Reklama

Biznes

Do 2 kwietnia zgłoszenia na Carpathian Startup Fest 2024

Aneta Gieroń
Dodano: 04.02.2024
Carpathian Startup Fest w 2023 roku. Fot. Tadeusz Poźniak
Carpathian Startup Fest w 2023 roku. Fot. Tadeusz Poźniak
Share
Udostępnij

To będzie już czwarta edycja Carpathian Startup Fest 2024, która 5-6 czerwca odbędzie w Jasionce koło Rzeszowa, w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym G2A Arena! Ambasadorem tegorocznego wydarzenia jest Stefan Batory, założyciel aplikacji Booksy, a gościem specjalnym Sebastian Kulczyk, numer siedem na liście najbogatszych Polaków według miesięcznika Forbes. Nabór wniosków do #CSF24 rozpoczął się 1 lutego i potrwa do 2 kwietnia. Dzień później rozpocznie się ocenianie nadesłanych formularzy zgłoszeniowych – zrobią to fundusze inwestycyjne. Do 22 kwietnia wyłonionych zostanie 20 finalistów.  W puli nagród czeka 130 tys. zł (30 tys. więcej niż przed rokiem) oraz zaproszenie do programu mentoringowego InCredibles Sebastiana Kulczyka. Organizatorem wydarzenia są Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. oraz Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny „Aeropolis”.

Spośród finałowej 20 zostanie wybranych 10 w kategorii startupów, gdzie na zwycięzców czekają trzy nagrody w wysokości: 40 tys. zł, 20 tys. zł i 10 tys. zł. Po raz pierwszy będzie też nagroda publiczności – 3 tys. zł. W kategorii scaleup, w której udział weźmie 5 firm, nagrody wyniosą: 15 tys. zł, 10 tys. zł i 7 tys. zł. W kategorii Idea nagrody wyniosą odpowiednio: 7 tys. zł, 5 tys. zł i 4 tys. zł i walczyć o nie będzie 5 pomysłów na biznes. W tej ostatniej kategorii partnerem  oraz fundatorem nagród jest w tym roku Podkarpackie Centrum Innowacji.

Pula nagród na Carpathian Startup Fest 2024

– Będzie też konkurs Open Mic Pitch prowadzony przez Pitch Me, Baby dla tych, którzy zgłoszą się do naszego konkursu, ale nie zakwalifikują się do finałowej 20. Pula nagród wyniesie: 4 tys. zł, 3 tys. zł i 2 tys. zł i będzie to miejsce nie tylko prezentacji dla młodych firm, ale i uzyskania feedbacku dla ich działań. Są jeszcze dodatkowe nagrody: zaaranżowanie godzinnej rozmowy z przedstawicielami funduszu – Inovo Venture, pakiet narzędzi marketing automation Ultimate FastTony o wartości 12 000 zł, czy wejściówkę na Internet Beta 2024 – wylicza prezes Bednarz, prezes Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

W ramach Carpathian Startup Fest 2024 na  dwa czerwcowe dni zjadą do Rzeszowa dziesiątki startupów, czołówka polskich funduszy inwestycyjnych. W programie: dwa dni pitchów, prezentacji i paneli dyskusyjnych, niemal setka gości na scenach Demo Day i Community Stage, matchmaking uczestników i rozbudowywany networking, a wieczorem jak zawsze MeetUp Party.

– Pracując nad czwartą edycją wraz z Samorządem Województwa Podkarpackiego oraz Radą Programową CSF dbamy o to, by opinia, że do Rzeszowa warto przyjechać szła coraz dalej w świat, bo właśnie tutaj spotyka się cały ekosystem startupowy – dodaje Mariusz Bednarz.

W tym roku, podobnie jak w poprzednim, na #CSF24 będzie można się umówić na 15-minutową „biznesową randkę” (Business Dating) poprzez stronę lub aplikację Gridaly. To narzędzie ułatwia nawiązywanie znajomości i będzie dostępne dla zarejestrowanych uczestników. Wszystko zgodnie z główną ideą festiwalu – szansę na kontakt z potencjalnymi inwestorami, funduszami i kluczowymi postaciami startupowego ekosystemu ma dostać każdy, kto przyjedzie do G2A Arena z ciekawym pomysłem na biznes.

Aplikacja dedykowana Carpathian Startup Fest

Podczas festiwalu będzie także okazja skierować serię pytań w stronę funduszy. W programie festiwalu jest Reverse Pitch (odwrócony pitch) – czas, kiedy to nie founderzy, ale inwestorzy muszą się zaprezentować przed startupami. A w Rzeszowie zapowiada się absolutna czołówka polskich funduszy. Samo Inovo z kapitalizacją na poziomie pół miliarda złotych do tej pory zrealizowało ponad 40 inwestycji. Dodatkowo festiwalowi towarzyszą targi Startup Expo – strefa wystawiennicza dla innowacyjnych projektów.

– Carpathian Startup Fest staje się najlepszym festiwalem startupów w Polsce także dzięki cyfryzacji – twierdzi Michał Ratajczak, prezes platformy eventowej Gridaly. – Uczestnicy, którzy zarejestrują się na CSF, otrzymują na telefon bilet z kodem QR, a skanowanie biletu przy wejściu czy wydruk imiennego identyfikatora potrwa moment. W aplikacji każdy może stworzyć swój personalny profil, umówić się na spotkanie, a dodatkowo publiczność będzie głosować na najlepszy jej zdaniem startup oraz fundusz inwestycyjny w ramach Reverse Pitch.

Więcej informacji na carpathianfest.pl

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy