W tym roku po raz czwarty, wspólnie z Deloitte, przygotowaliśmy mapę szans i zagrożeń dla rynku Consumer Finance w najbliższych trzech latach. W raporcie identyfikujemy kluczowe szanse dla rozwoju rynku Consumer Finance oraz kluczowe zagrożenia dla przyszłego rozwoju – powiedziała dr Marta Penczar, wiceprezes zarządu Centrum Myśli Strategicznych podczas XXI edycji Kongresu Consumer Finance w Warszawie.
https://r.dcs.redcdn.pl/webcache/pap-embed/iframe/CBoUNxRO.html
Kongres Consumer Finance (KCF), który odbywał się w salach Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie to największe, doroczne spotkanie przedstawicieli sektora consumer finance oraz instytucji współpracujących, poświęcone perspektywom, wyzwaniom i problemom rynku consumer finance.
Celem Kongresu jest otwarta debata pomiędzy wszystkimi uczestnikami rynku consumer finance, wymiana informacji nt. najbardziej aktualnych problemów rynku, a także wypracowanie rekomendacji w zakresie bezpieczeństwa rynku consumer finance.