Reklama

Ludzie

Marzy nam się, by marka Asseco była rozpoznawalna na całym świecie

Z Adamem Góralem, prezesem Asseco Poland S.A., zwycięzcą rankingu VIP-a w kategorii VIP Biznes, rozmawia Jaromir Kwiatkowski
Dodano: 23.11.2013
8903_Goral
Share
Udostępnij
Jaromir Kwiatkowski: Panie Prezesie, w ub. roku przegrał Pan na finiszu naszego rankingu z prezesem WSK Rzeszów Markiem Dareckim dosłownie o włos. W tym roku Pana zwycięstwo było już bezapelacyjne. Jak Pan je przyjął? Jakie  to  uczucie  – być  najbardziej  wpływowym  przedsiębiorcą  na Podkarpaciu?
 
Adam Góral: Nie  zastanawiam  się nad tym. Nie czuję się osobą wpływową. Cieszę się, że wysiłki –  moje  i  całego mojego zespołu – są zauważalne i doceniane. To tylko dowodzi,  że  my, Polacy, możemy mieć marzenia i je realizować. Mam nadzieję, że  osiągnięcia  Asseco  będą inspiracją  dla  innych  przedsiębiorców i w niedalekiej  przyszłości  doczekamy  się  polskich marek rozpoznawalnych na całym świecie.
 
Czy  zwycięstwo w naszym rankingu, poparcie i zaufanie, jakim obdarzyli Pana głosujący, stanowi dla Pana zobowiązanie? A jeżeli tak, to do czego?
 
Jeszcze  raz podkreślę, że wysokie miejsce w Państwa rankingu traktuję jako wyróżnienie  i  uznanie nie tylko dla mnie, ale przede wszystkim dla całego zespołu  Asseco.  Czy  stanowi  to  dla mnie zobowiązanie? Tak, każde takie wyróżnienie potwierdza tylko słuszność wybranej przez nas drogi i dopinguje nas  do  dalszego rozwijania globalnej firmy, rozpoznawalnej na świecie pod nazwą  Asseco.  Ten  projekt  jest pochodną zaangażowania przedsiębiorców z wielu  krajów,  ale  bez  wątpienia  ma  polskie  korzenie. I z tego jestem naprawdę dumny.
 
Jaki  był  mijający  rok  dla  Asseco  Poland  i  jakie są plany na rok przyszły?
 
Cały  czas koncentrujemy się na budowie międzynarodowej grupy Asseco. Marzy nam  się, aby ta marka była rozpoznawalna na całym świecie. W pewnym sensie to  co powiem może wydawać się nudne, bo za każdym razem z uporem powtarzam to  samo.  Ale  właśnie  to nas wyróżnia. Asseco jest bardzo konsekwentne w realizacji  swojej  strategii.  Koncentrujemy się na wzroście organicznym i poprzez  akwizycje.  I  w  tym  względzie  nic  się  nie  zmienia.  Rok  2013 poświęciliśmy  na  analizę  rynków  wschodzących.  Na  tych rynkach widzimy ogromne  szanse dla Asseco. W lipcu tego roku weszliśmy do Rosji. Do naszej grupy  dołączyła  spółka R-Style Softlab – czołowy producent oprogramowania dla  bankowości,  obsługująca  ponad  400  banków  w  Rosji.  Cały  czas interesujemy  się  również Afryką, szczególnie Etiopią. W krajach, w których działamy,  stawiamy  na  jakość i innowacyjność naszych produktów. Na bazie wieloletnich  relacji  z  naszymi  klientami,  rozwijamy  i  dostarczamy zaawansowane  rozwiązania  informatyczne,  dzięki  którym nasi klienci mogą lepiej i efektywniej obsługiwać swoich klientów. 
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy