Reklama

Kraków

Daj się ugościć zimą w Małopolsce. Na narty i na dłużej!

krakow.pl / SŁ
Dodano: 17.11.2023
Fot. materiały Małopolskiej Organizacji Turystycznej
Fot. materiały Małopolskiej Organizacji Turystycznej
Share
Udostępnij

Wraz z pierwszymi opadami śniegu w małopolskich górach, 11 listopada wystartowała, przygotowana po raz pierwszy na taką skalę, zimowa kampania promocyjna na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych.

Małopolska ze swoją stolicą Krakowem nie mają sobie równych zimą. Przedsmak tego, co w sezonie zimowym oferuje Kraków i Małopolska, można zobaczyć w Telewizji Polskiej, Polsacie oraz TVN. Widzowie tych największych stacji telewizyjnych ponad 1 tys. razy będą mieć możliwość obejrzenia spotów promocyjnych, które mają podkreślić zimowe atrakcje regionu i jego stolicy.

Zachęcamy zatem do obejrzenia niezwykłych zimowych migawek z Krakowa i Małopolski, które znajdują się także na stronie visitmalopolska.pl oraz kanale YouTube.

Planując zimowe aktywności, zachęcamy w spotach, aby odkryć nowe miejsca i możliwości, których ciągle przybywa w Małopolsce, a także odwiedzić dobrze znane, które co roku szykują w sezonie zimowym liczne atrakcje. Małopolska to blisko 60 stacji narciarskich, ponad 150 km nartostrad o różnym stopniu zaawansowania, które czekają na narciarzy i snowboardzistów. To prawdziwy raj dla miłośników turystyki aktywnej m.in. nart biegowych, skitourów, łyżwiarstwa, zimowego trekkingu czy wyścigów kumoterskich. To najlepsze miejsce na wypoczynek zimowy z dziećmi, szczególnie w zbliżającym się okresie świąteczno-noworocznym i ferii zimowych. Nie można również zapomnieć o zbawiennym wpływie ciepłych wód termalnych, wyśmienitej kuchni regionalnej oraz bardziej współczesnych smakach, a także malowniczej szacie, którą zimą przywdziewa nasz region. Małopolska, także zimą, jest rajem dla turystów zarówno tych, którzy lubią aktywny, a nawet ekstremalny wypoczynek, jak tych, którzy wolą nieco bardziej spokojne spędzanie czasu w niepowtarzalnej atmosferze królewskiego Krakowa.

W spotach ukazane zostały najbardziej kultowe atrakcje turystycznie, będące wizytówką zimowej Małopolski. Wśród nich oprócz zabytków Krakowa i jarmarku bożonarodzeniowego na Rynku Głównym, są m.in. Kasprowy Wierch, Tatrzański Park Narodowy, Jaworzyna Krynicka, Słotwiny z wieżą widokową, Kotelnica Białczańska czy termy w Białce Tatrzańskiej. W ramach zimowej kampanii zachęcamy, by poznać gościnność naszego regionu i Małopolan. Dajcie się skusić – na narty i na dłużej!

Kampania realizowana jest przez Małopolską Organizację Turystyczną w partnerstwie z Województwem Małopolskim i Miastem Kraków w ramach krajowej części projektu „Małopolska cel – podróży”. Rezultatem tej części kampanii będzie zwiększenie rozpoznawalności Krakowa i Małopolski w kraju jako miejsc atrakcyjnych turystycznie także w okresie zimowym, a w perspektywie długofalowej – zwiększenie ilości turystów odwiedzających różne zakątki regionu.

Projekt „Małopolska – cel podróży” dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 3.3. „Umiędzynarodowienie małopolskiej gospodarki”, Poddziałanie 3.3.1. „Promocja gospodarcza Małopolski” typ E. promocja oferty gospodarczej regionu – przeciwdziałanie negatywnym skutkom epidemii COVID-19 w ramach 3. Osi Priorytetowej Przedsiębiorcza Małopolska Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy