Najnowsza wersja aplikacji MyMazda jest już dostępna bezpłatnie w Apple AppStore i Google Play Store. Wprowadza Connected Services w całej Europie z zaawansowanymi funkcjami, które usuwają bariery między samochodem a kierowcą, aby zapewnić bezproblemową obsługę.
Nowa, całkowicie elektryczna Mazda MX-30 jest pierwszą w gamie, która korzysta z najnowszej aplikacji MyMazda, a Mazda dodała funkcje dostępne tylko w pojeździe elektrycznym. Należą do nich powiadomienia, jeśli kierowca zapomni podłączyć kabel ładujący, możliwość sterowania ładowaniem za pomocą timera, monitorowanie postępu ładowania i wskaźnik zasięgu.
Oprócz najnowszych aktualizacji aplikacja MyMazda dostarcza kierowcom MX-30 w czasie rzeczywistym informacje o dostępności i lokalizacji punktu ładowania, umożliwia im przeglądanie kluczowych informacji, takich jak rodzaje wtyczek i godziny otwarcia, a także przesyła miejsce docelowe bezpośrednio do systemu nawigacji w ciągu sekundy.
Dostępna wyłącznie w Mazdzie MX-30, użytkownicy będą mogli wybrać do trzech miejsc docelowych jednocześnie i zdalnie wprowadzać lokalizacje (w tym z aplikacji innych firm) bezpośrednio do systemu nawigacji. Ta funkcja, kompatybilna zarówno z urządzeniami z systemem Android, jak i Apple, umożliwia kierowcom planowanie podróży na swoim urządzeniu, gdy nie są w samochodzie, i natychmiastowe udostępnianie wskazówek po włączeniu pojazdu.
Inne wygodne funkcje zaktualizowanej aplikacji obejmują możliwość zdalnego sterowania ustawieniami klimatyzacji. Ponieważ nie jest wymagany silnik, użytkownicy mogą zdefiniować temperaturę w kabinie, włączyć / wyłączyć wentylację szyby przedniej i ustawić ogrzewanie tylnej szyby przed wejściem do pojazdu. Możliwość wstępnego rozgrzania lub schłodzenia samochodu, gdy jest podłączony do sieci, zmniejsza zapotrzebowanie na akumulator podczas jazdy.
Dodatkowe zdalne polecenia obejmują blokowanie drzwi i wyszukiwarkę pojazdów, zapewniając kierowcy spokój ducha, gdy znajduje się poza samochodem. Inne funkcje ogólne obejmują możliwość zdalnego dostępu do informacji o stanie pojazdu w czasie rzeczywistym (w tym ciśnienie w oponach i blokowanie drzwi), pomoc drogową, historię serwisową i zgłoszenie serwisowe.
Inne modele Mazdy od początku przyszłego roku będą oferować ulepszone funkcje łączności w najnowszej aplikacji MyMazda.
Więcej informacji na temat modeli Mazdy oraz usług serwisowych uzyskać można w Autoryzowanym Salonie i serwisie MAZDA D&R CZACH mieszczącym się w Rzeszowie przy ul. Krakowskiej 32.
Salon:
Tel. 17 860 12 20
e-mail: czach@mazda-dealer.pl
Serwis:
Tel. 17 860 12 20
e-mail: serwis.czach@mazda-dealer.pl