Nowe elementy wystroju wnętrza, udoskonalenia techniczne i udoskonalenia podwozia.
Do dostępnych kolorów nadwozia dodano lakier Zircon Sand Metallic.
Dwie nowe wersje wyposażenia: Homura Plus i Takumi Plus, wyposażone we wszystkie pakiety opcji.
Mazda przedstawia najnowszą wersję modelu Mazda CX-60, charakteryzującą się lepszymi osiągami, udoskonalonym wzornictwem wnętrza i zaawansowaną technologią. Model ten wyznacza nowy standard w swojej klasie. Obok niego znajduje się również zupełnie nowa Mazda CX-80, która otwiera flagową gamę SUV-ów Mazdy.
Wprowadzona na rynek wiosną przyszłego roku Mazda CX-60 2025 nadal zapewnia wyrafinowane wrażenia z jazdy dzięki podwójnemu układowi zawieszenia wahaczowego z przodu i wielowahaczowemu z tyłu, zapewniającemu komfort i stabilność. Miękkie tylne sprężyny i twarde amortyzatory zapewniają płynną, komfortową jazdę, a skalibrowane ponownie systemy stabilizacji poprawiają ogólne prowadzenie, zapewniając wyjątkowe wrażenia Jinba Ittai Mazdy, w których samochód i kierowca poruszają się jak jedność.
Wnętrze CX-60 Homura high-grade zostało ulepszone, teraz z siedzeniami ze skóry Black Nappa i winylowym rodzajem skóry na panelu wewnętrznym. Wewnętrzny dach i słupki mają teraz czarne podszewki, a panele wewnętrzne zostały zaktualizowane do nowoczesnego matowego czarnego z wykończeniem przypominającym metal.
Do wyboru jest także elegancki lakier Zircon Sand Metallic.
Oprócz udoskonaleń w zakresie jazdy i wnętrza, układy napędowe e-Skyactiv PHEV 1 i e-Skyactiv D 2 modelu CX-60 2025 spełniają najnowsze wymogi ogólnego rozporządzenia o bezpieczeństwie i normy Euro 6e, co gwarantuje zgodność z najwyższymi standardami. To przykład wielorakiego podejścia Mazdy do rozwiązań, oferującego wybór wydajnych i udoskonalonych układów napędowych.
Mazda CX-60 z 2025 r. nadal ucieleśnia zaangażowanie Mazdy w japońską estetykę i rzemiosło. Dzięki unikalnemu japońskiemu wzornictwu, wysokiej jakości materiałom, takim jak prawdziwe drewno klonowe, skóra Nappa i japońskie tekstylia w idealnej harmonii, ten SUV pozostaje prawdziwym przykładem Crafted in Japan.
UWAGA: Wartości zużycia i emisji w tym komunikacie prasowym są wstępne. Homologacja typu WE i Certyfikat zgodności z oficjalnymi wartościami nie są jeszcze dostępne. Możliwe są odchylenia.
1 Zużycie energii ważone, łączne dla modelu Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV z 2025 r.: 1,4 l/100 km i 22,7–23,1 kWh energii elektrycznej/100 km; ważona emisja CO2 , łączna: 31–33 g/km. Klasa CO2 : B. Łączne zużycie paliwa i klasa CO2 z rozładowanym akumulatorem: 7,7–7,8 l/100 km. Klasa CO2 : FG.
2 Łączne zużycie energii dla modelu Mazda CX-60 e-Skyactiv D 200 z 2025 r.: 5,0–5,1 l/100 km. Emisja CO2 w cyklu mieszanym: 129–133 g/km. Klasa CO2 : D. Łączne zużycie energii dla modelu Mazda CX-60 e-Skyactiv D 254 z 2025 r.: 5,3–5,5 l/100 km. Emisja CO2 w cyklu mieszanym: 138–142 g/km. Klasa CO2 : E.
W celu poznania wszystkich zalet Mazdy CX-60 2025 warto umówić się na jazdę testową. Dopiero wówczas można odkryć dlaczego MAZDA CX-60 jest wyjątkowo atrakcyjnym wyborem w segmencie SUV-ów segmentu Premium.
Autoryzowany Salon i Serwis MAZDA D&R CZACH, ul. Krakowska 32, Rzeszów
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.