Reklama

Biznes

Śnieżka wśród najcenniejszych polskich marek według “Rzeczpospolitej”

Opracowanie Katarzyna Grzebyk
Dodano: 30.01.2017
31054_glowne
Share
Udostępnij

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA z Lubziny znalazła się wśród 330 polskich marek ocenionych przez dziennik „Rzeczpospolita”. Firma uplasowała się na 110 miejscu, awansując o 3 pozycje w porównaniu do ubiegłego roku. Firma osiągnęła najlepszy wynik wśród producentów farb i lakierów.

Śnieżka w zestawieniu ogólnym zajęła 110 pozycję. Poprawiła wynik (wzrost o jedną pozycję) w rankingu mocy marek, plasując się na 21 miejscu w swojej kategorii branżowej, szeroko określonej jako „Pozostałe produkty niespożywcze”.

W kategorii „Świadomość marki” zajęła 20 lokatę, gdzie podobnie jak w kategorii „Postrzegana wartość” okazała się jedyną wyróżnioną marką farbiarską. Z kolei w kategorii „Priorytet świadomości” znalazła się na 14. pozycji na 60 możliwych. Znalazła się również w prestiżowej kategorii marek najczęściej wybieranych, zajmując 28 miejsce.

– Analiza uzyskanych wyników pokazuje, że Śnieżka jest nie tylko obecna w gronie najczęściej wybieranych polskich marek w ujęciu ogólnym, lecz to także najczęściej wybierana marka farb. Szczególnie cieszą nas wysokie noty w kategoriach, w których wynik jest pochodną tego jak mocno marka jest obecna w świadomości konsumentów i w jakim stopniu odpowiada na ich preferencje, jak 14 miejsce w kategorii „Priorytet w świadomości”. Uzyskane wyniki to dla nas potwierdzenie, że projektowanie najwyższej jakości wyrobów, idące w parze ze skuteczną ich komunikacją to cel, który z powodzeniem udaje się nam realizować – komentuje Łukasz Dobrowolski, Dyrektor ds. Marketingu FFiL Śnieżka SA.

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy