Reklama

Biznes

G2A Arena – nowa nazwa CWK w Jasionce

Katarzyna Grzebyk
Dodano: 06.12.2016
30464_glownw
Share
Udostępnij

Rzeszowska firma G2A.COM, działająca na globalnym rynku w branży gamingowej, została sponsorem tytularnym Centrum Wystawienniczego-Kongersowego w Jasionce. Zmiana ta ma pomóc Centrum wypromować markę i organizowane tu wydarzenia.

O wyborze sponsora tytularnego poinformował marszałek Władysław Ortyl podczas Kongresu Business Without Limits, podczas którego podsumowano pół roku działalności centrum i przedstawiono plany na przyszłość. – G2A.com sprzedaje produkty branży gamingowej. Ma przedstawicielstwa na całym świecie. Zatrudnia blisko 700 osób i planuje przyjęcie kolejnych kilkuset osób. Przede wszystkim jest to firma, która wprowadza innowacyjna rozwiązania – tłumaczył wybór marszałek Władysław Ortyl.

G2A.COM to platforma sprzedażowa produktów cyfrowych. Firma powstała w 2010 roku, a jej założycielami są pochodzący z Nowego Sącza Bartosz Skwarczek i rzeszowianin Dawid Rożek. Na początku G2A funkcjonowała jako sklep e-commerce, a w 2013 roku zmieniła model działalności na marketplace, na którym osoby fizyczne, firmy, hurtownicy, dystrybutorzy mogą kupować i sprzedawać produkty cyfrowe. To był przełomowy moment w rozwoju firmy.

G2A.COM ma biura w kilku krajach na świecie, z główną siedzibą w Hongkongu, ale to w Rzeszowie w biurowcu przy ul. Połonińskiej zatrudnia większość pracowników. Obecnie pracuje tu ok. 700 osób, ale zatrudnienie ma się zwiększyć do ok. tysiąca. G2A.COM współpracuje z potentatami takimi jak Google, Facebook, Twitter czy Pay Pal i ma ponad 12 milionów klientów na całym świecie

– Chcemy stworzyć najbardziej przyjazny ekosystem dla klienta, który umożliwia sprzedawanie i kupowanie produktów cyfrowych. Chcemy, żeby nazwa G2A była pierwszą, jaka przychodzi do głowy globalnemu klientowi, który chce kupić produkt cyfrowy. Mamy takie marzenie, żeby Polska miała w końcu jakąś globalnie rozpoznawalną markę. Pora, żeby nasz kraj wyszedł z biznesowego cienia – mówił Bartosz Skwarczek, prezes G2A.COM w rozmowie z magazynem VIP Biznes i Styl w czerwcu 2016 roku. – Dokładamy cegiełkę do marki stolicy innowacji, bo to, co robimy, jest innowacyjne na skalę globalną.

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy