Reklama

Automoto

Przyszłość wkracza do Salonu Online: czas na Škodę Vision 7s

Źródło: Škoda Polska
Dodano: 28.08.2023
Vision 7s w Salonie Online_front_edited-Resizer-750Q75
Share
Udostępnij

Już 25 sierpnia 2023 r. w Salonie Online Škody pojawi się model Vision 7s. Przez cały weekend aż do wtorku (29 sierpnia 2023 r.) zainteresowani będą mogli odbyć wirtualną rozmowę z doradcami marki. Škoda nieustannie dąży do sprostania oczekiwaniom klientów, łącząc tradycję z nowoczesnością. Prezentacja modelu koncepcyjnego przybliży przyszłość marki oraz przedstawi nowy kierunek stylistyczny samochodów elektrycznych MODERN SOLID.

Salon online, czyli wirtualna wizyta


Z myślą o klientach, dbając o ich cenny czas, w 2019 roku Škoda wprowadziła na polski rynek innowacyjne rozwiązanie. Marka wystartowała wówczas z kampanią promującą Salon Online, czyli wirtualny odpowiednik stacjonarnych punktów sprzedażowych. Narzędzie umożliwia odbycie rozmowy online z ekspertem, podczas której doradcy udzielają odpowiedzi na pytania zarówno związane z samochodami, jak i formami finansowania. Dodatkowo, w wyznaczone dni, Salon Online prowadzi transmisje live, podczas których oglądający mogą poruszyć nurtujące ich kwestie lub pozostać w roli wolnego słuchacza.


– W pierwszej połowie 2020 roku świat dotknęła pandemia, która uziemiła większość z nas w domach, ograniczyła możliwości zakupowe i jeszcze mocniej przyzwyczaiła ludzi do korzystania ze sklepów online. Nic dziwnego, ponieważ możliwość nabycia nowego produktu bez wychodzenia z domu jest po prostu wygodna, a nowe technologie są ułatwieniem i odpowiedzią na życie w szybkim tempie. Można więc powiedzieć, że Škoda wyprzedziła trendy. W salonie dostępnych jest wiele modeli, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Cały proces odbywa się online – wystarczy sięgnąć po smartfona lub laptopa i rozpocząć wirtualne eksplorowanie – dodaje Klaudyna Gorzan, Kierownik ds. PR marki Škoda.

Škoda Vision 7s


Już w najbliższy weekend odwiedzający Salon Online będą mieli możliwość poznania modelu koncepcyjnego elektrycznego SUV-a Škoda Vision 7S, prezentującego nowy design i język stylistyczny MODERN SOLID. Przód przedstawia charakterystyczne linie marki. Pas oświetlenia ambiente zajmuje całą szerokość frontu pojazdu i posiada funkcję podświetlenia napisu. Nowy grill Tech Deck Face, to reinterpretacja znanej i używanej do tej pory wersji. Jest szerszy i bardziej płaski niż jego poprzednicy, a żebra zastąpione zostały ciemnym szkłem, skrywającym czujniki pojazdu, a także prezentującym rozmieszczone na wzór litery „T” reflektory. Oba zderzaki posiadają po siedem pionowych, równolegle ułożonych wlotów powietrza, a przestrzeń za nimi wyróżnia się jaskrawym, pomarańczowym kolorem Flashy Orange. Aerodynamiczne koła wraz z całym pojazdem tworzą jedną spójną całość o opływowym kształcie.

Wnętrze pojazdu zostało wykonane z trwałych i zrównoważonych materiałów. Charakteryzuje je przestronność oraz pojemność – składa się z 3 rzędów siedzeń, gdzie pomieści aż 7 osób. Z przodu znajduje się szeroka deska rozdzielcza wraz z pionowym ekranem dotykowym. Tuż pod nim umieszczona została konsola środkowa, a poniżej specjalne schowki z możliwością zsynchronizowania smartfonów z pojazdem w celu polepszenia i spersonalizowania interakcji z autem.

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy