Strona główna>Automoto>OMODA odnotowuje kolejne rekordy sprzedaży. Na początku 2024 roku trafi też do pierwszych polskich klientów
Automoto
OMODA odnotowuje kolejne rekordy sprzedaży. Na początku 2024 roku trafi też do pierwszych polskich klientów
Źródło: OMODA Poland
Dodano: 25.08.2023
Udostępnij
Tylko w lipcu 15 735 modeli OMODA trafiło na rynki zagraniczne i jest to ponad 10-procentowy wzrost w stosunku do czerwca. Łącznie od początku roku ponad 86 000 pojazdów dostarczono do zagranicznych klientów. Wiąże się to z dynamicznym planem ekspansji poza Chiny – marka trafiła w tym roku m.in. do Hiszpanii, Meksyku, RPA i Chile. Na początku przyszłego roku będzie dostępna również w Polsce.
Lipiec upłynął pod znakiem dalszej ekspansji zagranicznej. Pierwszy pokazowy model trafił do Włoch, które są kolejnym krajem na mapie rozwoju marki, a do Hiszpanii trafiła kolejna partia samochodów przeznaczona do sprzedaży. Obecnie modele OMODA są dostępne na 14 rynkach na całym świecie.
Plany ekspansji dotyczą również Polski. Inauguracyjny model OMODA 5 pojawi się w kraju do końca listopada i do pierwszych polskich klientów trafi już na początku przyszłego roku. Producent planuje otworzyć 30 punktów sprzedaży w głównych miastach w pierwszym etapie, z dodatkowymi miejscami w drugim. Pierwszy salon OMODA będzie otwarty w Warszawie.
Na start – OMODA 5
Pierwszym modelem dostępnym w Polsce będzie crossover OMODA 5. Auto w Polsce zadebiutuje z silnikiem 1.6 TDGi o mocy 197 KM i automatyczną skrzynią biegów, która będzie napędzała przednią oś. Samochód wyróżnia się nowoczesną stylistyką, zaawansowaną technologią oraz bezpieczeństwem (5 gwiazdek Euro NCAP) – wszystko, aby zapewnić maksymalną przyjemność z jazdy.
OMODA 5 charakteryzuje się diamentowym grillem oraz dynamiczną sylwetką w stylu fastback. W standardowym wyposażeniu są m.in. fotele z imitacji skóry, podwójne wyświetlacze LCD o przekątnej 10,25 cala, inteligentny asystent głosowy i adaptacyjny tempomat.
W drugiej kolejności będzie dostępna również wersja elektryczna oraz inne modele producenta pod inną marką – JAECOO z większymi modelami J7 i J9, które będą dostępne kolejno w pierwszym i drugim kwartale 2024 roku.
OMODA
W nazwie OMODA litera “O” uosabia zaskoczenie i żywiołowość, symbolizując również niezbędny element życia: Tlen. “Moda” wywodzi się od “Modern”, obejmując stylowe trendy, oznaczając zrównoważony styl życia nowego pokolenia i stanowiąc przykład świadomości ekologicznej i awangardowej mody.
Kierując się globalną perspektywą, OMODA pomysłowo stworzyła koncepcję ekosystemu “O-universe”. Ta unikalna struktura wspiera komunikację między marką a użytkownikami, służąc jako ekskluzywny emblemat społeczny OMODA. Jego celem jest nawiązanie bardziej serdecznych kontaktów z użytkownikami na całym świecie, objęcie różnych kultur i wspólne kształtowanie aspiracyjnego, eleganckiego stylu życia.
OMODA doskonale rozumie życie dzisiejszej globalnej młodzieży. Marka angażuje się w życie nowego pokolenia, łamiąc normy obowiązujące w sferze fizycznej. Uwalnia to najnowocześniejsze projekty i futurystyczną technologię motoryzacyjną przeznaczoną dla młodych użytkowników z pokolenia Z.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.