Reklama

Automoto

Renault Master – samochód dostawczy do zadań specjalnych

Artykuł promocyjny
Dodano: 09.02.2015
25925_00064860-Resizer-1500Q100
Share
Udostępnij
Renault Master to silny samochód na trudne warunki, ale z bardzo nowoczesnym wyglądem i komfortowym wyposażeniem. To wszystko sprawia, że samochód ten sprawdza się w każdej sytuacji, dlatego korzystają z niego najróżniejsze branże.
 
Nowoczesne wyposażenie nowego Renault Master sprawia, że jest to prawdziwe profesjonalne miejsce pracy. Komfort pracy kierowcy zapewnia regulacja pozycji za kierownicą, ergonomicznie rozmieszczone elementy sterowania, liczne, łatwo dostępne schowki i optymalna widoczność. Poza tym kabina jest klimatyzowana i doskonale wyciszona. Na postoju może pełnić rolę biura dzięki obrotowemu stolikowi, na którym można np. postawić notebooka, czy pulpitowi, na którym można wypełnić formularze.
 
O wszechstronności tego samochodu świadczy pełna gama wersji. Dostępny jest furgon, z przedłużoną kabiną, podwozie z kabiną i z podwójną kabiną, platforma z kabiną, kontener oraz wywrotka. Oferta obejmuje zarówno wersje z przednim, jak i tylnym napędem, z pojedynczymi lub bliźniaczymi kołami. Nowe Renault Master jest obecnie dostępne również w wersji furgon o długości L4 z tylnym napędem z pojedynczymi kołami, o objętości 17 m3, pozwalającej na załadunek poprzeczny europalet.
 
Renault Master jest wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne. Automatyczna klimatyzacja umożliwia regulację pożądanej temperatury z dokładnością do jednego stopnia, wyświetlanie temperatury oraz szybkie usuwanie zaparowania szyb. Z kolei dostępna aplikacja Renault R&GO® umożliwia pełne zintegrowanie komórki lub tabletu z samochodem Renault. Dostępna jest w Apple App Store (iOS) i Google Play (Android). Wygodnym rozwiązaniem jest też kluczyk hands free, który wystarczy mieć przy sobie, by otworzyć drzwi, oraz kluczyk centralnego zamka z 3 przyciskami, umożliwiający niezależne otwieranie drzwi przednich lub tylnych. 
 
Użytkownicy tego auta doceniają także nową technologię Twin Turbo, która w połączeniu z systemem Stop&Start i ESM (Energy Smart Management – odzyskiwanie energii podczas zwalniania i hamowania) pozwala osiągnąć poziom zużycia paliwa 6,9 l/100 km. To dzięki nowym silnikom Energy dCi 135 i Energy dCi 165, które są mocniejsze, a jednocześnie oszczędniejsze.
 
Korzystanie z tego samochodu ułatwia również m.in. przeszklona przegroda z blachy stalowej na całej szerokości kabiny, która zapewnia kierowcy lepszą widoczność strefy ładunkowej oraz, w przypadku przeszklonych tylnych drzwi, lepszą widoczność do tyłu. Kąt otwarcia tylnych drzwi to 270°, co ułatwia podjeżdżanie tyłem do ramp w centrach logistycznych. Skrzydła drzwi są utrzymywane w położeniu pełnego otwarcia za pomocą magnesów.
 
Producent bardzo mocno postawił też na bezpieczeństwo. Seryjnie montowany jest nowy układ kontroli toru jazdy ESC, wzbogacony o trzy nowe funkcje: Extended Grip – zwiększający skuteczność napędu; wspomaganie ruszania pod górę; a także funkcję wykrywającą wychylenia przyczepy względem prawidłowego toru jazdy i neutralizującą je. Natomiast lusterko szerokokątne „Wide View” poprawia widoczność do tyłu na boki, zmniejszając kąt martwego pola widzenia. Nowy Renault Master jest też wyposażony w najwyższej klasy systemy bezpieczeństwa biernego. Poduszka powietrzna kierowcy o podwyższonej skuteczności, a do tego 3-punktowe pasy bezpieczeństwa z ogranicznikami napięcia zapewniają optymalne bezpieczeństwo. Kierowca może też mieć do dyspozycji radar cofania oraz kamerę cofania w osłonie przeciwsłonecznej.
 
Zalety tego samochodu docenił Krzysztof Nakoneczny, prezes oddziału Grainplast w Przemyślu, który korzysta z kilku modeli nowego Renault Master z zabudową skrzyniową i plandekami. – Działamy w branży budowlanej, więc potrzebujemy samochodu wytrzymałego i niezawodnego, ale też z napędem na tylną oś i bliźniaczymi kołami. To ważne, ponieważ przewozimy ciężkie materiały i wjeżdżamy na tereny grząskie i mokre przy budowach, więc nie możemy ryzykować, że pojazd utknie. Poszukując samochodów dla swojej firmy opierałem się na opiniach i doświadczeniach znajomych wykonawców. Wszyscy zgodnie polecali Renault Master. Doceniali zarówno jakość samochodów, jak i serwis. Muszę mieć samochody do przewozu głównie materiałów budowlanych. Potrzebuję więc samochodów nowoczesnych, wytrzymałych, z dobrym silnikiem. Oczywiście kluczową sprawą jest też eksploatacja tych pojazdów, zużycie paliwa oraz poszczególnych części. Tymi samochodami jeździmy na budowy w najróżniejszych miejscach, muszą więc być niezawodne, oszczędne i trwałe – podkreśla.
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy