Reklama

Automoto

Nissan Qashqai e-POWER Black Edition – zelektryfikowany crossover w nowej atrakcyjnej wersji

Źródło: Nissan International SA
Dodano: 09.08.2023
2023 Qashqai e-POWER Black Edition - HR (91lh25)_edited-Resizer-750Q75
Share
Udostępnij
  • Wersja limitowana z wyrazistymi czarnymi detalami
  • Trzy warianty kolorystyczne: szary Ceramic, biały perłowy i czarny metalizowany, każdy w połączeniu z dachem w kontrastującym kolorze
  • Jedyny w swoim rodzaju, innowacyjny zespół napędowy e‑POWER Nissana zapewnia wrażenia z jazdy jak samochodem elektrycznym bez konieczności ładowania
  • Ceny crossovera Qashqai Black Edition zaczynają się od 180 050 zł

Po wprowadzeniu w ubiegłym roku innowacyjnego zespołu napędowego e‑POWER w modelu Qashqai, Nissan opracował limitowaną wersję tego kultowego crossovera.

Qashqai e‑POWER Black Edition przyciąga wzrok ciekawymi rozwiązaniami stylistycznymi. Nowa wersja jest standardowo oferowana w trzech opcjach kolorystycznych: białej (Pearl White) lub szarej (Ceramic Grey) z eleganckim czarnym dachem oraz czarnej (Black Metallic), łączonej z szarym dachem. W każdej z tych kombinacji całości dopełniają czarne, pięcioramienne obręcze kół.

Qashqai Black Edition prezentuje się bardzo atrakcyjnie, intrygując minimalistycznym, nieco mrocznym designem. Ciekawym detalem są nakładki na progi z podświetlanym napisem „Qashqai”, który ukazuje się po otwarciu drzwi.

Klienci w Polsce z pewnością docenią oferowany jako wyposażenie standardowe pakiet zimowy, czyli podgrzewanie foteli, kierownicy i szyby czołowej.

Listę wyposażenia dodatkowego, dostępnego za dopłatą, otwiera pakiet technologiczny, obejmujący system wspomagania kierowcy – ProPILOT Assist z Navi-Link, wyświetlacz projekcyjny pokazujący najważniejsze informacje na szybie czołowej, a także w pełni diodowe oświetlenie, w tym adaptacyjne światła drogowe, dopasowujące kształt wiązki światła w zależności od warunków. Elementem tego pakietu jest także bezprzewodowa ładowarka do telefonów. Klienci mogą także wzbogacić swoje pojazdy o pakiet stylistyczny, składający się z relingów dachowych oraz panoramicznego dachu.

Intencją przyświecającą stworzeniu wersji Black Edition, która powstała we współpracy z projektantami z londyńskiego studia Nissan Design Europe, było wzmocnienie atrakcyjności stylistycznej modelu Qashqai w oczach klientów, do których przemawiają racjonalne korzyści płynące z napędu e-POWER.

e-POWER: innowacyjne i unikatowe rozwiązanie

Jednym z największych atutów modelu Qashqai jest innowacyjny układ napędowy e‑POWER, w którym jedynym źródłem napędu kół jest silnik elektryczny, dzięki czemu samochód błyskawicznie reaguje i płynnie przyspiesza. Pozwala to uzyskać wrażenia z jazdy porównywalne z samochodem elektrycznym, co sprawia, że system e-POWER jest godną rozważenia alternatywą dla tradycyjnych układów hybrydowych.

Układ e‑POWER zaprojektowano z myślą o dostarczeniu przyjemności z płynnej i cichej jazdy typowej dla napędów w pełni elektrycznych, ale bez konieczności doładowywania akumulatora z zewnętrznego źródła.

Trzycylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1,5 litra i mocy 158 KM ze zmiennym stopniem sprężania wytwarza energię, która może zostać przekazana przez falownik jako energia elektryczna do akumulatora, silnika elektrycznego lub do obydwu jednocześnie, zależnie od zapotrzebowania wynikającego z warunków jazdy.

„Qashqai e‑POWER Black Edition nie pozostawi obojętnymi klientów, którzy zwrócili już uwagę na unikatowy zespół napędowy Nissana. Teraz będzie kusił także nieodpartym urokiem i finezyjną estetyką wersji specjalnej” – powiedział Arnaud Charpentier, wiceprezes ds. strategii marketingowej produktów Nissan AMIEO (region Afryki, Bliskiego Wschodu, Indii, Europy i Oceanii).

Qashqai e-POWER w Polsce

Na polskim rynku dostępnych będzie jedynie 150 sztuk Nissana Qashqai e-POWER w limitowanej edycji, a pierwsi klienci odbiorą swoje pojazdy już w sierpniu.

Ceny crossovera Qashqai Black Edition zaczynają się od 180 050 zł.

Źródło: Nissan International SA

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy