Reklama

Lifestyle

Nowy film promujący Rzeszów autorstwa Grzegorza Bogaczewicza

Angelika Fila
Dodano: 22.11.2018
42676_39867_rzeszow
Share
Udostępnij

Kilka dni temu na portalu YouTube opublikowano nowy film promujący Rzeszów, pod znanym już hasłem: Rzeszów – stolica innowacji. Film wyprodukował Grzegorz Bogaczewicz, właściciel Bogaczewicz Film Studio. W dziesięciominutowym filmie promocyjnym zobaczymy najpopularniejsze i najpiękniejsze zakątki stolicy Podkarpacia.

Produkcja powstała z inicjatywy Biura Obsługi Inwestora w Rzeszowie i ma ukazać potencjał Rzeszowa oraz jego mocne strony, jako miasta przyjaznego inwestorom. Film został wykonany przy zastosowaniu wysokiej jakości kamer lotniczych.

– Film ma promować Rzeszów głównie pod kątem inwestycji, aby inwestorzy przyjeżdżali tutaj, kupowali działki, zakładali nowe przedsiębiorstwa. Nie chcieliśmy, żeby ta produkcja pokazywała wyłącznie firmy w Rzeszowie, ale samo miasto. To, że jest piękne, że mamy mnóstwo uczelni, że można tutaj dobrze mieszkać, pracować i ciekawie spędzać wolny czas – mówi Małgorzata Warzocha z Bogaczewicz Film Studio.

Pomnik Czynu Rewolucyjnego, rzeszowski rynek, kładka dla pieszych, czy most Mazowieckiego, to tylko niektóre z miejsce, jakie zobaczymy w produkcji Bogaczewicza. Jest nawet kolejka naziemna, która na razie jest tylko koncepcją. Oprócz zdjęć można zauważyć mnóstwo wizualizacji oraz usłyszeć wiele informacji o innowacyjności i „technologicznej stronie miasta”. Znajdują się tam też wiadomości istotne dla inwestorów zainteresowanych rozpoczęciem działalności w stolicy Podkarpacia.

– Produkcję można obejrzeć na YouTube na profilu Bogaczewicz. Film promujący Stolicę Innowacji znajdziemy tam zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Miało to na celu promować nasze miasto także poza granicami Polski – dodaje Małgorzata Warzocha.

Grzegorz Bogaczewicz jest rzeszowianinem, właścicielem agencji reklamowej Bogaczewicz. Jego film „Poland is beautiful” jest jednym z najczęściej wyświetlanych produkcji, promujących nasz kraj. Jedną z najważniejszych kampanii producenta była ta na rzecz Podkarpackiego Hospicjum dla Dzieci oraz teledysk promujący akcję charytatywną „Pocztówka do Świętego Mikołaja”. Cały dochód ze sprzedaży płyt trafił do rodzinnych domów dziecka.

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy