Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie ma przyjemność zaprosić przedsiębiorców z obszaru MŚP do udziału w bezpłatnym szkoleniu on – line: „HANDEL MIĘDZYNARODOWY W CZASIE KORONAKRYZYSU”
Szkolenie poprowadzi Jacek Wójcikiewicz – absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego. Praktyk w dziedzinie marketingu i handlu zagranicznego, wiedzę i umiejętności zdobywał m.in. w największych polskich firmach branży chemicznej i transportowej.
Podczas spotkania ekspert postara się odpowiedzieć na następujące pytania:
• jak sprawdzić dane firmy, z którą chcesz współpracować?
• czy oferta to już umowa? Na co zwracać uwagę w relacjach z kontrahentem?
• czy umowa ustna wystarczy do realizacji wzajemnych zobowiązań? Porównanie umowy ustnej i pisemnej oraz skutków ich zawarcia.
• z jakich klauzul może składać się umowa?
• czy umowa przesłana faksem lub mailem jest wiążąca?
• język i prawo kontraktu – dlaczego trzeba je określać przy podpisywaniu umów?
• czy z powodu pandemii można po prostu nie wywiązać się z kontraktu?
• jakie stosować rozwiązania, by złagodzić lub uniknąć ryzyka związanego z nienależytym lub całkowitym niewywiązaniem się z zawartych umów?
• czym jest siła wyższa i co trzeba zrobić, aby skutecznie się na nią powołać w kontekście relacji handlowych?
• jakie klauzule warto wprowadzić do umów, by skutecznie zabezpieczyć swoje interesy w zawieranych w przyszłości kontraktach?
• czy są przepisy, które ochronią firmę przed negatywnymi skutkami realizacji umowy w wyniku zmian otoczenia z powodu pandemii?
• odszkodowanie a kary umowne – jakie są różnice, znaczenie i sposoby dochodzenia roszczeń?
• na co zwrócić uwagę przy umowach z zagranicznymi partnerami?
• jaki sposób dochodzenia roszczeń wybrać? Różnice pomiędzy negocjacjami, mediacjami a sporem sądowym.
• wypowiedzenie, odstąpienie czy rozwiązanie umowy?
Ekspert odpowie na pytania zadawane na czacie po zakończeniu webinaru.
Uczestnicy będą mogli skorzystać także z indywidualnych konsultacji.
Spotkanie odbędzie się w dniu 23 czerwca o godzinie 11:00
W dniu poprzedzającym webinar, otrzymają Państwo link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.
Po zakończeniu webinaru otrzymacie Państwo również prezentację przekazaną przez eksperta.
Warunki techniczne:
1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mb/s
3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox;
4. Posiadanie głośnika lub słuchawek.
Ośrodek Enterprise Europe Network nie bierze odpowiedzialności za jakość techniczną połączenia i transmisji z wydarzenia, które zależą m.in. od narzędzi dostarczanych przez podmioty trzecie (komunikatory, sieć internetowa odbiorcy) i od ich aktualnego obciążenia, co jest niezależne od Enterprise Europe Network.
Zakazuje się wykorzystywania wszelkich autorskich materiałów szkoleniowych (np. prezentacje, studia przypadku itp.) oraz nagrywania transmisji z wydarzenia do celów zarobkowych.
Uczestnictwo w webinarze jest bezpłatne!
Liczba miejsc ograniczona – 30 osób! Decyduje kolejność zgłoszeń!
Obowiązuje limit 2 osób z firmy!
Zgłoszenia udziału pod numerem telefonu: 17 860 57 52 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: een@wsiz.rzeszow.pl
(w wiadomości należy podać imię, nazwisko i stanowisko zgłaszanej osoby, bezpośrednie dane kontaktowe oraz dokładną nazwę i dane firmy)
REJESTRACJA TRWA DO DNIA 18 czerwca 2020 r.
Enterprise Europe Network
ul. Sucharskiego 2; 35-225 Rzeszów
Tel/Fax: 17 860 57 52/45/61
e-mail: een@wsiz.rzeszow.pl