•Światowa premiera limitowanej edycji specjalnej „Edition 100”.
•Mercedes-Maybach jako marka twórcza o najwyższych standardach, współpracująca z silnymi partnerami.
„To co jest dobre, musi też być piękne” – tak brzmiało credo Wilhelma i Karla Maybachów u początków XX wieku. Ojciec i syn uznawani są za niezwykle utalentowanych konstruktorów, pionierów motoryzacyjnego luksusu i prekursorów w kwestiach stylu. Wychodząc od tej pozornie prosto brzmiącej formuły, stworzyli coś bardzo złożonego, łącząc perfekcję i kunszt z innowacyjnością, zarówno techniczną, jak i wykonawczą. Marka Maybach jest ich symbolem po dzień dzisiejszy. Marka Mercedes-Maybach rozwija się dalej, wprowadzając kolejne modele – wkrótce także elektryczne. Na monachijskich targach IAA Mobility 2021 Mercedes-Maybach zaprezentował model „Concept EQS”, zapowiadając w ten sposób swój pierwszy w pełni elektryczny model seryjny, który ma być dostępny od 2023 r. Ten koncepcyjny SUV będzie oparty konstrukcyjnie na modułowej architekturze dla pojazdów elektrycznych Mercedes-Benz klasy luksusowej i wyższej. Z okazji swojego setnego jubileuszu Mercedes-Maybach prezentuje „Edition 100” – edycję specjalną najnowszych modeli Klasy S i GLS, limitowaną do 100 egzemplarzy każdego z nich. Modele z tej specjalnej serii będzie można zamawiać od czwartego kwartału 2021 r.
Wilhelm Maybach, urodzony w 1846 r., był bliskim współpracownikiem Gottlieba Daimlera i początkowo pracował dla firmy Daimler-Motoren-Gesellschaft. Wśród wielu innowacji skonstruował także pierwszego Mercedesa, który w 1901 r. triumfował na wyścigach Tygodnia Nicejskiego. Sukces ten zapewnił Maybachowi honorowy tytuł „Króla konstruktorów” – „Roi des Constructeurs”. Wraz z najstarszym synem, Karlem, łączył on postęp techniczny z piękną formą, zamierzając tworzyć „najlepsze z najlepszych”. „Ta myśl nie opuszcza mnie w dzień i w nocy, niczym stały impuls: doskonałość techniki”, mówił Wilhelm Maybach.
Na berlińskiej wystawie samochodowej we wrześniu 1921 r. spółka Maybach Motorenbau GmbH zaprezentowała swój pierwszy produkowany seryjnie samochód – model W 3, sprawiający wrażenie ruchomego dzieła sztuki. Był to pierwszy produkowany seryjnie niemiecki samochód wyposażony w układ hamulcowy działający na cztery koła, przekładnię planetarną i wnętrze wykończone najlepszymi materiałami. Wzbudził zachwyt publiczności i stał się legendą. Czasopismo „Motor” pisało: „Na motoryzacyjnym firmamencie wschodzi nowa gwiazda”.
W latach 20-tych i 30-tych marka Maybach stała się wyrazem charakteru i pozycji społecznej oraz uosobieniem technicznego i rzemieślniczego wyrafinowania – krótko mówiąc, szytego na miarę luksusu. Od tej pory królowie, przemysłowcy i artyści podróżowali z szoferem okazałymi limuzynami i majestatycznymi limuzynami typu Pullman, a także przemierzali świat eleganckimi coupé, kabrioletami i roadsterami. Każdy model Maybacha miał wyjątkowe wyposażenie, łączące precyzję wykonania z wytwornym blaskiem. W roku 1928 pewien indyjski maharadża polecił nawet ozdobić swą limuzynę złotem i rubinami.
Po śmierci Karla Maybacha w 1960 r. spółkę Maybach Motorenbau GmbH przejęła Daimler-Benz AG. W roku 2002 MAYBACH odrodził się jako niezależna marka; klienci na całym świecie nabywali legendarne pojazdy, takie jak Maybach 57, Maybach 62 i Maybach 62 Landaulet, do początków roku 2013. Znów motoryzacyjna doskonałość stała się motorem działania zarówno dla inżynierów, projektantów, jak i klientów.
Od 2014 r. Mercedes-Maybach jest marką Mercedes-Benz. Oprócz seryjnych modeli Mercedes-Maybach Klasy S i GLS, marka wprowadziła na rynek również model S 600 Pullman oraz limitowane modele specjalne, takie jak S 650 Kabriolet czy G 650 Landaulet. Jej najważniejszymi rynkami są Chiny, Rosja, Korea Południowa, USA i Niemcy.
Każdy z modeli nawiązuje do tradycji marki – tworzenia „najlepszych z najlepszych” – i powstaje w dialogu z klientami w Center of Excellence w Sindelfingen koło Stuttgartu. Na życzenie, w ramach programu Mercedes-Maybach Manufaktur, nasi specjaliści dokonują również indywidualizacji pojazdów, dbając o najdrobniejsze szczegóły. Sztuka rzemieślnicza i perfekcja na najwyższym poziomie!
„Chodzi o mistrzowskie, pełne pasji, łączenie nawet najdrobniejszych detali, które nadaje luksusowemu autu miano Maybacha – w powiązaniu z najnowocześniejszą techniką Mercedes-Benz. Każdy Mercedes-Maybach jest synonimem wyrafinowanego luksusu we wszystkich jego aspektach – z myślą o naszych klientach, poszukujących czegoś bardzo wyjątkowego” – mówi Philipp Schiemer, Head of Top End Vehicle Group Mercedes-Benz AG i dyrektor generalny Mercedes-AMG GmbH.
Nowe modele dla prawdziwych entuzjastów – Mercedes-Maybach wprowadza na rynek „Edition 100”
Obchodząc swój setny jubileusz, marka kontynuuje podróż w kierunku maksymalnej indywidualności, niezależności i komfortu, prezentując dwa zaawansowane technologicznie modele.
Najwyższej klasy SUV GLS z silnikiem V8 o mocy 557 KM (średnie zużycie paliwa w cyklu WLTP: 13,0-13,4 l/100 km, średnia emisja CO2: 296 - 305 g/km) łączy sportową sylwetkę z luksusem limuzyny – jest o 33 centymetry wyższy od klasycznego sedana, oferuje wyjątkowo przestronne wnętrze z 1,10-metrową przestrzenią na nogi i pneumatyczne zawieszenie. Jego wnętrze jest wygłuszone i wykończone najlepszą skórą. Elektrycznie wysuwane listwy przyprogowe zapewniają najwyższy komfort wsiadania i wysiadania.
Luksusowa Limuzyna Klasy S Mercedes-Maybach z silnikiem V12 o mocy 612 KM (średnie zużycie paliw w cyklu WLTP: 13,4–14,4 l/100 km, średnia emisja CO2: 326–304 g/km) doskonale nadaje się do podróżowania z szoferem. Wśród największych atrakcji jej wyposażenia trzeba wymienić wygłuszony tył z wyposażeniem First Class, obejmującym system nagłaśniający Burmester 4D Surround, funkcje ogrzewania i masażu w fotelach oraz zaawansowane technologicznie ekrany funkcji informacyjno-rozrywkowych. Model ten ma rozstaw osi o 18 centymetrów dłuższy od rozstawu długiej Klasy S i po raz pierwszy wyposażony jest w napęd na wszystkie koła.
Oba te modele w przepiękny sposób uhonoruje teraz „Edition 100” – uszlachetniona edycja o limitowanej liczbie egzemplarzy. Charakterystyczne elementy Maybacha, np. imponującą osłonę chłodnicy, zdobi tu emblemat marki. Zarówno Klasa S, jak i GLS są ręcznie lakierowane w tych samych dwóch barwach – kolorze srebrnym high-tech i błękicie żeglarskim – oraz otrzymały specjalnie zaprojektowane skórzane wykończenie wnętrza w kolorach biel kryształowa designo/srebrnoszary pearl.
Logo marki wraz z inskrypcją „Edition 100” widnieje na słupkach C (Klasa S) lub D (GLS), a także różnych schowkach i iluminowanych panelach we wnętrzu. Napis „Edition 100” zdobi też osłony piast kół. Kute obręcze kół GLS i obręcze kół Klasy S połyskują w nowym szarym wykończeniu.
Ekskluzywność modeli specjalnych podkreśla dodatkowo pokrowiec na samochód z ikonicznym podwójnym M, jak również elegancka walizeczka w rozmiarze aktówki, wykonana ręcznie z miękkiej, krystalicznie białej lub czarnej skóry – na klucze i dokumenty. W związku z edycją jubileuszową również wieloletni partnerzy marki Mercedes-Maybach projektują ściśle limitowane serie specjalne swoich wyrobów. Przykładowo partner licencyjny marki Maybach, Icons of Luxury, oferuje wysadzane diamentami wieczne pióro z kolekcji Maybach the Peak, natomiast manufakturowy wytwórca wyrobów ze srebra i jachtów, Robbe & Berking – kieliszek do szampana ze specjalnie zaprojektowanym grawerunkiem.
Modele „Edition 100” będą dostępne u dealerów na pierwszych rynkach od początku 2022 r., a na kolejnych w przeciągu roku. Oba modele, w limitowanych ilościach, znajdą się w ofercie także na rynku polskim
Mercedes-Maybach jako marka twórcza – ekspresja osobistego stylu życia
Już przed stu laty Karl Maybach współpracował z najlepszymi firmami specjalistycznymi, aby przy budowie nadwozi sprostać życzeniom swoich klientów i dostosować się do ich stylu. Łączył wysoką jakość techniczną z indywidualnym wzornictwem i perfekcyjnym wykonaniem. Każdy jego samochód był inny. Każdy z producentów nadwozi uzupełniał znakomitą konstrukcję układu jezdnego i silników wysokiej jakości wyposażeniem i ręcznie wykonaną zabudową. Klienci postrzegali swoje samochody jako oryginalne kreacje z charakterem. Powstawały eleganckie unikaty, arcydzieła przeznaczone dla koneserów i kolekcjonerów.
U początków luksusu Maybacha leży nieustanna innowacyjność – tak wtedy, jak i dziś. Wymaga ona inspiracji, impulsów z zewnątrz, od kreatywnych partnerów – takich jak pierwsi konstruktorzy nadwozi. Dla marki Mercedes-Maybach najwyższy luksus w nowoczesnej formie zawsze oznaczał promowanie kreatywności i starania, aby estetyka w harmonii z techniką stawała się indywidualnym doświadczeniem.
Mercedes-Maybach polega na kompetencjach swoich partnerów, silnej kreatywnej sieci tradycyjnych przedsiębiorstw, manufaktur i wizjonerów.
„Postrzegamy się jako «Creator Brand», markę twórczą”, mówi Philipp Schiemer. „Każdy nasz pojazd był konfigurowany i produkowany z zamysłem niemal artystycznym. Klienci i producenci od zawsze wykazywali się wspólną kreatywnością – chcemy zachować tego ducha i jeszcze go wzmacniać w przyszłości”.
Ekskluzywne doznania z marką Maybach we wszystkich dziedzinach życia
W roku jubileuszowym odbędzie się również premiera specjalnej serii kieliszków do szampana z manufaktury srebra Robbe & Berking. Zdobi je wypukłe logo Maybach na podstawie i szlachetny grawerunek logo Maybach z napisem „100 Years”. Z myślą o koneserach i miłośnikach klasyki projektanci z Flensburga tworzą też z ogromną starannością odpowiednie pucharki do wody lub drinków. Nie tylko dla posiadaczy aut Mercedes-Maybach.
Od 2008 r. ta firma z tradycjami zajmuje się ponadto budową i renowacją drewnianych jachtów żaglowych we własnej stoczni Robbe & Berking Classics. Obie firmy łączy zamiłowanie do piękna i podróżowania. „Duże i małe arcydzieła tych dwóch firm należą do najlepszych w swoim rodzaju na świecie. Obie manufaktury wytwarzają z wyselekcjonowanych materiałów unikalne produkty o ponadczasowej elegancji. Ich doskonałość budzi emocje nie tylko wśród kolekcjonerów, ale także u klientów na całym świecie”, mówi Oliver Berking, dyrektor zarządzający Robbe & Berking Silbermanufaktur seit 1874 GmbH & Co. KG.
Reklama
Odpowiednie akcesoria lifestylowe, takie jak ekskluzywne torby podróżne, galanteria skórzana, odzież, artykuły gospodarstwa domowego i okulary „made in Germany” urozmaicają klientom życie także po wyjściu z samochodu. Icons of Luxury, partner licencyjny Maybacha, opracowuje kolekcje sygnowane kultowym emblematem marki. Wykorzystuje do tego celu materiały wyselekcjonowane zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, takie jak naturalny róg, szlachetne drewno, tytan, kaszmir czy gatunki skóry, spełniające najwyższe standardy ekologiczne. Elegancja i prostota produktów są wyrazem fascynacji marką i zaspokajają pragnienie osobistej ekspresji. „Dążymy do tego, aby ekskluzywne emocje, jakie budzi Maybach, przenosić także w możliwie wiele innych dziedzin życia”, wyjaśnia prezes firmy Jutta Kahlbetzer.
Z okazji stulecia marki, w ramach kolekcji Maybach The Peak zaprezentowano limitowaną edycję wiecznego pióra ze stalówką z 18-karatowego złota – numerowanego i umieszczonego w eleganckim drewnianym pudełku. Klips pióra zdobi wg wyboru sto czarnych lub białych diamentów, końcówkę skuwki wykonano z masy perłowej, a korpus lakierowano w kolorze niebieskim metalizowanym, charakterystycznym dla modeli „Edition 100”.
Pomagać innym w wyborze najlepszej dla nich przyszłości
Ulrich Schmid-Maybach, prawnuk Wilhelma i wnuk Karla Maybacha, w czwartym pokoleniu reprezentuje wartości tej rodzinnej firmy: kreatywność, innowacyjność, jakość i entuzjazm. „Nie ma większego luksusu niż wiedzieć, że ma się to, co najlepsze”, mówi Schmid-Maybach. „Samoświadomość Maybacha jako «największego wynalazcy» sięga do jego własnych źródeł i znaku jakości «Made in Germany»”. Do tego źródła, które pozwala stworzyć coś z niczego, aby przekazać tę mądrość następnym pokoleniom oraz promować kulturę kreatywności i innowacyjności”.
Reklama
Maybach Foundation, fundacja założona przez Schmida-Maybacha w 2005 roku, jest organizacją non-profit, upamiętniającą dzieło życia Wilhelma i Karla Maybachów, na przykład poprzez wirtualne Muzeum Maybachów. Ponadto, w ramach swoich programów mentorskich, wspiera ona również następne pokolenie innowatorów. Sam Wilhelm Maybach korzystał ze wsparcia Gottlieba Daimlera, co dało początek koncepcji mentoringu. W jej ramach Maybach Foundation skupia swoją uwagę na bardzo uzdolnionych młodych ludziach, którzy rozwinęli szczególne talenty w danej dziedzinie. Maybach Foundation działa w najróżniejszych obszarach: społeczeństwo, etyka, nauka, technika, sztuka i zrównoważony rozwój. Ulrich Schmid-Maybach precyzuje: „Twoja najlepsza możliwa przyszłość pomaga innym odnaleźć ich własną”.
Fundację wspierają światowej sławy artyści, np. pisarz Paulo Coelho, muzyk Quincy Jones czy malarz i reżyser Julian Schnabel, chcąc inspirować dziedzictwem założycieli i przenosić je w przyszłość.
„Zamierzamy pogłębiać dialog z wybitnymi osobowościami – artystami, architektami czy przedsiębiorcami”, mówi Philipp Schiemer. „Podobnie jak oni, nie przestajemy doskonalić naszych produktów. Po stu latach marka odkryje się na nowo – jako ekologiczna, artystyczna, wizjonerska. Z większą liczbą modeli, w tym elektrycznych”.
Żywe tradycje, nielimitowany luksus oraz wizje, wytyczające drogę kolejnym innowacjom z domu Mercedes-Maybach.
Po więcej informacji zapraszamy do Autoryzowanego Salonu Mercedes-Benz Danuta i Ryszard Czach znajdującego się w Rzeszowie przy ul. Krakowskiej 32. Tel. +48 17 860 12 20 oraz do odwiedzenia naszego Salonu Online
Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.
Zgoda
Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności.
Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.
Administrator danych osobowych
Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/ http://poradnikbudowlany.eu/ http://modnieizdrowo.pl/ http://www.sagier.pl/ Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.
Podstawa i cel przetwarzania
Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.
Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.
Przekazywanie danych
Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.
Cookies
Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.
Twoje uprawnienia
Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.