Artykuły sponsorowane

Nowoczesna i komfortowa – trwa rozbudowa siedziby firmy Danuta i Ryszard Czach Sp. z o.o.

Artykuł Partnera
Dodano: 22.04.2013
No image
Share
Udostępnij
Rozmowa w EWĄ GAWOR, pełnomocnikiem Zarządu ds. Standardów i Jakości w firmie Danuta i Ryszard Czach Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer i Serwis Mercedes-Benz.
 
W lutym siedziba firmy Danuta i Ryszard Czach Sp. z o.o. zmieniła się w plac budowy. Czym podyktowana była decyzja o rozbudowie siedziby?

Ewa Gawor: Nasza firma działa na rynku motoryzacyjnym od ponad 35 lat. Oferujemy klientom samochody marek: Mercedes-Benz, Mazda, Jeep i Lancia oraz szeroki zakres usług posprzedażnych. Odpowiadając na uwarunkowania rynkowe to już kolejna modernizacja naszego obiektu. Rozbudowa siedziby firmy podyktowana jest poszerzającym się portfolio samochodów osobowych w ofercie Mercedes-Benz. 12 kwietnia br. Wielką Premierę miał model Klasy CLA, oraz Nowa Klasa E, a niebawem rynkiem zawładnie Nowa Klasa S. Modelowa ekspansja obejmująca modele segmentu New Generation Concept Car oraz samochody z napędem 4-Matic wymaga odpowiedniej powierzchni wystawowej. 
 
Jaki jest zakres planowanej inwestycji?

Powierzchnia wystawowa firmy powiększy się o 700 m kw. dzięki czemu będziemy mieć wspaniałe warunki do wyeksponowania modeli nie tylko Mercedesa, ale również marek Mazda, Jeep, i Lancia. Obecnie trwają pracę nad rozbudową, a w zasadzie budową od podstaw powierzchni handlowej przeznaczonej na Biuro Obsługi Klienta usług serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz napraw blacharsko-lakierniczych. Dzięki rozbudowie znacznie zwiększy się powierzchnia przeznaczona na aktywne przyjęcie pojazdów do serwisu, a naszym Klientom zaoferujemy dużo większy komfort i wygodę w przestronnej poczekalni, aby mogli przyjemniej spędzić czas w oczekiwaniu na odbiór samochodu po przeglądzie czy naprawie. Nasze działania skierowane są na poprawę jakości oraz szybkości realizacji zleceń przez zwiększenie przepustowości serwisu. Od 15 kwietnia nasza firma może również pochwalić się Certyfikatem Profesjonalizacji Serwisu Blacharsko-Lakierniczego. Dla Klienta taki certyfikat naprawy blacharsko-lakierniczej w autoryzowanej stacji jest bardzo ważny, bo w momencie sprzedaży samochodu znacznie podwyższa jego wartość dokumentując naprawy wg. zalecanej technologii producenta. 
 
Czy rozbudowa siedziby firmy nie będzie się wiązać jednocześnie ze zmniejszeniem ilości miejsc na parkingu?

Absolutnie nie. Koncepcja jest starannie przemyślana. Dzięki rozbudowie powiększy się nie tylko część wystawowa, serwisowa i administracyjno-biurowa, ale również oddamy do dyspozycji klientów jeszcze większy i wygodniejszy parking. Dodatkowy przejazd przez rzekę Przyrwę zapewni komfortowy dojazd do naszej siedziby. W planach inwestycyjnych jest również przykrycie jej części, w celu zwiększenia powierzchni ekspozycyjnej VAN Center i prezentacji samochodów dostawczych różnych typów i zastosowań. 
 
Rozbudowa siedziby to zapewne duże utrudnienie w codziennej pracy i kontakcie z klientami…

Rozbudowa zaczęła się w lutym, a jej zakończenie planowane jest na koniec października. Firma cały czas pracuje, oferując pełny zakres usług, a nasi pracownicy starają się, aby Klienci mimo utrudnień zostali obsłużeni na odpowiednim dla marek Premium poziomie. Zdajemy sobie sprawę, że ograniczona powierzchnia, jaką mamy obecnie do dyspozycji, zmniejsza komfort obsługi, ale odwiedzający nas Klienci doceniają starania spółki oraz bardzo pozytywnie oceniają planowane zmiany. Dlatego chcielibyśmy podziękować Naszym Klientom za cierpliwość i wyrozumiałość oraz zapewnić, że po zakończeniu inwestycji firma zaoferuje nową jakość.  
 
Ostatnio dużo mówi się o trudnych czasach także w branży motoryzacyjnej, tymczasem tak duża inwestycja jak rozbudowa siedziby może świadczyć o stabilnej pozycji firmy na rynku.

Oczywiście, i nas dotykają różne uwarunkowania rynkowe występujące w branży motoryzacyjnej, ale na naszym podkarpackim rynku utrzymujemy stabilną pozycję. Do rozbudowy siedziby firma przygotowywała się od dłuższego czasu, widząc potrzebę odpowiedniego wyeksponowania nowych modeli, poprawę jakości oferowanych usług, jak również potrzebę otwarcia się na nowe programy sprzedażowe i możliwości oferowane przez centralę naszych marek. W planach mamy również zaoferowanie nowych usług serwisowych niedostępnych obecnie w naszym regionie. Liczymy, że dzięki rozbudowie naszej siedziby wyprzedzimy oczekiwania naszych Klientów. 
Share
Udostępnij

Nasi partnerzy