Artykuły sponsorowane

“W firmie Danuta i Ryszard Czach rozwijamy się dla Klienta”

Artykuł Partnera
Dodano: 01.08.2013
No image
Share
Udostępnij
Rozmawiamy z Witoldem Cisło, Szefem Obsługi Posprzedażnej w firmie Danuta i Ryszard Czach w Rzeszowie, która jest autoryzowanym dealerem marek Mercedes-Benz, Mazda, Jeep i Lancia.
 
Dzień dobry. Wielu mieszkańców Rzeszowa, ale i podróżnych zauważyło, że w Państwa firmie wiele się w ciągu ostatnich miesięcy dzieje. Czy może Pan naszych czytelników poinformować o szczegółach?

Witold Cisło: Witam Państwa. Rzeczywiście od wczesnej wiosny prowadzone są na dużą skalę prace budowlane; zmieniana jest elewacja, powstają nowe parkingi, mamy nowy most na Przyrwie, który ma usprawnić komunikację między parkingami właśnie. Wymieniamy całkowicie technologię podnośników, doposażamy warsztat w nowy sprzęt do sprawdzania i regulacji geometrii kół, obsługi klimatyzacji oraz dystrybucji oleju. Wszystkie te prace prowadzone są w bardzo konkretnym celu – podniesienia standardów obsługi samochodów naszych klientów, dzięki którym istniejemy i stale się rozwijamy. 
 
Pamiętam, że od bardzo wczesnych lat działalności serwisu Pan Ryszard Czach miał w zakresie swojej działalności warsztat blacharsko-lakierniczy. Czy i on jest rozwijany?

Tak, oczywiście, choć z zewnątrz nie jest widoczny. Inwestycje zaczęły się właśnie od tej części serwisu. Podpisaliśmy umowę z firmą PPG, która jest dostawcą najwyższej jakości materiałów lakierowych. Produkty tej firmy są stosowane do lakierowania ponad 60% wszystkich samochodów produkowanych na świecie, co zapewnia nam wsparcie techniczne i gwarancję jakości produktu na najwyższym światowym poziomie. Załoga tego działu została zweryfikowana, odświeżona i zmotywowana, a teraz jest regularnie szkolona. Wyposażenie warsztatu zostało gruntownie odświeżone i ten proces będzie trwał, ponieważ wraz z nowymi modelami producent wprowadza nowe materiały, jak choćby aluminiowe elementy nadwozia, których technologia naprawy różni się istotnie od dotychczas stosowanych. To poważne inwestycje, które miały również bardzo konkretny cel. Ich koncentracja  w ostatnim czasie miała zapewnić naszej firmie uzyskanie Certyfikatu Profesjonalizacji Warsztatu Blacharsko-Lakierniczego z marki Mercedes-Benz. Jest to nowy projekt polskiego importera Mercedesa, mający na celu ustandaryzowanie we wszystkich ASO czynności przyjęcia, naprawy oraz dokumentowania całego procesu naprawy blacharsko-lakierniczej. Po naprawie klient będzie otrzymywał dokumentację zdjęciową przebiegu certyfikowanej naprawy oraz certyfikat potwierdzający wykonanie naprawy wg technologii producenta. Wszystkie wymienione aktywności mają na celu zachowanie standardów bezpieczeństwa i utrzymanie wartości samochodów naszych klientów, ponieważ do napraw używamy wyłącznie oryginalnych części Mercedes-Benz oraz najlepszego dostępnego narzędzia, czyli doświadczenia producenta. Wykonanie naprawy blacharsko-lakierniczej w naszej stacji jest jednym z warunków koniecznych do utrzymania 30-letniej  gwarancji na perforację elementów poszycia nadwozia.

Skoro tyle się dzieje u Państwa w zakresie doposażania warsztatu, czy macie Państwo przygotowaną ofertę, która zachęciłaby klientów do skorzystania z Państwa usług?

Tak, dysponujemy bardzo ciekawą ofertą dla wszystkich właścicieli pojazdów osobowych Mercedesa modeli A, B, C, E i ML, które są starsze niż 4 lata. Dysponując tzw. Kartą Klienta, o której uzyskanie klient może złożyć wniosek poprzez oficjalną stronę internetową www.mercedes-benz.pl, klienci mają prawo do 30% rabatu na wybrane usługi, takie jak przeglądy okresowe, wymianę klocków i tarcz hamulcowych, amortyzatorów, akumulatora, ale również wymianę podstawowych części Economy Line, czyli oryginalnych regenerowanych przez Mercedesa alternatorów, wtryskiwaczy, rozruszników, turbosprężarek i przekładni kierowniczych. Takie części mają gwarancję taką jak części nowe, czyli 12 miesięcy gwarancji podstawowej i kolejne 12 miesięcy opieki pogwarancyjnej skutkującej przejęciem kosztów napraw o charakterze gwarancyjnym. W praktyce oznacza to opiekę przez 24 miesiące od zakupu. To zdecydowanie atrakcyjna oferta, z której skorzystanie upoważnia w przypadku przeglądu np. do odnowienia Gwarancji Mobilności na kolejny rok, ale również do krótszego oczekiwania na wizytę, gwarancji wykonania usługi tego samego dnia czy możliwości wejścia na warsztat podczas naprawy. To tylko niektóre z gwarantowanych korzyści. Karta Klienta cieszy się dużym zainteresowaniem i jest doskonałym sposobem na utrzymanie swojego ulubionego Mercedesa w świetnym stanie technicznym.
 
Również posiadacze samochodów Mazdy mogą liczyć na dobrą ofertę w okresie letnim. Obecnie wyjazdy wakacyjne są bardzo popularne, w związku z czym przygotowaliśmy specjalną ofertę na tzw. Przegląd Letni w promocyjnej cenie 99 zł oraz nawet do 30% rabatu na oryginalne akcesoria i kosmetyki samochodowe, które w czasie wyjazdu mogą się przydać. 
 
Właściciele Jeep’ów i Lanci mogą liczyć na serwis klimatyzacji już od 50 zł, oraz na 20% rabatu na oryginalne akcesoria.

Pełen wachlarz usług będziemy mogli zaoferować naszym klientom po zakończeniu inwestycji planowanej na jesień 2013 roku. Wówczas zaprosimy serdecznie wszystkich klientów do nowego biura obsługi klienta, większych salonów sprzedaży i na nowe wygodne parkingi. Jestem pewien, że ustawimy poprzeczkę wysoko dla naszej konkurencji.
 
Dziękuję za wyczerpujące informacje.
 

Autoryzowany dealer Mercedes-Benz, Mazda, Jeep, Lancia 
Autoryzowany serwis Chrysler, Dodge
 
ul. Krakowska 32 b,35-111 Rzeszów 
phone: +48 17 860 12 20 , fax: +48 17 860 12 35, mobile:  +48 882 079 815
 
 
Share
Udostępnij

Nasi partnerzy