Reklama

Kraj

Start kampanii „KPO. Przyspieszamy Polskę” – ruszamy 14 kwietnia!

MFiPR
Dodano: 15.04.2025
MFiPR
MFiPR
Share
Udostępnij

Nasza nowa kampania, której hasłem jest „KPO. Przyspieszamy Polskę”, rusza 14 kwietnia. Kampania ma na celu zwiększenie świadomości i poparcia Polaków dla Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO). Pokażemy, czym jest ten program, jak działa, jakie korzyści przynosi obywatelom oraz jakie konkretne projekty i inwestycje możemy realizować.

Spot telewizyjny „KPO. Przyspieszamy Polskę”

W spocie, który jest materiałem komunikacyjnym Krajowego Planu Odbudowy, wykorzystaliśmy motyw windy. Jest ona narracyjnym symbolem przyspieszania rozwoju Polski. Taki był cel opracowania KPO, a realizowane dzięki niemu projekty i inwestycje umożliwiają osiągnięcie tego celu. 

Realizacja Krajowego Planu Odbudowy pozwala na szybkie i skoordynowane przechodzenie przez kolejne etapy rozwoju społeczno-gospodarczego Polski. Tak jak winda, umożliwia szybkie pokonywanie wysokości w celu dotarcia na właściwe piętro. Kontrast z mozolnym wspinaniem się po schodach podkreśla różnicę między tradycyjnym tempem przemian a możliwościami, jakie daje kompleksowe wsparcie unijne.

Winda jest otwarta dla wszystkich, dlatego w spocie pokazani są Polacy z różnych środowisk, w różnym wieku i zawodach. Windziarz staje się przewodnikiem po możliwościach KPO, ale też reprezentuje nowoczesne, dynamiczne podejście do rozwoju. Kolejne piętra to konkretne obszary wsparcia – od żłobków po zieloną energię i bezpieczeństwo kraju. A za każdą inwestycją stoją liczby, decyzje i realne zmiany.
Widz w prosty sposób może odczytać rezultaty działań realizowanych w ramach KPO. To buduje zaufanie i zrozumienie dla skomplikowanego mechanizmu finansowego poprzez proste obrazy konkretnych efektów.

Oczywiście winda jest tylko jednym ze sposobów dotarcia do celu. Ale to sposób szybszy i wygodniejszy niż wchodzenie schodami. Spot nie wyklucza, nie wskazuje palcem osób negatywnie nastawionych do KPO. Osoby takie również mogą osiągnąć swoje cel – ale będzie to zdecydowanie wolniejsze i okupione dodatkowym wysiłkiem.

Zakończenie, w którym powraca postać z początku spotu, i sugestia „wsiadania” do windy podkreślają otwartość programu – KPO to szansa dla wszystkich, dla całej Polski. Przestrzeń windy jest otwarta dla Polaków na drodze ku przyszłości. 

Sprawdź inwestycje z KPO!
 

Wideo

stopkaMinisterstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy