Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie ma przyjemność zaprosić przedsiębiorców z obszaru MŚP do udziału w bezpłatnych warsztatach:Nowe zasady ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego dla wykonawców w postępowaniach krajowych i UE z uwzględnieniem Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia
Spotkanie poprowadzi Krzysztof Puchacz – były wieloletni pracownik organu kontroli państwowej (główny inspektor kontroli). Akredytowany Ekspert ©KFE (Akredytacja nr 0146/EKFE/12/2011). Ceniony trener zamówień publicznych (ponad tysiąc godzin szkoleniowych rocznie) i wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu zamówień publicznych i finansów publicznych na wielu uczelniach. Autor wielu artykułów w prasie fachowej i publikacji książkowych z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych i kontroli zarządczej. Stały współpracownik miesięcznika „Przetargi publiczne”.
Szkolenie poświęcone jest omówieniu nowych zasad weryfikacji spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia wykonawców z udziału w postępowaniu z wykorzystaniem oświadczenia wstępnego wykonawcy (w postępowaniach poniżej progów UE) i Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (w postępowaniach powyżej progów UE).
Podczas spotkania omówione zostaną m. in. następujące kwestie:
-
Kryteria kwalifikacji wykonawców, czyli nowe zasady konstruowania warunków udziału w postępowaniu;
-
Obligatoryjne i fakultatywne przesłanki wykluczenia wykonawców z udziału w postępowaniu;
-
Oświadczenie wstępne (poniżej progów UE) i Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (powyżej progów UE) jako nowy sposób weryfikacji braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu;
-
Katalog dokumentów jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
-
Rozwiązanie umowy z wykonawcą, który nie spełniał warunków udziału w postępowaniu w momencie zawierania umowy.
Warsztaty odbędą się:
dla przedsiębiorców z Mielca i okolic: 6.12.2016r., – MIELEC, w siedzibie Inkubatora Nowych Technologii In-Tech 1 przy ul. Wojska Polskiego 9; Sala Konferencyjna D 207 II PIĘTRO – w godz. 9:00 – 15:00
dla przedsiębiorców z Rzeszowa i okolic: 21.12.2016r., – RZESZÓW, w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie; ul. Sucharskiego 2; Sala RA 53 PARTER – w godz. 9:00 – 15:00
Rejestracja trwa do dnia:
dla przedsiębiorców z Mielca i okolic – do 2 grudnia br. do godz.10:00
dla przedsiębiorców z Rzeszowa i okolic – do 16 grudnia br. do godz.10:00
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres: een@wsiz.rzeszow.pl lub telefonicznie pod numerem: (17) 860 57 45
Szczegóły na stronie.
Enterprise Europe Network
ul. Sucharskiego 2; 35-225 Rzeszów
Tel/Fax: 17 852 49 75
e-mail: een@wsiz.rzeszow.pl