Przetarg na remonty mostów w ciągu DK19 w Iskrzyni i Wyżnem oraz przepustów w Sieniawie w ciągu DK28 i w Tarnogórze w ciągu DK77 został podzielony na 4 części. W sumie w postępowaniu przetargowym wzięło udział osiem podmiotów. Teraz będziemy sprawdzać oferty pod względem formalnym.
Przetarg podzielony został na cztery części, co oznacza, że potencjalni wykonawcy mogli składać oferty na jedną lub kilka części zamówienia. Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie następujących kryteriów: ceny (60 proc.), przedłużenia okresu gwarancji jakości (20 proc.) oraz terminu realizacji umowy (20 proc.). Minimalny okres gwarancji wynosi trzy lata, z możliwością jego wydłużenia o kolejne dwa lata. Wykonawcy mogli zaproponować też skrócenie terminu realizacji inwestycji o maksymalnie 1 miesiąc.
Zakres prac
Część 1 – Remont mostu przez rzekę Wisłok w Iskrzyni w ciągu DK19
Zakres prac obejmie m.in. prace remontowe na moście wraz z wykonaniem wszystkich warstw bitumicznych nawierzchni na dojazdach do obiektu i na samym obiekcie. W ramach zadania wykonane zostanie również oznakowanie poziome jezdni. Planowany termin realizacji remontu to 12 miesięcy od daty podpisania umowy.Część 2 – Remont przepustu w Sieniawie w ciągu DK28
Część 2 – Remont przepustu w Sieniawie w ciągu DK28
Prace remontowe polegały będą m.in. na rozbiórce części przelotowej oraz głowicy żelbetowej, a także wykonaniu ławy fundamentowej wraz z montażem prefabrykatów żelbetowych, głowicy żelbetowej wlotowej i płyty zespalającej wraz z izolacją. Odtworzona zostanie również konstrukcja nawierzchni drogi i warstwy bitumiczne oraz wykonane zostanie oznakowanie poziome jezdni. Planowany termin realizacji to 10 miesięcy od daty podpisania umowy.Część 3 – Remont przepustu w Tarnogórze w ciągu DK77
Część 3 – Remont przepustu w Tarnogórze w ciągu DK77
Zakres prac obejmie rozbiórkę części przelotowej oraz głowicy żelbetowej oraz wykonanie ławy fundamentowej wraz z montażem prefabrykatów żelbetowych, głowicy żelbetowej wlotowej i płyty zespalającej wraz z izolacją. Odtworzona zostanie również konstrukcja nawierzchni drogi i warstwy bitumiczne oraz wykonane zostanie oznakowanie poziome jezdni. Planowany termin realizacji to 10 miesięcy od daty podpisania umowy.Część 4 – Remont mostu przez rzekę Gwoźnica w Wyżnem w ciągu DK19
Część 4 – Remont mostu przez rzekę Gwoźnica w Wyżnem w ciągu DK19
Prace będą polegały na rozbiórce połowy obiektu oraz wykonaniu zasadniczych prac remontowych. Wykonane zostaną także wszystkie warstwy bitumiczne nawierzchni na dojazdach i na obiekcie oraz oznakowanie poziome jezdni. Planowany termin realizacji to 10 miesięcy od daty podpisania umowy.