Reklama

Biznes

Dyrektor w Accenture na KBD: technologia wymaga dopracowania, ale cyfrowi asystenci to przyszłość wielu obszarów bankowości

PAP MediaRoom
Dodano: 07.12.2025
PAP MediaRoom - kadr z filmu
PAP MediaRoom - kadr z filmu
Share
Udostępnij

Cyfrowi asystenci – chatboty, voiceboty czy wirtualni doradcy, stają się istotnym elementem nowoczesnej bankowości. Umożliwiają szybszą i bardziej spersonalizowaną obsługę klienta, wspierają doradców w codziennej pracy i otwierają nowe możliwości w zakresie efektywności operacyjnej.

https://r.dcs.redcdn.pl/webcache/pap-embed/iframe/4V3ip0wD.html

„Te rozwiązania z jednej strony odciążają pracowników banków i pozwalają im spędzić więcej czasu na budowaniu relacji z klientem, a z drugiej strony pozwalają klientowi szybciej załatwić pewne sprawy o dowolnej porze dnia lub nocy. Technologia jednak wymaga całkowicie innego podejścia do procesu testowania, zanim dane rozwiązanie zostanie wprowadzone do użytku, ponieważ bardzo często jest ona oparta o modele LLM, które mają pewną bezwładność” – wyjaśniał Dominik Orłowski, dyrektor ds. usług finansowych w Accenture, podczas 17. Kongresu Bankowości Detalicznej.

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy