O tym – jak nadwyrężony został wizerunek Szlachetne Paczki, jak walczono o wizerunek Warszawy po awarii Oczyszczalni Czajka, jak prywatne poglądy pracownika w sieci wpływają na wizerunek korporacji na przykładzie Panasonica – opowiedzą praktycy, którzy spotkają się na XX Kongresie Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie. Jubileuszowe wydarzenie będzie okazją do przypomnienia najciekawszych w ostatnich dwudziestu latach zjawisk, dotyczących komunikowania oraz przyjrzenie się zmianom, które nadchodzą. 23-24 kwietnia do stolicy Podkarpacia przyjadą w tym celu eksperci z całego kraju. W kongresie mogą uczestniczyć wszyscy zainteresowani. Rejestracja już trwa.
Dwadzieścia lat temu w Rzeszowie narodził się projekt, którego głównym celem jest wymiana doświadczeń i integracja branży PR. W Kongresie Profesjonalistów Public Relations (www.kongrespr.pl) uczestniczą osoby, dla których kluczowym wyzwaniem jest profesjonalne komunikowanie. W przeciągu dwóch dekad w wydarzeniu wzięło udział blisko 5 000 osób, odbyły się setki wykładów, debat i warsztatów, a ich pokłosiem jest kilka tysięcy stron artykułów, badań i analiz.
Dwudziesta edycja będzie okazją do wielu podsumowań, a tematy wiodące to corporate social responsibility i zabezpieczenie kryzysowe. Prelegentami wydarzenia będą m.in.: Olivia Drost, Managing Partner at Spotlight Agency, Klara Ufnalewska, PR Manager Panasonic Marketing Europe GmbH, oddział w Polsce, Magdalena Przysłupska, rzecznik prasowa w Fundacji DKMS, Janusz Schwertner, dziennikarz Onetu, Kamil Dąbrowa, rzecznik prasowy Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Adam Łaszyn z Alert Media Communications oraz Wojtek Jabczyński, rzecznik prasowy Orange. Oprócz nich prelegentami będą również wybitni eksperci z takich instytucji, jak m.in.: Press-Service Monitoring Mediów, Związek Firm Public Relations czy Polskie Stowarzyszenie Public Relations.
Podczas tegorocznego wydarzenia odbędą się także trzy debaty. Pierwsza została objęta patronatem Związku Firm Public Relations, druga przygotowana zostanie przez Orange, trzecia zaś oparta będzie na szerokim projekcie badawczym realizowanym w branży pod tytułem: „Foresight dla branży PR. Jak przygotować się na to, co niosą technologiczne i społeczne zmiany?" W każdej z nich wystąpią specjaliści, którzy debatować będą o odpowiedzialności społecznej, w tym również w tak ważnym współcześnie kontekście jak gospodarowanie plastikowymi odpadami. Uczestnikami debat będą osoby reprezentujące firmy i korporacje, które w sposób szczególny muszą sprostać wyzwaniom zmieniającego się podejścia do klimatu. Badania dla potrzeb Kongresu realizuje zespół badawczy
Exacto i
Publicon.
– Każda kolejna edycja Kongresu to nowe wyzwania, analiza trendów, prezentacja ciekawych przykładów. To już dwudzieste spotkanie naukowców i praktyków z branży public relations, dla których praca to pasja i niezwykłe wyzwanie. Dlaczego warto być z nami? Przede wszystkim dlatego, że Kongres to wymiana niezwykle cennych doświadczeń, unikatowe szkolenie, które jest przydatne wszystkim specjalistom PR, niezależnie od branży, w której działają. Wszystkie osoby chcące poszerzać swoje zawodowe kompetencje w tym obszarze powinny w dniach 23-24 kwietnia 2020 roku być z nami w Rzeszowie – podsumował dr hab. prof. UW Dariusz Tworzydło, organizator Kongresu.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do wzięcia udziału w Kongresie, a firmy, media i instytucje do współpracy przy jego organizacji. Wydarzenie skierowane jest zarówno do tych, którzy zawodowo zajmują się komunikowaniem i poszukują inspiracji do tworzenia efektywnych kampanii i strategii, jak również do pasjonatów śledzących trendy i rozwiązania w procesie komunikowania. Szczegółowe informacje wraz z formularzem zgłoszeniowym można znaleźć na stronie
www.kongrespr.pl.