Jedna z najpopularniejszych piosenkarek i aktorek na świecie, Jennifer Lopez stworzyła nową kolekcję kosmetyków dla podkarpackiej firmy kosmetycznej Inglot. 70 nowych produktów z serii JLOxInglot wyprodukowanych w Przemyślu trafi do sprzedaży 26 kwietnia.
Hollywoodzka aktorka rozpoczęła współpracę z firmą Inglot z Przemyśla. To pierwsza w ogóle stworzona przez gwiazdę, limitowana kolekcja kosmetyków. Nigdy wcześniej, dla żadnej światowej marki tego nie zrobiła.
Limitowaną kolekcję tworzyć będzie 70 kosmetyków, m.in. pudry, szminki, cienie do powiek, tusze, róże do policzków i bronzery, a wszystko to w nawiązaniu do stylu, jaki prezentuje gwiazda. Lopez udzieliła obszernego wywiadu dla amerykańskiego portalu Women's Wear Daily, w którym można wyczytać, że cała kolekcja JLOxInlgot utrzymana będzie w świetlistych odcieniach, barwach złota, ale także kolorach nude. Ma to ułatwić kobietom stworzenie makijażu w stylu Jennifer Lopez.
– To coś na co czekałam od dłuższego czasu – mówi w wywiadzie dla WWD Jennifer Lopez. – Wybór współpracy właśnie z marką kosmetyczną wydawał się dla mnie oczywisty, ponieważ często jestem pytana, jakich produktów do makijażu używam.
Aktorka wiele uwagi poświęca nie tylko wyglądowi, ale także jakości produktów. Kreując kolekcję, piosenkarka doglądała najmniejszych szczegółów, od odcieni kosmetyków, aż po jakość i wygląd opakowań. Gwiazda nadała także nazwy nowym produktom sygnowanym jej nazwiskiem. Rozświetlacz z nowej serii nazywał się będzie „Livin' The Highlight”, a bronzer „Boogie Down Bronze”.
Fot. Facebook Jennifer Lopez
– Bardzo istotna była dla mnie także cena kosmetyków. Zdecydowałam się na współpracę z firmą Inglot, ponieważ wiem, że możemy stworzyć razem coś niedrogiego, a mającego naprawdę dobrą jakość – podkreśla w rozmowie z WWD.
Aktorka jest już twarzą własnych perfum, na których zarobiła ponad 100 mln dolarów. Wcześniej współpracowała także z marką Loreal czy światowej sławy firmami odzieżowymi, jak Guess.
– Nie można wymarzyć sobie lepszego ambasadora. Jennifer jest wizjonerką w dziedzinie makijażu. Posiada nie tylko świetny stylu, ale jest też ekspertem w makijażu. Po wielu latach pracy z najlepszymi w branży beauty dokładnie wie, czego pragną kobiety oraz jakie produkty są niezbędne, aby wykreować czar, który prezentuje, i z którego słynie – informował Grzegorz Inglot, wiceprezes firmy Inglot w USA.
Ceny kosmetyków wahać się będą w kwotach od 30 zł (pojedyncze kosmetyki), do 180 zł (palety). Są to zdecydowanie niższe ceny produktów niż kosmetyki najsłynniejszych amerykańskich marek, jak Fenty Beauty – marka piosenkarki Rihanny, czy Kylie Cosmetics – produkty Kylie Jenner.
Istotnym elementem kolekcji będą kasetki Freedom System, co bardzo cieszy samą Jennifer. Są to pojedyncze cienie na spersonalizowanej palecie, które każdy może dobrać według własnych upodobań. Nie trzeba sięgać po gotową paletę z kosmetykami, wystarczy mieć tylko jeden, wybrany przez siebie kolor, którego chcemy używać.
Kosmetyki trafią do sklepów 26 kwietnia, jednak już 17 kwietnia na amerykańskiej stronie marki Inglot będzie można kupić trójkolorową paletę cieni oraz puder.
Zdjęcie do kampanii promującej kolekcję wykonał jeden z najlepszych fotografów na świecie, Solve Sundsbo.
Jennifer Lopez to nie tylko gwiazda ekranu. Nazywana jest ikoną stylu oraz boginią sceny, która od wielu lat pozostaje inspiracją w dziedzinie makijażu dla kobiet na całym świecie. Aktorka, tancerka i piosenkarka znana jest przede wszystkim z filmów takich jak: „Pokojówka na Manhattanie”, „Zatańcz ze mną” czy „Powiedz tak”. Do najsłynniejszych przebojów gwiazdy należą: Let’s get loud, Papi, czy Ain’t your mama.
Firma Inglot to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją kosmetyków założone w 1983 r. w Przemyślu przez Wojciech Inglota. Jest to jedna z nielicznych polskich marek, która posiada dominującą pozycję na rynku zagranicznym. Inglot jest właścicielem ponad 500 salonów w 70 krajach świata na 6 kontynentach. Wiele za sklepów znajduje się w prestiżowych lokalizacjach, jak róg Broadwayu, 48 ulica w Nowym Jorku, Caesars Palace w Las Vegas czy Mall of the Emirates w Dubaju. 160 sklepów znajduje się w Polsce. 95 proc. kosmetyków tej firmy produkowanych jest w Przemyślu.