Reklama

Biznes

Praktyczne warsztaty na Kongresie Profesjonalistów PR w Rzeszowie

Artykuł Partnera
Dodano: 28.02.2013
2417_logo_pr_kongres
Share
Udostępnij
Zbliża się kolejna edycja wydarzenia branży public relations. Kongres Profesjonalistów PR, bo o nim mowa, startuje 18 kwietnia w Rzeszowie. To tutaj odbędą się wystąpienia plenarne, debaty i…praktyczne warsztaty, które po raz pierwszy znalazły się w programie konferencji. Trwa rejestracja.

W kwietniu do stolicy Podkarpacia przyjadą ci, którzy branżę public relations tworzą: praktycy, naukowcy i pasjonaci. Kongres odbędzie się w Hotelu Rzeszów, a jego tematem przewodnim będzie: „Public relations 2020. Nowe trendy, narzędzia i finansowanie działań komunikacyjnych”. – Program wydarzenia jest bogaty, a jego formuła odświeżona. Mając to na uwadze, wielu z naszych gości odnajdzie przynajmniej trzy powody, aby w kwietniu odwiedzić Rzeszów: wystąpienia plenarne, debaty z udziałem ekspertów oraz praktyczne warsztaty. Te ostatnie to zupełnie nowy punkt w programie, stworzony w odpowiedzi na sugestie uczestników poprzednich edycji Kongresu – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, organizator kongresów PR.


Wiedza zdobywana pod okiem ekspertów

Kongres to forum dialogu, inspiracji i integracji branży. W tym roku będzie to także miejsce praktycznego zdobywania wiedzy z zakresu public relations. – Drugiego dnia wydarzenia odbędą się warsztaty, a ponieważ zostały one podzielone na kilka bloków tematycznych, uczestnicy będą mogli wybrać zagadnienia z ich punktu widzenia najbardziej interesujące. Zajęcia poprowadzą eksperci od lat zajmujący się public relations i dziennikarstwem – mówi dr Karina Stasiuk-Krajewska z Uniwersytetu Wrocławskiego.

Tematyka warsztatów:

  • Intensywny kurs ujarzmiania informacji. Liczba miejsc ograniczona.
  • Wystąpienia publiczne. Sytuacje kryzysowe w mediach.
  • Zarządzanie w kryzysie.
  • Finansowanie i prowadzenie działań PR i marketingu na przykładzie centrów handlowych.
  • Kampania czy działanie tu i teraz? Skuteczna komunikacja w dobie dialogu w czasie rzeczywistym.
  • Przychodzi Doda Rabczewska do Moniki Olejnik, czyli sztuka radzenia sobie w trudnych sytuacjach medialnych.

Do końca lutego na uczestników czekają specjalne rabaty

Zainteresowanych udziałem w Kongresie Profesjonalistów PR zachęcamy do zgłoszenia swojego uczestnictwa już dziś i tym samym do skorzystania ze specjalnej oferty cenowej. Atrakcyjne rabaty obowiązują do końca lutego br. Organizatorami są: Uniwersytet Wrocławski i Newsline Sp. z o.o. Szczegółowe informacje dotyczące wydarzenia, w tym program, znajdują się na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl.
 

Sponsorem głównym Kongresu Profesjonalistów PR jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. Głównymi partnerami są: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa. Partnerzy wydarzenia: Hotel Rzeszów, Związek Firm Public Relations, Ideo Sp. z o.o., Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, SARE S.A, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA), Agencja Reklamowa Bogaczewicz, Agencja Wasilewski, PrzeczytamWszystkich.pl, MultiPunkty.pl Obsługa techniczna: Vegacom Sp. J. Obsługę fotograficzną zapewnia: Blue Cherry Studio. Patronami medialnymi są: Mediarun.pl, GospodarkaPodkarpacka.pl, GC Nowiny, nowiny24.pl, Bankier.pl, nf.pl, Polskie Radio Rzeszów S.A., Marketing i Rynek, BIZNESiSTYL.pl, VIP Biznes i Styl, Marketing przy Kawie, eGospodarka.pl, marketingowiec.pl, Marketer+, Grupa RMF FM, Managernaobcasach.pl, epr.pl, InternetPR, dlaStudenta.pl, Kurier365.pl, Gazeta Finansowa, CarpatiaBiznes.pl, TVP Rzeszów S.A., mojekonferencje.pl, salebiznesowe.pl Kongres wspierają wydawnictwa: MARINA, Wiedza i Praktyka, Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o., Difin S.A., Onepress, Oficyna Wydawnicza "Impuls".

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy