Reklama
REKLAMA
Automatycznie wyświetlimy artykuł za 10 sekund
Przejdź do artykułu
Reklama
Reklama

Galerie handlowe - czy jeszcze przyciągają klientów?

A A A
Artykuł sponsorowany

Dodano: 22-11-2022

Galerie handlowe - czy jeszcze przyciągają klientów?

Zakupy dla jednych z nas są przykrym obowiązkiem, zaś dla innych prawdziwą przyjemnością. Żyjemy jednak w czasach postępującej cyfryzacji, która pozwala nam na korzystanie z różnorodnych rozwiązań i udogodnień. W dużej mierze, decydujemy się na to, by robić zakupy online- zarówno spożywcze jak i odzieżowe, gdyż jest to po prostu o wiele wygodniejsze. Jednak galerie handlowe nadal funkcjonują i co więcej, prosperują one na dość stabilnym poziomie finansowym. Wobec tego czy centra handlowe jeszcze przyciągają klientów?

Galerie handlowe- dlaczego zawsze są w nich tłumy?

Centrum handlowe jest tak naprawdę kluczowym punktem w każdym, większym lub mniejszym mieście. Nie da się bowiem ukryć, że nigdy nie brakuje w nich ludzi, a przystępne godziny otwarcia- do późnych godzin nocnych, sprawiają, że galeria handlowa praktycznie nigdy się nie wyludnia. Co więc nas do niej przyciąga? Okazuje się, że powodów jest co najmniej kilka. Przede wszystkim, niektórzy z nas dalej hołdują tradycjonalizmowi i jego wartościom, a co za tym idzie, centrum handlowe jest jedynym i najlepszym miejscem do zrobienia zakupów. Doceniamy sobie również to, że każde centrum handlowe jest maksymalnie zróżnicowane. Co to oznacza w praktyce? Otóż możemy tam nie tylko zrobić zakupy odzieżowe w różnorodnych butikach. Często znajdziemy tam również sklepy elektroniczne, markety spożywcze i wiele innych butików, które nie są związane z markami odzieżowymi. W tym momencie warto zwrócić uwagę na jeszcze jeden, dodatkowy aspekt galerii handlowej. To co odróżnia ją od robienia zakupów online to fakt, że każdy produkt możemy dotknąć i przymierzyć, a co za tym idzie, nikt z nas nie kupuje przysłowiowego kota w worku. Być może jest to właśnie kluczowa zaleta galerii handlowych, która pozwala im dalej prosperować na wysokim poziomie i z uwzględnieniem stabilności finansowej, nawet w dobie wszechobecnych zakupów internetowych.

Reklama

Galerie handlowe miejscem na szybki i niedrogi posiłek

Galeria handlowa posiada wyjątkowo zróżnicowaną bazę butików i innych placówek usługowych. Okazuje się, że jej niekwestionowaną zaletą mogą być także restauracje i kawiarnie, które się w niej znajdują. Baza gastronomiczna działa w galeriach handlowych na przysłowiowych, najwyższych obrotach i co więcej, nigdy nie brakuje w nich klientów. Dominują tam głównie restauracje oferujące bufet lub dania typu fast-food. Niemniej jednak to właśnie jest kluczową kwestią, jeśli chodzi o przyciąganie klientów. Centrum handlowe wykorzystywane jest bowiem jako miejsce, gdzie można

  • zjeść coś "na szybko";
  • zjeść coś dobrego;
  • zjeść tanio i wygodnie.

Często więc zatrzymujemy się tam po pracy, czy w drodze na siłownię, by zjeść coś na szybko. Restauracje i kawiarnie w galerii służą także jako miejsca rekreacyjne, gdzie można rozkoszować się dobrą kawą w towarzystwie znajomych i koleżanek. Można więc śmiało powiedzieć, że to właśnie restauracje i kawiarnie w pewien sposób utrzymują galerie handlowe dalej "przy życiu".

Centrum handlowe jako miejsce spotkań młodzieży i nie tylko

Centrum handlowe praktycznie nigdy nie jest puste. Nie ważne w którym momencie dnia do niego zawitamy, za każdym razem spotkamy się z prawdziwym tłumem klientów i osób, które po prostu spacerują wąskimi uliczkami. Trzeba sobie jasno powiedzieć, że galeria handlowa obecnie stała się także miejscem spotkań, które jest wyjątkowo popularne wśród osób młodych, które nie do końca wiedzą, w jaki sposób zorganizować swój czas. Wówczas zajmują one ławeczki w galeriach handlowych, a także przechadzają się po sklepach z dużą szansą na to, że finalnie zdecydują się na zakupy. Można więc śmiało powiedzieć, że każda galeria handlowa w dalszym ciągu przyciąga klientów, gdyż gwarantuje im wszystko to, czego nie zagwarantują im zakupy internetowe. Można przymierzyć ubrania, dobrze zjeść, a także po prostu odpocząć w jednym miejscu. Dzięki temu centra handlowe w dalszym ciągu funkcjonują i stają się jednym z ulubionych miejsc dosłownie każdego z nas. Co najważniejsze, nic nie wskazuje na to, by rola galerii handlowych zmieniła się w najbliższej przyszłości.

Reklama

 

Reklama
Reklama
Reklama
zobacz więcej

POLECANE

RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.