Wsłuchując się w głosy mieszkańców, zespół mKraków na bieżąco udoskonala aplikację, by stała się jeszcze bardziej wygodnym i sprawnym w działaniu narzędziem kontaktu z urzędem. Dzięki najnowszym aktualizacjom, aplikacja zyskała wersję 3.0, która oznacza m.in. poprawę działania systemu parkowania i harmonogramu wywozu odpadów.
Krakowskie Centrum Kontaktu, rozkłady jazdy komunikacji miejskiej, możliwość zabrania głosu w ważnych miejskich sprawach, opłacenie parkingu i zakup biletów okresowych ze zniżką Karty Krakowskiej, a także mapa obiektów sportowych. To tylko niektóre z usług dostępnych w aplikacji mobilnej mKraków. Narzędzie ma ułatwić krakowianom korzystanie z miejskich usług i usprawnić kontakt z urzędem. Dzięki rozbudowanym formom komunikacji na linii miasto – mieszkańcy, aplikacja daje również możliwość zabrania głosu w ważnych sprawach. Przykładem może być ankieta dotycząca używania fajerwerków w Krakowie, której wynik zaowocował uchwałą rady miasta w tej sprawie.
To ważne, by Kraków stawał się miastem nowoczesnym, gdzie wykorzystuje się najnowsze technologie. Dzięki takim rozwiązaniom jak mKraków, urząd może być dostępny online całą dobę, umożliwiając załatwianie spraw z poziomu telefonu komórkowego.
Pobierz mKraków
Aplikacja jest bezpłatna i ogólnodostępna do pobrania w sklepach Google Play i App Store. Można z niej korzystać zarówno w trybie ogólnodostępnym, bez logowania i weryfikacji tożsamości, jak i po zalogowaniu do wybranych funkcji (Karta Krakowska i KKR3+).
Więcej o aplikacji mKraków