Zgodnie z zapowiedzią Alior Bank modernizuje swoje kolejne oddziały. Ostatnio zmiany dokonały się na w Rzeszowie i Lublinie.
29 lipca, w Rzeszowie, w samo południe, po modernizacji swoje podwoje otworzył oddział zlokalizowany przy al. Rejtana 23. Zaplanowany od podstaw nowy format oddziału zaskakuje innowacyjną organizacją obsługi, która łączy tradycyjną formę kontaktu bankiera z klientem, zapewniając przy tym dostęp do bankowości online (Alior Online) i mobilnej (Alior Mobile). Rzeszowski oddział jest równie wygodny, estetyczny, innowacyjny i ekologiczny, jak wszystkie wcześniej zmodernizowane placówki Alior Banku.
Szymon Żarnowski, Dyrektor Regionu w Alior Banku wskazuje na walor komfortu zarówno dla klientów, jak i bankierów, który w zmienionej przestrzeni niewątpliwie wzrósł. – W nowym formacie mamy doskonałe warunki do komfortowej obsługi klientów, a także do pracy w nowoczesnej przestrzeni biurowej. Teraz oddział to także ergonomiczne i komfortowe miejsce pracy. Atutem są m.in. specjalnie wydzielone stanowiska obsługowe, wygodne, gwarantujące prywatność wyciszone akustycznie sale spotkań oraz innowacyjna strefa digital demo, gdzie bankierzy pomagają każdemu klientowi, prezentując zalety naszego stale udoskonalanego systemu internetowego oraz aplikacji mobilnej – mówi Szymon Żarnowski.
31 sierpnia nastąpiło uroczyste otwarcie Oddziału w Lublinie przy Placu Zamkowym 10. Po krótkiej niedostępności oddano do użytku zmodernizowaną przestrzeń siedziby oddziału. Klienci mają teraz do swojej dyspozycji całkowicie odmieniony oddział.
Ta kolejna już metamorfoza placówki Alior Banku została przeprowadzona z niezmienną starannością, dbałością o każdy szczegół wyposażenia, aby wszystkie atuty nowego formatu, w jak największym stopniu, zostały docenione przez naszych klientów. Tym razem zmiana dokonała się na wymagającym rynku, dlatego jeszcze bardziej cieszą pozytywne opinie naszych klientów, którzy już od teraz mogą doznawać zupełnie nowych doświadczeń w kontakcie z bankiem. Przy pierwszym kontakcie, nowy format zaskakuje innowacyjną formułą organizacji obsługi, która łączy tradycyjną formę kontaktu bankiera z klientem, z zapewnieniem łatwego dostępu do bankowości online i mobile. To miejsce przyjaznej transformacji z tradycyjnej bankowości do cyfrowego świata nowoczesnych usług finansowych.
– Dostępność nowych technologii, a przede wszystkim szybkie tempo wprowadzania innowacyjnych rozwiązań informatycznych, zmieniły zachowania klientów. Zmieniły się także oczekiwania w zakresie obsługi w oddziałach Alior Banku. Jestem głęboko przekonany, że także w Lublinie klienci docenią dostępność do oddziału i bezpośredniego kontaktu z bankierami, ale już w nowej formule obsługi, dopasowanej do ich zmieniającego się stylu życia. Nowy format oddziału jest najpełniejszą odpowiedzią na te potrzeby – mówi Konrad Białek, Dyrektor Departamentu Wsparcia Sprzedaży w Alior Banku.
Nowy format: centrum kompetencji, innowacyjność, wygoda i ekologia.
Przypomnijmy, że przestrzeń nowego oddziału zorganizowanego zgodnie z nowym formatem dzieli się na kilka obszarów, które mają gwarantować sprawny przebieg obsługi, według ustalonego wzoru:
• strefa samoobsługowa połączona z przytulną przestrzenią powitalną,
• strefa serwisowa wyposażona w stanowiska z narzędziami niezbędnymi do przeprowadzenia dowolnej operacji,
• strefa usług online i aplikacji mobilnej,
• strefa spotkań z klientami.
Każdą ze stref zaprojektowano tak, aby pracownik banku mógł skupić się wyłącznie na potrzebach klienta.
W strefie samoobsługowej klienci mają do dyspozycji bankomat i wpłatomat.
W strefie serwisowej, na klientów czeka przytulna przestrzeń powitalna. Każdy z nich może bezpłatnie napić się kawy lub herbaty z ekologicznych upraw, albo filtrowanej wody z kranu do wyboru, gazowanej lub niegazowanej. Zaraz obok znajdują się stanowiska obsługowe, które umożliwiają wygodną obsługę klientów. Są one wydzielone nie tylko wizualnie, ale również akustycznie, dzięki czemu zapewniają niezbędną dyskrecję.
W strefie digital demo każdy klient może wypróbować bankowość internetową Alior Banku oraz jego aplikację mobilną (Alior Online). Znajdują się tu narzędzia, które pozwalają skorzystać z rozwiązań dostępnych w ramach e-bankowości. Inaczej mówiąc, klient może tu po prostu zalogować się do serwisu transakcyjnego lub aplikacji mobilnej, i samodzielnie lub w asyście bankiera sprawdzić działanie tych rozwiązań.
Odwiedzając nową placówkę, klienci mogą też poznać pozabiznesowe oblicze banku. W strefie CSR bank prezentuje swoje działania społeczne, zaangażowanie w pomoc charytatywną, a także wsparcie dla sportu, kultury i sztuki. To miejsce, w którym zafunkcjonował bookcrossing, który prowadzimy przy wsparciu Fundacji Zaczytani.org. Tu także zachęcamy klientów odwiedzających nasz nowoczesny oddział do dołączenia do zespołu pracowników Alior Banku. Od teraz w tym miejscu zachęcamy osoby odwiedzające zmodernizowane oddziały do składania aplikacji do pracy w nich. Nowe oddziały są naszą wizytówką i z pewnością przyciągną najlepszych kandydatów. Hasło „Dołącz do Nas” na stałe zagościło w strefie demonstracyjnej.
Strefa z spotkań z klientami to miejsce, gdzie można odbyć z bankierem rozmowę, która wymaga większej poufności i prywatności. Pomieszczenia te są wydzielone akustycznie, a szklane ściany pokryte są grafiką, która uniemożliwia identyfikację rozmówców osobom trzecim.
Trzeba jeszcze przypomnieć, że oddziały w nowym formacie zostały zaprojektowane także z myślą o ochronie naszego środowiska naturalnego. Do urządzenia przestrzeni wykorzystano liczne rozwiązania przyjazne środowisku. Ponadto, samo rozplanowanie przestrzeni placówki sprzyja ograniczeniu zużycia zasobów: zwiększono w niej dostęp do światła dziennego, a natężenie oświetlenia LED i system prezentacji wizualnej dopasowuje się do pory dnia.