Reklama

Biznes

Jak skutecznie monitorować czas pracy w firmie?

Materiał Partnera
Dodano: 11.03.2020
50355_jak_skutecznie_monitorowac_czas_pracy_w_firmie
Share
Udostępnij
Ewidencja czasu pracy pracowników to jeden z obowiązków, jaki nakłada na pracodawcę Kodeks Pracy. Tradycyjne metody, takie jak książki z listą obecności czy karty czasu pracy oraz sporządzanie raportów zmianowych są bardzo żmudne, a pomyłki w czasie ich raportowania są niemal nagminne. XXI wiek na szczęście przyniósł wiele nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają pracę działu kadr.

Prowadzenie dokumentacji firmy kiedyś i dziś
Jeszcze do niedawna prowadzenie dokumentacji przedsiębiorstwa wiązało się z generowaniem setek papierów i kilkunastoma regałami wypełnionymi segregatorami z dokumentacją. Było to nie lada wyzwanie dla działu kadr przedsiębiorstwa – zajmowało mnóstwo czasu, a w dodatku bardzo łatwo było o pomyłkę, która mogła skutkować poważnymi problemami podczas kontroli z urzędu. Nowoczesne rozwiązania informatyczne dają przedsiębiorcom możliwość zautomatyzowania wielu obowiązkowych czynności, takich jak np. prowadzenie dokumentacji. Doskonałym przykładem takiego rozwiązania jest aplikacja Inewi, która umożliwia precyzyjną ewidencję czasu pracy wszystkich zatrudnionych pracowników. System sam monitoruje spóźnienia, nadgodziny i nieobecności, co zdecydowanie ułatwia rozliczanie osób zatrudnionych. Dzięki automatyzacji zyskuje się więcej czasu na inne, równie ważne obowiązki.

Dlaczego warto zdecydować się na automatyczne monitorowanie czasu pracy?
System automatycznie rozróżnia czas pracy na podstawowy, wyróżniając wszystkie nadgodziny. Ponadto rejestruje każde spóźnienie pracowników oraz przerwę w pracy. Na tej podstawie precyzyjnie oblicza należne wynagrodzenie. Co najważniejsze, system jest kompatybilny z każdym urządzeniem działającym na systemie android, a tym samym twój smartphone może rejestrować czas pracy Twoich pracowników! Dzięki tej funkcji służbowe telefony pracowników mogą stać się rejestratorami czasu pracy, co może stanowić dla pracodawcy ogromną oszczędność dla budżetu firmy. Koszty specjalistycznych rejestratorów przekraczają 1000 zł za sztukę, co w przypadku firm zatrudniających kilkanaście czy kilkadziesiąt osób stanowi już bardzo duży wydatek. Inwestycja w automatyczny system Inewi jest zgodna z duchem zero waste, gdyż generowanie wielu dokumentów, takich jak papierowe listy obecności, raporty zmianowe, książki wejść i wyjść czy zeszyty spóźnień, zastępowane są jednym czytelnym internetowym systemem Rejestracji Czasu Pracy, w którym nie ma mowy o pomyłce. Ponadto system jest kompatybilny z większością programów kadrowo-płacowych, co stanowi duże ułatwienie dla pracowników działu kadr.

Coraz więcej pracodawców decyduje się zamienić tradycyjne rozwiązania na nowoczesny system Inwi, który można przetestować za darmo, a jego miesięczne koszty są bardzo niskie w porównaniu do korzyści, jakie płyną z jego użytkowania. Więcej na temat rejestracji czasu pracy z systemem Inewi oraz jego dodatkowych funkcji, takich jak zarządzanie urlopami i delegacjami pracowników, znaleźć można na stronie internetowej firmy: inewi.pl.
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy