Reklama

Biznes

Akademia AEROPOLIS zaprasza na bezpłatne szkolenie nt. strategii marki

Opracowanie Alina Bosak
Dodano: 07.04.2019
45272_inkubator
Share
Udostępnij
Budowanie marki wymaga dobrze zaplanowanej strategii. Praktyczną wiedzę na temat kreowania silnej marki będzie można zdobyć już 25 kwietnia br. na bezpłatnym szkoleniu w Inkubatorze Technologicznym w Jasionce k. Rzeszowa. Organizatorzy IV edycji Akademii AEROPOLIS, czyli Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego oraz firma Veneo, już dziś zapraszają do rejestracji na to wydarzenie. 
 
Dla kupującego marka jest najważniejsza. A czym jest marka? To nic innego jak idea, w którą musisz uzbroić swój produkt czy usługę, by odnieść sukces. Markę kreuje się według dobrze zaplanowanej strategii. Na bezpłatnym szkoleniu Akademii AEROPOLIS Beata Mordarska, dyrektor ds. strategii i kreacji firmy Veneo, poprowadzi uczestników przez wszystkie etapy tego procesu, dostarczając szczegółowej wiedzy na temat m.in. opracowania profilu idealnego odbiorcy, powiązania storytellingu z archetypami osobowości, czy pozycjonowania marki. Nie zabraknie case studies. Omówione zostaną przypadki budowania strategii marki dwóch polskich firm. Od analizy mapy motywacji i opracowywania logo po dobór gości na brand party i oznakowanie metek.
 
– Akademia AEROPOLIS organizowana cyklicznie w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznego AEROPOLIS, potwierdza aktywność naszej spółki w różnych obszarach wspierania przedsiębiorczości – mówi Mariusz Bednarz, prezes Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. – Do prowadzenia szkoleń zapraszamy najlepszych trenerów, specjalistów w swoich branżach. To umożliwia mieszkańcom regionu i przedsiębiorcom podnoszenie kwalifikacji w różnych obszarach biznesu. 
 
To już czwarta edycja Akademii AEROPOLIS i pierwsza z dwóch, jakie RARR S.A. planuje w tym roku. – Zapraszamy wszystkich zainteresowanych marketingiem – przedsiębiorców i pracowników, a także tych, którzy chcą założyć własną firmę. To okazja do podniesienia własnych kwalifikacji na dobrze przygotowanych, bezpłatnych szkoleniach – podkreśla Dawid Adamski, kierownik Biura Promocji w Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. – Tytuł najbliższego to „Niebo, czy Piekło? Czyli o strategii Marki”. Poprzednie warsztaty dotyczyły wywierania wpływu w biznesie, wykorzystywania mediów społecznościowych oraz influencer marketingu w budowaniu marki. Tematy kreujemy, śledząc rynkowe trendy i rozpoznając potrzeby osób zainteresowanych udziałem w szkoleniach.   
 
IV edycja Akademii AEROPOLIS obędzie się w czwartek, 25 kwietnia,w głównym budynku Inkubatora AEROPOLIS w Jasionce. Udział jest bezpłatny, ale ze względu na duże zainteresowanie oraz ograniczoną ilość miejsc, organizatorzy proszą o wcześniejszą rejestrację na stronie https://akademiaaeropolis4.evenea.pl, która trwa do 22 kwietnia, do godz. 12.00. Decyduje kolejność zgłoszeń!
 
Wybierz temat kolejnych szkoleń!

Ciesząca się dużym zainteresowaniem Akademia AEROPOLIS spowodowała, że RARR S.A. w tym roku zamierza rozszerzyć swoją ofertę szkoleniową.
 
– Chcemy zaprosić do Jasionki najlepszych polskich prelegentów i ekspertów, których warsztaty w każdym zakątku kraju budzą olbrzymie zainteresowanie. AEROPOLIS Champions, bo tak nazwaliśmy to wydarzenie, będzie szkoleniem komercyjnym. Chcemy dostarczyć takiej wiedzy i umiejętności, które jak najwięcej osób będzie mogło wykorzystać w codziennej pracy. Proponujemy zatem, by to Czytelnicy wybrali temat, który ich zdaniem jest najbardziej przydatny – mówi Mariusz Bednarz, prezes Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

Plebiscyt AEROPOLIS Champions odbywa się poprzez internetową ankietę – Przygotowanych zostało 11 tematów. Nie trzeba się rejestrować, aby oddać głos na jeden z nich. Można to zrobić do końca kwietnia! – Najpopularniejszy temat będzie pierwszym szkoleniem, jakie odbędzie się w ramach AEROPOLIS Champions. Planowany termin to jesień. – Prelegenci, których chcemy zaprosić, mają terminarze zarezerwowane na wiele miesięcy w przód, dlatego już dziś zapraszamy do udziału w plebiscycie – zachęcają organizatorzy.
 
 
Akademia Aeropolis Fot.Archiwum RARR S.A.

 
Program IV edycji Akademii AEROPOLIS

25 kwietnia 2019
 
Sala konferencyjna, budynek Inkubatora Technologicznego AEROPOLIS (Jasionka 954)

11.00 Przywitanie uczestników
 
11.10 Niebo, czy Piekło? Czyli o strategii Marki: Strategia Marki jest tym czym jest, a jeśli nie jest tym czym jest, to czym jest?
 
13.10 Sesja Q&A (pytania i odpowiedzi)
 
13.30 Lunch
 
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się: 

– Czym jest strategia marki?
– Jak kreować silną markę?
– Jakie są relacje między strategią marki a kreacją?
– A jakie ze strategią komunikacji?
– Jak się do tego mają kampanie marketingowe?
– Po co komu cały ten marketing?
 
Więcej informacji pod nr tel. 17 86-76-284 (w godzinach 07.00-15.00) lub padamska@rarr.rzeszow.pl
 
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy