Ponad dwie godziny pokazu najlepszych reklam z całego świata już we wtorek, 11 grudnia o godz. 20. Na Politechnice Rzeszowskiej rozpocznie się XVIII edycja Nocnego Spotkania z Reklamą organizowanego przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej "Brief". Dodatkową atrakcją dla uczestników jest możliwość wygrania nagród w trakcie pokazu reklamowego.
Wybrane reklamy wskazują na ważne tematy dotyczące otaczającej nas rzeczywistości oraz otwierają oczy szerszej widowni na problemy ignorowane w codziennym życiu. Spoty są dobierane tak, by w sposób niebanalny nawiązywały do ważnych tematów.
Nocne Spotkanie z Reklamą to największa tego typu impreza marketingowa na skalę ogólnopolską, o której głośno jest w prasie specjalistycznej jak i w lokalnych mediach. Corocznie cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród studentów, pracowników Politechniki Rzeszowskiej oraz mieszkańców Rzeszowa i okolic, gromadząc za każdym ponad 900 odbiorców i miłośników reklam. Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej "Brief" przygotowuje się do tego widowiskowego wydarzenia przez cały rok.
Impreza ma na celu przybliżenie społeczeństwu świata reklam. Spotkanie ma pokazać odbiorcom, że istnieją reklamy, które warto jest zobaczyć ze względu na ich charakter moralizatorski, poszerzający wiedzę z różnych dziedzin oraz umożliwiający zapoznanie się z różnymi technikami promocji w ciekawy sposób. Publiczność może w inny sposób spojrzeć na formy promocji stosowane przez producentów. Dzięki prezentacji reklam z różnych kategorii (m. in. reklama społecznie zaangażowana, humor w reklamie, dziecko w reklamie, czy reklama viralowa), odbiorcy mogą uzyskać nowe spojrzenie na reklamy, które emitowane są tak często w telewizji.
Dodatkowo liczba odbiorców zostanie znacznie powiększona poprzez transmisję na żywo. O popularności i sukcesie Nocnego Spotkania z Reklamą może świadczyć zdobyta w 2015 roku nagroda w konkursie Studencki Projekt Roku, organizowanym przez Grupę PZU. Wydarzenie to zwyciężyło w kategorii „Kultura, rozrywka i odpowiedzialność społeczna”.
W trakcie pokazu uczestnicy mogą zobaczyć różnorodne reklamy w kilku blokach tematycznych (m. in. humor w reklamie, reklama sprzed lat, reklama z pieprzykiem czy reklama społecznie zaangażowana). Każdy może przyjemnie spędzić czas w gronie znajomych.
Fot. Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej