Reklama

Biznes

Rozpoznawalność w sieci. Dlaczego wizerunek w Internecie jest tak ważny?

Artykuł sponsorowany
Dodano: 27.06.2016
27998_Ania2
Share
Udostępnij
Profesjonalny wizerunek firmy to podstawa sukcesu. Aby skutecznie wpływać na to jak jesteśmy odbierani na rynku, musimy zaistnieć tam, gdzie obecni są konsumenci – czyli w Internecie.

To właśnie w sieci klienci szukają wielu produktów i usług. Jak wynika z badania Google o polskich użytkownikach z 2015 roku, 83% internautów w każdym miesiącu szuka informacji o produktach właśnie w sieci. Choćby dlatego warto zainwestować w budowę kompletnej strony internetowej, która wypromuje Twój biznes.

Responsywna czyli jaka?

Responsywna strona internetowa to najprościej mówiąc taka, która automatycznie dostosowuje się do wielkości ekranu, na którym użytkownik ją wyświetla. Tego typu serwisy oparte są o technologię RWD czyli responsywny design. Dlaczego posiadanie responsywnej strony internetowej jest tak istotne? Użytkownicy korzystają z sieci nie tylko poprzez komputer. Obecnie większy ruch w Internecie generowany jest poprzez urządzenia mobilne takie jak smartfony, czy tablety, dlatego posiadanie responsywnej strony jest swoistym „must have” każdego przedsiębiorcy.

Wykonanie powierz profesjonalistom

Istnieje wiele firm, które zajmują się tworzeniem stron internetowych, jedną z nich jest Technetium. To rzeszowska agencja interaktywna, która tworzy m.in. strony internetowe od ponad 10 lat. – Współpracę z naszymi klientami opieramy o partnerstwo. Bardzo ważne jest bowiem, żeby dokładnie poznać potrzeby klienta i w ten sposób zaproponować mu optymalne rozwiązanie, które przyniosą same korzyści – mówi Anna Wiktor prezes Technetium. O wysokim poziomie projektów realizowanych w Technetium świadczy szereg nagród i wyróżnień. To jedyna firma z regionu, która zdobyła aż czterokrotnie prestiżową, ogólnopolską nagrodę Webstar, w tym dwie statuetki za najlepszy Web Design.

Strona www to nie wszystko

Strona www to tylko jeden z wielu elementów promocji w sieci. Należy pamiętać również o pozycjonowaniu, kampaniach Adwords, mediach społecznościowych, a więc o kompleksowym podejściu do tematu. Warto zatem znaleźć odpowiedniego partnera do takiej współpracy.
 

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy