Reklama

Biznes

Od czwartku media relations i promocja na Kongresie Profesjonalistów PR

Katarzyna Grzebyk
Dodano: 13.04.2016
26370_kongres
Share
Udostępnij
Relacje z mediami, wizerunek, tworzenie i dystrybucja materiałów dla mediów oraz promocja wydarzeń będą tematami szesnastego Kongresu Profesjonalistów Public Relations, jaki w dniach 21-22 kwietnia odbędzie się w Rzeszowie. O swoich doświadczenia w pracy z mediami opowiedzą m.in. ks. dr hab. Józef Kloch, były rzecznik Konferencji Episkopatu Polski; Maciej Karczyński, były rzecznik prasowy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz Komendy Stołecznej Policji i Czesław Lang, dyrektor Tour de Pologne. 

W kongresie weźmie udział 30 prelegentów, którzy opowiedzą o swojej pracy oraz o przeszkodach, jakie spotykają przy relacjach z mediami. – Podczas kongresu nasi eksperci podzielą się wiedzą i doświadczeniem w zakresie budowania relacji i wizerunku. Będziemy także poszukiwać inspiracji i rozwiązań w zakresie tworzenia i dystrybucji materiałów dla mediów. Charakterystyczna atmosfera naszego spotkania sprzyja integracji oraz wymianie opinii i poglądów, dlatego warto być w kwietniu w Rzeszowie – mówi dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o.
 
Jaki jest wizerunek Kościoła i służb w mediach?
 
Kongres rozpocznie się subiektywnym przeglądem 10 najciekawszych wydarzeń PR minionego roku według Adama Łaszyna, prezesa Alert Media Communications. Wizerunek służb w mediach przedstawi Maciej Karczyński, były rzecznik prasowy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz Komendy Stołecznej Policji; o wizerunku Kościoła i złożonych relacjach z mediami opowie ks. dr hab. Józef Kloch, natomiast Czesław Lang przedstawi sposób na skuteczną promocję wydarzeń na przykładzie Tour de Pologne. Bohdan Pawłowicz z IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy przybliży temat zarządzania kryzysowego w eventach
 
Iwona Walczak oraz Agnieszka Kotela reprezentujące firmę Skansa S.A. udowodnią, że budowanie nie musi być nudne i zaprezentują przepis na event na budowie. Bartek Tyrawski oraz Marcin Bachara z Promotor Unitet Entertainment Sp. z o.o. pokażą event jako promocję marki na przykładzie ESKA Music Awards. 
 
– Organizacja dobrego eventu to proces bardzo złożony. Wymaga nie tylko dobrej koordynacji, zdolności przywódczych czy efektywnego zarządzania. Każde wydarzenie ma swój indywidualny charakter oraz przebieg. Dlatego najlepiej uczyć się od najlepszych. Idealną okazją do tego jest Kongres Profesjonalistów Public Relations – wyjaśnia Bohdan Pawłowicz z IAA Polska – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. 
 
25 lat branży PR
 
W tym roku branża PR świętuje 25. urodziny. Podczas kongresu zostanie zaprezentowana książka pt. „25 lat. Pierwsze Ćwierćwiecze Public Relations w Polsce” przygotowana przez Wydawnictwo Message House oraz Wydawnictwo Newsline. Książka składa się 5 rozdziałów mówiących o historii polskiego public relations.
 
Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbywa się w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów, są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy