Taśmy klejące z nadrukiem to znakomity sposób na pakowanie paczek i szerzenie rozpoznawalności firmy, ale nie tylko. Do czego jeszcze może posłużyć taki produkt?
Taśma klejąca z nadrukiem – najpopularniejsze zastosowania
Tego rodzaju produkt stosuje się nie tylko po to, aby odpowiednio zabezpieczyć paczki klientów. Nadruk na taśmie pozwala promować firmę jako profesjonalne przedsiębiorstwo i poszerza jej rozpoznawalność. To najpopularniejsze funkcje takich taśm. Taśma klejąca z logo może być wykorzystana jednak na wiele innych sposobów, dzięki czemu można skutecznie wspierać marketing firmy.
Do czego można wykorzystać taśmy klejące z nadrukiem?
Taśma klejąca to przede wszystkim niezawodne zabezpieczenie przesyłek na czas transportowania czy przenoszenia. Nadruk sprawia, że taśma zyskuje pewne funkcje i tym sposobem można ją szerzej stosować. Taśma klejąca z nadrukiem znakomicie sprawdzi się do:
• zabezpieczania przesyłek firmowych;
• zabezpieczania oraz oznakowania paczek na magazynie;
• zabezpieczania nawet dużych palet z towarami;
• zabezpieczania i pakowania materiałów reklamowych, jakie są rozdawane klientom (w tym przypadku taśma klejąca z logo może stać się również ozdobą, jeśli zostanie odpowiednio zaprojektowana);
• jako reklama firmy (taśmy z nadrukiem to nienachalny rodzaj reklamy, który pozwala łatwo i szybko zapamiętać markę).
Jaki wybrać nadruk na taśmie klejącej?
Taśmy klejące z nadrukiem to w pewnym sensie możliwość kreowania wizerunki firmy, a także sposób na komunikowanie się z klientami i potencjalnymi klientami. Na takiej taśmie umieszcza się logo firmy czy nazwę, ale dobrym pomysłem jest także:
• umieszczenie grafik związanych ze zbliżającym się świętem – na przykład w okresie świąt Bożego Narodzenia można postawić na choinki czy renifery, a w okresie Wielkanocy – zajączki i pisanki. Takie grafiki wyglądają bardzo nastrojowo i zachęcająco;
• umieszczenie adresu www – warto umieścić także adres strony, aby klienci dobrze zapamiętali, gdzie kupili dany towar. Ponadto strona internetowa zamieszczona na paczce może zwrócić uwagę potencjalnych klientów, na przykład podczas gdy klient bądź kurier będzie mieć przesyłkę w dłoniach, co sprawi, że i oni dowiedzą się o istnieniu strony;
• informowanie o zniżkach, wyprzedaży, urodzinach marki, otwarciu sklepu stacjonarnego itd.;
• zamieszczenie zabawnych sloganów czy krótkich tekstów, które poprawiają nastrój klientom lub ich rozbawią. W ten sposób firma będzie się dobrze kojarzyła.
Rodzaj taśmy
Podczas wyboru takiej taśmy nie bez znaczenia jest jej jakość. Warto sięgać po produkty sprawdzonych marek które są bardzo wytrzymałe, odporne zarówno na wysokie, jak i niskie temperatury czy wilgoć. Należy zwrócić uwagę także na sam nadruk – powinien być trwały, odporny na wszelkie czynniki zewnętrzne i widoczny nawet z większej odległości.
Taśma klejąca z logo – dlaczego warto?
Według przeprowadzonych przez specjalistów badań, taśmy klejące z nadrukiem to rzeczywiście skuteczny i tani sposób na reklamę swojej firmy. Taśmy poprawiają wizerunek marki, a z odpowiednimi warunkami mogą nawet zaczął wywoływać w klientach miłe skojarzenia.