Podkarpacka Platforma Wsparcia Biznesu to projekt, którego głównym celem jest wsparcie mikro, małych i średnich firm z terenu województwa podkarpackiego w zakupie wyspecjalizowanych usług okołobiznesowych. Na stronie www.ppwb.pl znajduje się katalog, w którym można znaleźć szeroki wachlarz usług. Lecz co zrobić w przypadku, kiedy żadna z nich nie jest tą, której aktualnie potrzebuje Twoje przedsiębiorstwo? Przedstawiamy instrukcję, jak zgłosić zapotrzebowanie na nową usługę!
Rejestracja na Platformie
Aby wziąć udział w projekcie, pierwszym krokiem jest założenie konta na portalu PPWB. W tym celu należy wypełnić umieszczony na stronie ppwb.pl formularz, uzupełniając go wymaganymi danymi firmy. Następnie odbywa się weryfikacja, czy Twoje przedsiębiorstwo spełnia wszystkie wymagane warunki. Jeśli zakończy się ona pomyślnie, jesteś Odbiorcą Wsparcia!
Wybór usługi
Na stronie internetowej Podkarpackiej Platformy Wsparcia Biznesu znajduje się lista usług oferowanych przez Instytucje Otoczenia Biznesu. Możesz wybrać jedną z nich, jednak gdy żadna nie odpowiada Twoim potrzebom, jest też na to rozwiązanie – masz możliwość samodzielnego zgłoszenia zapotrzebowania.
Przygotowanie zapytania
Aby zgłosić zapotrzebowanie na nową usługę, wystarczy przygotować zapytanie, w którym szczegółowo opiszesz, na czym miałaby ona polegać i zamieścić je na Tablicy ogłoszeń na ppwb.pl. Tablica jest dostępna dla wszystkich Dostawców Usług, którzy zarejestrowani są na Platformie.
Oczekiwanie na odpowiedź
Teraz czas na odpowiedź Instytucji Otoczenia Biznesu, które będą zainteresowane realizacją usługi. Możesz równocześnie prowadzić rozmowy i dyskusje z kilkoma Instytucjami. To Ty decydujesz, z którą nawiążesz współpracę.
Rozbudowa oferty
Jeśli żadna Instytucja nie zgłosi się lub żadna nie spełnia Twoich wymagań, możesz rozbudować opis usługi, której potrzebujesz. Wtedy znajdzie się ona w dedykowanym module na
ppwb.pl „Baza zapytań komercyjnych” i/lub portalu centralnym
www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. Tablica jest ogólnodostępna dla wszystkich Dostawców Usług, którzy spełniają wymagania zapytania.
Wybór Dostawcy Usługi
Wybór odbywa się na zasadzie postępowania konkurencyjnego. Decydujące mogą być kryteria takie jak cena czy doświadczenie poszczególnych osób dedykowanych do wykonania usługi. Odbiorca Wsparcia podejmuje współpracę w tym Dostawcą, który uzyskał najwięcej punktów.
Jak widać – to nie powód do zmartwień, jeśli żadna z ofert umieszczonych w Katalogu Usług nie spełnia Twoich wymagań. Powyższe punkty pomogą Ci zgłosić własną usługę i nawiązać współpracę z Dostawcą Usług. Twój biznes to Twój rozwój! A przy wsparciu PPWB możesz sięgać po nowe możliwości!