Reklama
REKLAMA
Automatycznie wyświetlimy artykuł za 10 sekund
Przejdź do artykułu
Reklama
Reklama

Urządzasz biuro? Skorzystaj z pomocy IKEA dla Firm w Rzeszowie

A A A
Materiał Partnera

Dodano: 05-11-2021

Urządzasz biuro? Skorzystaj z pomocy IKEA dla Firm w Rzeszowie
Wbrew początkowym prognozom zwolenników home office, w czasach pandemii większość firm nie dokonało redukcji powierzchni biurowych. Nawet przedsiębiorstwa, które obecnie działają w modelu hybrydowym, deklarują chęć powrotu do pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze. Zanim jednak biura ponownie zapełnią się pracownikami, warto przygotować się na ich powrót. Profesjonalnym wsparciem służą projektanci IKEA dla Firm w Rzeszowie, którzy zaprojektują każde pomieszczenie i doradzą najlepsze rozwiązania.  

Przed pandemią przeciętny pracownik spędzał w pracy nawet 2 tysiące godzin rocznie. Gdy wrócimy do biurowej rutyny, będzie podobnie. W dalszym ciągu niezwykle ważna będzie więc ergonomia miejsca pracy, a absolutną podstawą - wygodne krzesło, biurko i odpowiednie oświetlenie. Zmieni się natomiast organizacja pracy. Chyba większość z nas przekonała się już do wygody spotkań online. Bardzo prawdopodobne, że po powrocie do „normalności” w dalszym ciągu będą brały one górę nad spotkaniami na żywo. Większą uwagę będziemy zwracać też na zachowanie odległości między stanowiskami pracy. To wszystko wymaga pewnej reorganizacji powierzchni biurowej.
Reklama
 

- Wiele firm zwraca się do nas z prośbą o pomoc w organizacji tzw. open space’ów. Ustawienie mebli jest bardzo ważne, ponieważ przekłada się na samopoczucie pracowników i zwiększa komfort pracy. Doskonałym rozwiązaniem są meble mobilne, które można dowolnie przestawiać i niczym klocki dopasowywać do aktualnych potrzeb – mówi Agnieszka Palimąka-Handzlik, Doradca w projektowaniu wnętrz dla biznesu w IKEA - Dużą popularnością cieszą się też biurka z regulacją wysokości. Zmiana pozycji pomiędzy siedzącą a stojącą zmusza ciało do aktywności, pozwala odciążyć kręgosłup i zachować prawidłową postawę – dodaje Agnieszka Palimąka-Handzlik.
 

Jednym z najpopularniejszych systemów mebli biurowych IKEA jest BEKANT. To niezwykle trwałe biurka, komody, regały i akcesoria, które sprawdzą się w każdej firmie. Z kolei system IKEA TROTTEN pozwala na stworzenie niedrogiej, modułowej przestrzeni biurowej. Obejmuje on elastyczne biurka i ergonomiczne krzesła, a także szafki, przegrody, stojaki na monitory i tablice. Meble można łatwo dostosować do zmieniających się potrzeb firmy, dzięki wielofunkcyjnym rozwiązaniom, takim jak schowek, który może być używany jako tymczasowe dodatkowe miejsce do siedzenia. Komfort i bezpieczeństwo pracy podniosą z pewnością ściany do biurek i parawany. Jednym z popularniejszych ostatnio produktów jest ekran biurowy EILIF. Tworzy on wizualną, fizyczną i dźwiękochłonną barierę, która zapewnia cichą strefę pracy. Dzięki niezwykłym możliwościom personalizacji i przytulnym meblom można więc zestawić kąciki konferencyjne, strefy do pracy stojącej i pokoje do pracy w ciszy. 
Reklama
 

- Coraz więcej firm przekształca mniejsze salki konferencyjne w strefy relaksu, które dają możliwość „zebrania myśli”, wyciszenia. Nie może w nich zabraknąć roślin i wygodnej sofy. Oświetlenie natomiast, podobnie jak kolorystyka ścian, powinno być nieco przytłumione. Wszystko to pozwoli zachować tzw. „life balance” i przekłada się na lepszą wydajność pracy - mówi Agnieszka Palimąka-Handzlik, Doradca w projektowaniu wnętrz dla biznesu w IKEA – Z praktycznego punktu widzenia warto postawić też na wygodne fotele z odpornymi na zabrudzenia lub zdejmowanymi pokryciami – dodaje Agnieszka Palimąka-Handzlik.  
 

Niezależnie od tego na jaki system mebli IKEA się zdecydujemy, pomocą służą projektanci IKEA dla Firm w Rzeszowie. W centrum handlowym Millenium Hall można skorzystać z usług planowania pomieszczeń komercyjnych w 2D lub 3D. Specjaliści IKEA doradzą najlepsze rozwiązania, przygotują listę produktów i zorganizują dostawę  oraz montaż. IKEA dla Firm oferuje też wygodny leasing mebli i usług.  SimplyLease to innowacyjne rozwiązanie umożliwiające przedsiębiorcom sfinansowanie zakupów całkowicie online, nawet w 15 minut, bez dodatkowych dokumentów. Wszystkie formalności można też załatwić w IKEA dla Firm w Millenium Hall. Na miejscu doradcy sprawdzą dostępność produktów i złożą wniosek o leasing. Wypełnienie wniosku zajmuje 2 minuty niezależnie od formy prawnej. Wystarczą podstawowe dane z dokumentu tożsamości. Pozostałe informacje zostaną pobrane z oficjalnych baz. Decyzja kredytowa wydawana jest automatycznie w ciągu 7 minut. SimplyLease pozwala na sfinansowanie całego asortymentu IKEA wraz z akcesoriami i usługami. W kwocie od 1 000 do 50 000 zł i bez wpłaty własnej, również dla nowych firm.
Reklama

Więcej o ofercie IKEA dla Firm w Rzeszowie: www.ikea.pl/rzeszow
Reklama
Reklama
Reklama
zobacz więcej

POLECANE

Money.pl - Kliknij po więcej
Giełda
GPW 2021-12-03 18:58
WIG Informujemy, iż w związku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostępne są bezpośrednio na stronie money.pl
WIG20
mWIG40
sWIG80
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2021-12-03
USD 4,0653 +0,07%
EUR 4,5934 -0,15%
CHF 4,4165 +0,08%
GBP 5,4021 -0,17%
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Kliknij po więcej
Surowce - notowania online
Nazwa Jednostka Wartość [USD] Zmiana Ostatnia zmiana
 Złoto uncja 1731,30 +0,00% [21:59]
 Ropa brent baryłka 64,38 +0,00% [21:58]
 Pallad uncja 2680,00 +0,00% [21:57]
 Platyna uncja 1191,10 +0,00% [21:59]
 Srebro uncja 25,11 +0,00% [21:59]
Wspierane przez Money.pl
RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.