Reklama
Reklama

W Akademii Aeropolis gratis: Jak zdobyć klientów w internecie

A A A
Opracowanie Alina Bosak

Dodano: 26-04-2021

Ewa Wójcik, ekspert programu Firmy Jutra. Fot. Materiały prasowe

Ewa Wójcik, ekspert programu Firmy Jutra. Fot. Materiały prasowe

„Jak z pomocą internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości?” to temat bezpłatnego szkolenia, które 14 maja, o godz. 10.00, organizuje Akademia Aeropolis Online i Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego. Podczas spotkania Ewa Wójcik, ekspert programu Firmy Jutra powie, jak wykorzystać darmowe, internetowe narzędzia, by poprawić widoczność firmy w wyszukiwarce, stworzyć skuteczne treści na stronę, czy zmierzyć efekty wprowadzonych zmian. Rejestracja na szkolenie jest już dostępna.

- Konkurencja w internecie jest ogromna. Minęły czasy, kiedy wystarczyło wystartować z jakimś sklepem internetowym, by bez wysiłku zdobyć stałego klienta. Dziś musimy wykonać konkretne działania, aby on nas znalazł. To nie oznacza, że na rynku nie ma już miejsca dla nowych biznesów. Ze swoim e-sklepem, usługami, firmą można się „przecisnąć”, ale trzeba wiedzieć, jak – mówi Ewa Wójcik, która od siedmiu lat zajmuje się marketingiem internetowym i budowaniem zyskownych biznesów w sieci – tworzeniem stron internetowych, ich optymalizacją pod kątem wyszukiwarek internetowych, tworzeniem reklam. Pracuje obecnie przy projekcie Firmy Jutra o nim również opowie podczas szkolenia Akademii Aeropolis Online: „Jak z pomocą internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości?”  
Reklama
 
Firmy Jutra to bezpłatny program edukacyjno-rozwojowy Google i Polskiego Funduszu Rozwoju w partnerstwie strategicznym z Operatorem Chmury Krajowej, który powstał, by w czasach kryzysu nauczyć przedsiębiorców, jak sprawnie sprzedawać swoje produkty i usługi w internecie za pomocą łatwych i darmowych narzędzi. – Pomagam przedsiębiorcom wejść w strefę internetu, a tym, którzy już w niej działają, podpowiadam, jak wykorzystać dostępne tam narzędzia, aby sprzedawać więcej i dzięki internetowi podnosić rentowność swoich biznesów – wyjaśnia ekspertka.
 
Program, jak i poświęcone mu szkolenie Akademii Aeropolis Online, skierowany jest do sektora MŚP - mikro, małych i średnich firm. – Nie ma ograniczeń dotyczących branży. Z tych rozwiązań może korzystać zarówno właściciel sklepu internetowego, jak i producent, wykonawca usług. Każda firma może zapisać się do programu Firmy Jutra i każdej pomożemy. Warto z tego skorzystać, ponieważ pandemia pokazała, że trzeba i da się przenieść działalność firmy do internetu. Rozwiązań jest tak wiele, że przedsiębiorcom trudno wybrać takie, które będą najlepiej dopasowane do wymagań konkretnej firmy. Tutaj także przychodzimy z pomocą. Mając duże doświadczenie w marketingu internetowym, możemy zaproponować narzędzia, które w danym biznesie się sprawdzą w większości są bezpłatne – zapewnia Ewa Wójcik.
 
Jak podkreśla ekspertka, poziom szkolenia i konsultacji dostosowywany jest do poziomu wiedzy przedsiębiorców. Osobom stawiającym pierwsze kroki w sieci specjaliści wyjaśniają podstawy, a bardziej zaawansowanych wtajemniczają w coraz bardziej zniuansowane metody wpływania na wyniki sprzedaży.
 
- Nie chodzi tylko o pozycjonowanie, ale wiele działań, które mogą się przyczynić do sukcesu w internecie. Ważne jest także optymalizowanie stron internetowych, tj. tworzenie treści, odpowiednia struktura tych treści, metatagi – wymienia Ewa Wójcik. – Chcąc pomóc przedsiębiorcy, diagnozujemy stronę jego firmy, sprawdzamy, czego na niej brakuje, co można poprawić. Są to zazwyczaj elementy, które szybko i bez specjalnych kosztów można samodzielnie wprowadzić w swoim serwisie. Na konsultacjach rozmawiamy również o tworzeniu wizytówki, reklamie w internecie, a także o analityce internetowej. Jeżeli przedsiębiorca korzysta z kilku kanałów pozyskiwania klienta, musi wiedzieć, co przynosi mu nie tyle odwiedzających, co odwiedzających, którzy kupują. Można analitykę skonfigurować tak, by takie rzeczy widzieć. 
Reklama
 
Podczas szkolenia w Akademii Aeropolis Online Ewa Wójcik przedstawi, jak bezpłatne narzędzia ułatwiają prowadzenie działalności w internecie, a także, gdzie szukać wsparcia w ramach programu Firmy Jutra. Będzie możliwość zadawania pytań, a  także umówienia się na bezpłatne konsultacje i poddania ocenie ekspertów swojej strony internetowej i działań firmy w internecie.
 
– Dodatkowo oferujemy dostęp do szkoleń video dotyczących marketingu internetowego, wspieramy również przedsiębiorców merytorycznie po zakończeniu konsultacji – wymienia Ewa Wójcik, zachęcając do udziału w najnowszym wydarzeniu Akademii Aeropolis. 
 
Cykl bezpłatnych szkoleń dla przedsiębiorców przygotowywanych przez Rzeszowską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. już od roku, z powodu pandemii, odbywa się w formule online. Chęć udziału wystarczy zgłosić przez internet.
 
Link do wydarzenia Facebook: https://bit.ly/2PRRTK2
Link do rejestracji  Evenea: https://bit.ly/3deeUj3
Reklama
Reklama
Reklama
zobacz więcej

POLECANE

Money.pl - Kliknij po więcej
Giełda
GPW 2021-05-11 18:58
WIG Informujemy, iż w związku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostępne są bezpośrednio na stronie money.pl
WIG20
mWIG40
sWIG80
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2021-05-11
USD 3,7514 +0,06%
EUR 4,5628 -0,01%
CHF 4,1592 -0,14%
GBP 5,3050 +0,43%
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Kliknij po więcej
Surowce - notowania online
Nazwa Jednostka Wartość [USD] Zmiana Ostatnia zmiana
 Złoto uncja 1731,30 +0,00% [21:59]
 Ropa brent baryłka 64,38 +0,00% [21:58]
 Pallad uncja 2680,00 +0,00% [21:57]
 Platyna uncja 1191,10 +0,00% [21:59]
 Srebro uncja 25,11 +0,00% [21:59]
Wspierane przez Money.pl
RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.