Reklama

Biznes

W Akademii Aeropolis gratis: Jak zdobyć klientów w internecie

Opracowanie Alina Bosak
Dodano: 26.04.2021
53424_ewa_wojcik
Share
Udostępnij

„Jak z pomocą internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości?” to temat bezpłatnego szkolenia, które 14 maja, o godz. 10.00, organizuje Akademia Aeropolis Online i Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego. Podczas spotkania Ewa Wójcik, ekspert programu Firmy Jutra powie, jak wykorzystać darmowe, internetowe narzędzia, by poprawić widoczność firmy w wyszukiwarce, stworzyć skuteczne treści na stronę, czy zmierzyć efekty wprowadzonych zmian. Rejestracja na szkolenie jest już dostępna.

– Konkurencja w internecie jest ogromna. Minęły czasy, kiedy wystarczyło wystartować z jakimś sklepem internetowym, by bez wysiłku zdobyć stałego klienta. Dziś musimy wykonać konkretne działania, aby on nas znalazł. To nie oznacza, że na rynku nie ma już miejsca dla nowych biznesów. Ze swoim e-sklepem, usługami, firmą można się „przecisnąć”, ale trzeba wiedzieć, jak – mówi Ewa Wójcik, która od siedmiu lat zajmuje się marketingiem internetowym i budowaniem zyskownych biznesów w sieci – tworzeniem stron internetowych, ich optymalizacją pod kątem wyszukiwarek internetowych, tworzeniem reklam. Pracuje obecnie przy projekcie Firmy Jutra i o nim również opowie podczas szkolenia Akademii Aeropolis Online: „Jak z pomocą internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości?”  
 
Firmy Jutra to bezpłatny program edukacyjno-rozwojowy Google i Polskiego Funduszu Rozwoju w partnerstwie strategicznym z Operatorem Chmury Krajowej, który powstał, by w czasach kryzysu nauczyć przedsiębiorców, jak sprawnie sprzedawać swoje produkty i usługi w internecie za pomocą łatwych i darmowych narzędzi. – Pomagam przedsiębiorcom wejść w strefę internetu, a tym, którzy już w niej działają, podpowiadam, jak wykorzystać dostępne tam narzędzia, aby sprzedawać więcej i dzięki internetowi podnosić rentowność swoich biznesów – wyjaśnia ekspertka.
 
Program, jak i poświęcone mu szkolenie Akademii Aeropolis Online, skierowany jest do sektora MŚP – mikro, małych i średnich firm. – Nie ma ograniczeń dotyczących branży. Z tych rozwiązań może korzystać zarówno właściciel sklepu internetowego, jak i producent, wykonawca usług. Każda firma może zapisać się do programu Firmy Jutra i każdej pomożemy. Warto z tego skorzystać, ponieważ pandemia pokazała, że trzeba i da się przenieść działalność firmy do internetu. Rozwiązań jest tak wiele, że przedsiębiorcom trudno wybrać takie, które będą najlepiej dopasowane do wymagań konkretnej firmy. Tutaj także przychodzimy z pomocą. Mając duże doświadczenie w marketingu internetowym, możemy zaproponować narzędzia, które w danym biznesie się sprawdzą i w większości są bezpłatne – zapewnia Ewa Wójcik.
 
Jak podkreśla ekspertka, poziom szkolenia i konsultacji dostosowywany jest do poziomu wiedzy przedsiębiorców. Osobom stawiającym pierwsze kroki w sieci specjaliści wyjaśniają podstawy, a bardziej zaawansowanych wtajemniczają w coraz bardziej zniuansowane metody wpływania na wyniki sprzedaży.
 
– Nie chodzi tylko o pozycjonowanie, ale wiele działań, które mogą się przyczynić do sukcesu w internecie. Ważne jest także optymalizowanie stron internetowych, tj. tworzenie treści, odpowiednia struktura tych treści, metatagi – wymienia Ewa Wójcik. – Chcąc pomóc przedsiębiorcy, diagnozujemy stronę jego firmy, sprawdzamy, czego na niej brakuje, co można poprawić. Są to zazwyczaj elementy, które szybko i bez specjalnych kosztów można samodzielnie wprowadzić w swoim serwisie. Na konsultacjach rozmawiamy również o tworzeniu wizytówki, reklamie w internecie, a także o analityce internetowej. Jeżeli przedsiębiorca korzysta z kilku kanałów pozyskiwania klienta, musi wiedzieć, co przynosi mu nie tyle odwiedzających, co odwiedzających, którzy kupują. Można analitykę skonfigurować tak, by takie rzeczy widzieć. 
 
Podczas szkolenia w Akademii Aeropolis Online Ewa Wójcik przedstawi, jak bezpłatne narzędzia ułatwiają prowadzenie działalności w internecie, a także, gdzie szukać wsparcia w ramach programu Firmy Jutra. Będzie możliwość zadawania pytań, a  także umówienia się na bezpłatne konsultacje i poddania ocenie ekspertów swojej strony internetowej i działań firmy w internecie.
 
– Dodatkowo oferujemy dostęp do szkoleń video dotyczących marketingu internetowego, wspieramy również przedsiębiorców merytorycznie po zakończeniu konsultacji – wymienia Ewa Wójcik, zachęcając do udziału w najnowszym wydarzeniu Akademii Aeropolis. 
 
Cykl bezpłatnych szkoleń dla przedsiębiorców przygotowywanych przez Rzeszowską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. już od roku, z powodu pandemii, odbywa się w formule online. Chęć udziału wystarczy zgłosić przez internet.
 
Link do wydarzenia Facebook: https://bit.ly/2PRRTK2
Link do rejestracji  Evenea: https://bit.ly/3deeUj3
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy