Reklama

Biznes

Akademia Aeropolis: O strategii sprzedaży ekspert, który tworzył ją dla Bolta

Opracowanie Alina Bosak
Dodano: 27.01.2021
52587_ddd
Share
Udostępnij
Akademii Aeropolis Online zaprasza w piątek na dwugodzinne, bezpłatne szkolenie na temat sprzedaży B2B. Poprowadzi je Przemysław Stanisz – człowiek, który budował strategię sprzedaży dla Bolta na Europę i Afrykę. Wykład pt. „Sprzedaż B2B. Jak zbudować proces od zera?” we współpracy z Workwill Academy organizuje Rzeszowska Akademia Rozwoju Regionalnego S.A. i Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny „Aeropolis”. 
 
Wymyślasz innowacyjne rozwiązanie. Jest świetne, ale… samo się nie sprzeda. By przekonać klienta do swojego produktu czy usługi, potrzebna jest realizowana krok po kroku strategia. Stąd temat szkolenia, które w Akademii Aeropolis Online zaplanowano w najbliższy piątek. To pierwszy z wykładów organizowanych przez Rzeszowską Agencję Rozwoju Regionalnego wspólnie z nowym partnerem merytorycznym – Workwill Academy. W planach jest cały cykl warsztatów i szkoleń, podnoszących kompetencje managerów oraz osób technicznych w obszarach najbardziej kluczowych. 
 
– Zgłębianie wiedzy i podnoszenie kompetencji powinny być procesem ciągłym. Łącząc doświadczenie naszych trenerów stawiamy na efektywne szkolenia i warsztaty z zakresu: sprzedaż B2B; budowanie procesów od zera, sprzedaż korporacyjna, zarządzanie, finanse, warsztaty techniczne podnoszące kompetencje zespołów programistycznych czy warsztaty doskonalenia kompetencji miękkich, jak komunikacja, kreatywność, asertywność, growth mindset – wylicza Gabriela Zalejska-Trzepla, prezes Workwill Academy. 
 
Dwugodzinne szkolenie, które rozpocznie się 29 stycznia o godz. 10., będzie dotyczyć sprzedaży B2B (Business-to-Business) i tego, jak zbudować ten proces od zera.
 
– Wbrew popularnemu powiedzeniu, produkt czy usługa bardzo rzadko same się sprzedają. Najczęściej stoją za tym bardzo duże środki marketingowe, sprzedażowe, PR-owe. Przykład? Chociażby iPhone – on nie sprzedaje się świetnie tylko dlatego, bo jest tak znakomitym produktem, ale dlatego, że Apple przez 30 lat pracował, budując markę, firmowe zasoby i kanały marketingowe, by osiągnąć sukces. Wyzwaniem większości młodych firm, szczególnie firm technologicznych, jest skuteczne przekonanie innych do nowych rozwiązań, które tworzą. Te ich pomysły zaburzają rynek, są innowacjami – potrzebnymi, ale jeszcze nieznanymi dla klientów. Przejście od etapu prac badawczo-rozwojowych do biznesu jest trudne i w tym właśnie pomagam firmom – mówi Przemysław Stanisz, który w piątek poprowadzi szkolenie „Sprzedaż B2B. Jak zbudować proces od zera”.
 
Przemysław Stanisz, współzałożyciel wielu odnoszących sukcesy przedsiębiorstw na rynku europejskim, od 19 lat zajmuje się efektywnością sprzedaży i marketingu. Posiada doświadczenie zarówno w sprzedaży B2B, B2C (Business-to-Consumer), jak i B2G (Business-to-Government). Przez pięć lat pracował w Stanach Zjednoczonych dla jednej ze znanych firm sprzedażowych, a po powrocie do Polski otworzył firmę konsultingową, która pomaga przedsiębiorcom układać procesy sprzedażowe tak, by skutecznie wprowadzić produkt czy usługę na rynek. Przeszkolił i trenował setki sprzedawców w całej Ameryce Północnej i Europie. Współpracował ze wszystkimi typami firm – od początkujących startupów, po dojrzałe przedsiębiorstwa, takie jak Deutsche Telekom (T-Mobile), Lionbridge czy polski Dotpay.
 
– Najgłośniejszym naszym projektem była współpraca z Boltem – taksówkarską i przewozową firmą, dla której zbudowaliśmy strategię sprzedaży na Europę i Afrykę. Prowadziliśmy wiele projektów wspólnie z akceleratorem T-Mobile, przygotowując wszystkie startupy wchodzące na rynek pod kątem strategii sprzedaży – wymienia Przemysław Stanisz. – Takiej strategii potrzebujemy niezależnie od tego, czy jesteśmy wartym 8 mld dolarów Boltem, czy początkującym przedsiębiorcą. Wyzwanie zawsze jest to samo – jak zbudować dobrze sprzedaż, jak przygotować się na wejście na rynek, by nie zmarnować 10 lat na przekonanie klientów i szybko osiągnąć zadowalające wyniki.
 
Szkolenie obejmuje następujące bloki tematyczne: kampanie mailowe B2B – jak je projektować i prowadzić zgodnie z RODO; zarządzanie sprzedażą; łączenie sprzedaży B2B i marketingu; wyjście na rynki zagraniczne. Podczas dwugodzinnych warsztatów omówiony zostanie krok po kroku proces budowania strategii sprzedażowej, odpowiedniej komunikacji i wychodzenia na rynek. 
 
Szkolenie adresowane jest do twórców startupów, ale także przedsiębiorców z doświadczeniem, ze szczególnym uwzględnieniem branży IT. 
 
Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny „Aeropolis”, który jest gospodarzem Akademii Aeropolis – w formie tradycyjnej, jak i online – zaprasza także na kolejne szkolenie pt. „Dotacje na innowacje”. Celem spotkania będzie zaprezentowanie możliwości pozyskania dofinansowania na rozwój przedsiębiorstwa w 2021 r. W ubiegłym roku konferencja na podobny temat cieszyła się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców. Zdobyli oni wówczas solidną porcję merytorycznej wiedzy o dostępnych programach grantowych i niuansach związanych z ubieganiem się o dofinansowanie. Na tegorocznym szkoleniu na temat dotacji, 26 lutego br. o godz. 10., wystąpią prelegenci z PARP, NCBR oraz Politechniki Rzeszowskiej. Więcej informacji na temat tego wydarzenia wkrótce.
 
Bezpłatna rejestracja na szkolenie Akademia Aeropolis Online: Sprzedaż B2B. Jak zbudować proces od zera”: https://app.evenea.pl/event/sprzedazb2b
 
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy