Reklama

Automoto

Złoty klucz jakości dla Renault

Artykuł Partnera
Dodano: 02.10.2017
35143_main
Share
Udostępnij

Renault po raz kolejny otrzymało Złoty Klucz Jakości – nagrodę za najlepszą obsługę klienta w ASO. Renault nieprzerwanie od czterech lat utrzymuje pozycję lidera w jakości obsługi klienta w serwisie. Klucze Jakości przyznawane są na podstawie badania TNS GarageQualityCheck 2017.

Klucze Jakości jest to niezwykle ważna nagroda dla naszej marki i dla nas wszystkich, tym bardziej, że po raz kolejny potwierdza naszą pozycję lidera w tak kluczowej dla nas kwestii jak  jakość obsługi klienta w sieci naszych autoryzowanych partnerów powiedział Zbigniew Wierzbicki, dyrektor ds. klientów i skuteczności sieci Terytorium EAST.

TNS GarageQualityCheckto niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego Kantar TNS. Jest to jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim, zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane standardy obsługi.

Złoty Klucz Jakości dla Renault, odebrał Zbigniew Wierzbicki, dyrektor ds. klientów i skuteczności sieci Terytorium EAST.

Podczas spotkania wręczono także nagrody laureatom tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów 2017, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat. Nagroda za pierwsze miejsce w kategorii marek popularnych trafiła również do marki Renault.

Salon Renault znajdziecie Państwo w Rzeszowie przy al. Armii Krajowej 82.

Infolinia 17 859 15 00, www.autospektrum.pl
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy