Reklama

Kraj

W drugiej połowie maja start dużej kampanii profrekwencyjnej

Rafał Białkowski/PAP
Dodano: 10.05.2021
53662_dworczyk
Share
Udostępnij
W drugiej połowie maja start dużej kampanii profrekwencyjnej, udział w niej wezmą znani sportowcy, blogerzy – osoby, które są popularne wśród młodzieży – zapowiedział szef KPRM, pełnomocnik rządu ds. szczepień Michał Dworczyk.
 
Podczas poniedziałkowej konferencji prasowej Dworczyk oświadczył, że jesteśmy w ważnym momencie programu szczepień. Jak tłumaczył dzisiaj cały czas największym wyzwaniem pozostaje dostępność szczepionek, ale wkrótce się to zmieni.
 
"Cały czas mamy niewykorzystane możliwości, jeśli chodzi o szczepienia. W punktach, które stworzyliśmy – ponad siedem tysięcy takich placówek jest w skali kraju – mamy o wiele większe możliwości wykonywania szczepień, niż dostaw szczepionek. Ale już za trzy tygodnie ta sytuacja ulegnie zmianie" – mówił.
 
"Tak naprawdę w perspektywie kilku najbliższych tygodni największym wyzwaniem w programie przestanie być dostępność szczepionki, a największym wyzwaniem będzie przekonanie jak największej liczby Polaków do tego, żeby się zaszczepić" – oświadczył.
 
Dworczyk przywołał też badania, z których wynika, że odsetek osób, które chcą się zaszczepić to 60-70 proc. "Rzeczywistość oczywiście weryfikuje tego rodzaju deklaracje i dlatego przed nami wszystkimi stoi największe wyzwania jakim jest przekonanie wszystkich do szczepień, bo to jest jedyna droga, żeby skończyć z pandemią, powrócić do normalności" – podkreślił.
 
"Dlatego w drugiej połowie maja uruchomimy dużą kampanię proferencyjną" – zapowiedział.
 
Wskazał, że udział w niej wezmą znani sportowcy, blogerzy, youtuberzy. "Osoby, które są popularne wśród młodzieży " – wskazał, dodając, że w tej grupie osób jest mniejsze zainteresowanie szczepieniami.
 
Dworczyk dodał, że ta kampania będzie prowadzona zarówno w tradycyjnych, jak i mediach społecznościowych. 
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy