Reklama

Biznes

Alicja Strzębała – kierownik działu HR opowiada o możliwościach pracy i rozwoju w firmie ProPoint.

Artykuł sponsorowany
Dodano: 10.03.2022
60927_grafika-3-resizer-750
Share
Udostępnij

Czym zajmuje się firma ProPoint?

Od 14 lat świadczymy usługi z zakresu automatyzacji i robotyzacji na rynku międzynarodowym i lokalnym. Realizujemy projekty z zakresu robotyzowania linii produkcyjnych, prefabrykowania szaf elektrycznych i niezależne usługi w obszarze automatyki i elektryki przemysłowej. Nasz zespół to około 500 osób.

Może cię zainteresować

Reklama

Czy oprócz głównej siedziby w Gliwicach posiadają Państwo również oddziały w innych lokalizacjach w kraju?

Tak, nasze biura mieszczą się również w Rzeszowie, Gdyni i Białymstoku.

Proszę opowiedzieć nam o oddziale w Rzeszowie.

Rzeszowskie biuro działa od 2017 roku i znajduje się przy ulicy Paderewskiego 49. Na ten moment nasz zespół w Rzeszowie to około 40 pracowników – programiści PLC i robotyki, wspierani przez naszą koordynatorkę zajmującą się administracją oddziału. 

Na jakie stanowiska Państwo rekrutują?

Do naszego oddziału w Rzeszowie poszukujemy programistów PLC, programistów robotyki online i elektryków. Zachęcamy oczywiście do bieżącego obserwowania wszystkich naszych oferty pracy, które znajdziecie w zakładce „kariera” na naszej stronie internetowej: KARIERA – Propoint

Jakie wymogi trzeba spełnić, by podjąć pracę w ProPoint?

Dla tych trzech wspomnianych stanowisk kluczowym wymogiem jest dyspozycyjność do częstych wyjazdów zagranicznych. Od kandydatów na stanowisko elektryka wymagamy ponadto posiadania aktualnych uprawnień SEP, a dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zawodzie. Natomiast w przypadku programistów PLC i robotyki online jesteśmy otwarci na absolwentów lub na osoby na ostatnim semestrze studiów, posługujące się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym.

Kandydaci przesyłają CV. I co wtedy?

Po wstępnej analizie CV kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami i przeprowadzamy krótki wywiad, po którym umawiamy spotkanie. W rozmowie rekrutacyjnej udział bierze przedstawiciel działu HR i osoba weryfikująca wiedzę techniczną. Zawsze też przedstawiamy krótko firmę, kulturę organizacyjną i zespół, a także informujemy o benefitach, na które mogą liczyć nasi pracownicy.


Jakich pytań może spodziewać się kandydat?

Każdy kandydat odpowiada na kilka pytań ogólnych dotyczących np. pracy zespołowej, która jest bardzo ważna w przypadku osób wyjeżdzających na projekty, a w przypadku kandydatów deklarujących znajomość języka angielskiego zadajemy kilka pytań weryfikujących jego poziom. Część techniczna rozmowy dla elektryków to pytania otwarte związane z tą dziedziną. U przyszłych programistów PLC sprawdzamy umiejętność czytania schematów elektrycznych i podstawy programowania w języku drabinkowym. Natomiast kandydaci na robotyków mogą spodziewać się pytań ze znajomości języków C-podobnych. 

Dlaczego warto dołączyć do ProPoint?

To, co nas wyróżnia to realizacja projektów dla największych marek z branży automotive. Posiadamy własne laboratorium szkoleniowo-testowe, dzięki któremu nowi pracownicy mają możliwość  uczenia się nowych rzeczy i zdobywania cennego doświadczenia. Praca wyjazdowa to również okazja do zwiedzania ciekawych miejsc np. USA, RPA, Chiny czy Wietnam. Naszym pracownikom oferujemy także benefity pozapłacowe takie jak: ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny oraz sportowy, a także eventy firmowe.

Czy będziecie Państwo na najbliższych Podkarpackich Targach Pracy Work Expo?

Oczywiście – zapraszamy serdecznie do rozmowy przy stoisku nr 5. Chętnie skonsultujemy Wasze CV, odpowiemy na pytania związane z poszczególnymi stanowiskami i opowiemy więcej o firmie.  Jesteśmy też do dyspozycji dla osób, które nie będą uczestniczyć w wydarzeniu – na naszej stronie internetowej znajdziecie bezpośredni kontakt do naszego zespołu HR.

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy