Reklama
REKLAMA
Automatycznie wyświetlimy artykuł za 10 sekund
Przejdź do artykułu
Reklama
Reklama

Powody dla których warto wykorzystać potencjał internetu przy sprzedaży usług i produktów

A A A
Materiał Partnera

Dodano: 05-01-2022

Powody dla których warto wykorzystać potencjał internetu przy sprzedaży usług i produktów
Jeśli nadal nie wykorzystujesz internetu, by zwiększyć sprzedaż swoich usług i produktów, powinieneś to zrobić jak najszybciej - specjaliści często podkreślają zasadność takiego przekazu. Ale jakie korzyści rzeczywiście wiążą się z prowadzeniem firmowej strony internetowej lub sklepu online? Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, koniecznie sprawdź nasz artykuł.
 

W internecie Twoja firma może działać 24/7

Decyzje zakupowe nie zawsze są podejmowane między 9 a 18. Klienci mogą chcieć zapoznać się z Twoją ofertą również w innych godzinach lub po prostu kupić produkt/usługę w weekend. Być może z racji profilu działalności Twojej firmy przyszła strona nie będzie umożliwiać natychmiastowego zakupu, a jedynie zadanie pytania lub wypełnienie formularza z prośbą o kontakt. Ważne jest jednak to, że dajesz klientowi okazję do zrobienia pierwszego kroku, który zbliży go do wyboru Twojej oferty.
Reklama
 

Twoi przyszli klienci wcale nie muszą mieszkać w tym samym mieście co Ty

Można wyróżnić biznesy typowo lokalne, dla których targetem są osoby zamieszkujące to samo miasto. Do tej grupy zaliczymy np. restauracje czy salony fryzjerskie. Istnieje jednak wiele branż, które ze swoim produktem mogą wyjść poza lokalne granice i zaistnieć w świadomości klientów pochodzących z różnych części Polski, a nawet spoza kraju. Bez swojej strony internetowej pozbawiasz się szans na dotarcie do takiej grupy odbiorców. A co z firmami, które chcą zareklamować się wśród tzw. lokalsów? W tym przypadku działalność w sieci również okaże się korzystna.
 

Daj się zauważyć osobom w pobliżu

Co robią ludzie, którzy są zainteresowani znalezieniem produktu lub usługi? Statystyki potwierdzają, że w takiej sytuacji 6 na 10 osób szuka informacji w internecie. Nawet jeśli taki potencjalny klient woli osobiście odwiedzić sklep, istnieje duże prawdopodobieństwo, że Twój biznes zauważy właśnie na etapie takiego researchu. Widoczność w sieci może więc oznaczać, że więcej osób odwiedzi Cię w stacjonarnej siedzibie.
 

Nawiąż kontakt ze swoimi odbiorcą

Co klienci myślą o Twojej firmie? Co doceniają, a co uważają za warte zmiany? Nie dowiesz się żadnej z tych rzeczy, jeśli nie dasz odbiorcom przestrzeni do oceniania Twojego biznesu. W tym celu warto wykorzystać wizytówkę firmy w Google Moja Firma. Z jej pomocą:
1. zadbasz o gromadzenie opinii i będziesz mógł się do nich odnieść;
Reklama
2. zwiększysz wiarygodność swojej marki i podkreślisz wizerunek rzetelnego przedsiębiorstwa;
3. poinformujesz odbiorców o swoich danych kontaktowych, godzinach otwarcia itp.;
4. pochwalisz się pozytywnymi opiniami przed światem.
 

Dzięki działalności w sieci zyskasz możliwości marketingowe, które do tej pory nie były dla Ciebie dostępne

Firmowa witryna pozwala Ci w zupełnie nowy sposób wypromować swoje produkty. Jedną z najpopularniejszych i najskuteczniejszych metod na zwiększenie widoczności w sieci jest pozycjonowanie stron internetowych. Takie działania sprawią, że po wpisaniu przez klienta w wyszukiwarkę konkretnych fraz, na liście wyników zauważy właśnie Twoją firmę. Nie jest sekretem to, że im wyżej w wynikach wyszukiwania się znajdujesz, tym większe budzisz zaufanie wśród internautów. Poza tym pozycjonowanie sklepów internetowych zwiększa ruch z wyszukiwarki, a to wpływa na wzrost współczynnika konwersji, a więc na zwiększenie Twojej sprzedaży.
 

Co jeszcze możesz zrobić?

To jednak nie koniec możliwości marketingowych, które stoją przed Tobą otworem. Oprócz pozycjonowania strony www możesz zainwestować w takie rozwiązania jak e-mail marketing czy promocja w social mediach (np. Facebook Ads). Jeśli zależy Ci na stosunkowo szybkim wypromowaniu swojego przedsiębiorstwa w wyszukiwarce Google, koniecznie zwróć uwagę na możliwości, jakie daje reklama Google Ads. Jak widać marketing internetowy to moc różnorodnych rozwiązań, które są poza zasięgiem przedsiębiorstw, ograniczających swoją działalność do stacjonarnej siedziby. Już sam fakt założenia strony i wypozycjonowania jej na odpowiednie frazy sprawia, że zostawiasz takie firmy daleko w tyle.
 
Reklama
Artykuł powstał we współpracy z Agencją SEO i SEM Internetica
Reklama
Reklama
Reklama
zobacz więcej

POLECANE

Money.pl - Kliknij po więcej
Giełda
GPW 2022-01-19 18:58
WIG Informujemy, iż w związku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostępne są bezpośrednio na stronie money.pl
WIG20
mWIG40
sWIG80
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2022-01-19
USD 3,9930 +0,49%
EUR 4,5279 +0,01%
CHF 4,3594 +0,36%
GBP 5,4357 +0,39%
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Kliknij po więcej
Surowce - notowania online
Nazwa Jednostka Wartość [USD] Zmiana Ostatnia zmiana
 Złoto uncja 1731,30 +0,00% [21:59]
 Ropa brent baryłka 64,38 +0,00% [21:58]
 Pallad uncja 2680,00 +0,00% [21:57]
 Platyna uncja 1191,10 +0,00% [21:59]
 Srebro uncja 25,11 +0,00% [21:59]
Wspierane przez Money.pl
RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.