Artykuły sponsorowane

Jak zorganizować konferencję w hotelu, żeby zakończyła się sukcesem?

Wywiad z Iloną Babulą, Specjalistą do spraw Sprzedaży i Marketingu w Hotelu Rado
Dodano: 18.07.2013
No image
Share
Udostępnij
Rado Hotel **** Mielec to ulokowany w przepięknej leśnej scenerii hotel czterogwiazdkowy. Znajduje się w okolicy miasta Mielec i mieleckiej SSE. Jest luksusowym hotelem biznesowym z ofertą Sport&SPA. Dzięki pełnemu zapleczu rekreacyjnemu jest doskonałym miejscem, aby aktywnie zregenerować siły po pracy. Zapewnia Gościom najwyższe standardy wypoczynku i obsługi.

Co według  Pani jest czynnikiem sukcesu, co powinniśmy wiedzieć organizując konferencję?
Ilona Babula: Są 3 czynniki sukcesu, które powinno się brać pod uwagę organizując event – stosować technikę ‘yield management’, oferować uczestnikom „psychiczną wypłatę” i stosować zasady logokracji.
 
Technika yield management pozwala nam zwiększyć szanse na uzyskanie przez nas pożądanych celów – w tym i przychodów, poprzez zróżnicowanie ceny usługi stosownie do możliwości nabywców. Udział w evencie pozwala na poszukiwanie satysfakcjonujących doznań i doświadczeń, dzięki którym Uczestnik dotrze do miejsca, w  którym obok konkretnego produktu ma  szansę na doznanie płynące z udziału w swoistym spektaklu.  Biorąc udział w evencie, człowiek może otrzymać  zarówno psychiczne jak i duchowe bogactwo –  „psychiczną wypłatę” (psychic salary), które dadzą mu szansę na dalsze twórcze i szczęśliwe życie, ale może także stracić jakąś istotną dla siebie wartość – nie tylko o charakterze materialnym.
 
W odniesieniu do logokracji – mówca poprzez słowo i wywołane za jego pomocą  wrażenie może wpływać na ludzi opanowując samą technikę mówienia, artyzm, kulturę i jej magię.

A o czym jeszcze należy pamiętać biorąc pod uwagę  aspekt organizacji  konferencji w hotelu?

O niczym (mówi uśmiechając się przekornie) – dobry pracownik Działu Sprzedaży pomyśli o każdym aspekcie event’u za Klienta.
 
W takim razie, czy może nam Pani zdradzić, czym Pani kieruje się w pracy na co dzień organizując szkolenia czy konferencję?

Swoją pracę z Klientem rozpoczynam od analizy potrzeb i zebrania wszelkich informacji ogólnych potrzebnych do zorganizowania event’u, po czym moim zadaniem jest przedstawić taki plan działania i przebieg konferencji wraz ze wszelkimi usługami jakie oferuje obiekt, by w pełni satysfakcjonował nie tylko Organizatora, ale przede wszystkim wszystkich uczestników, którzy przybędą na konferencję. Miejsce ma nie bagatelne znaczenie – nadaje charakter, podświadomie wpływa na reakcję, odczucia, zaangażowanie i zadowolenie uczestników.
 
W swojej pracy stawiam sobie cel – stworzyć inny i tym samym niezapomniany event dla uczestników.
 
Co w takim razie poleciłaby Pani przyszłym Organizatorom konferencji , by stworzyć taki właśnie event?

Kreatywność sprzedawcy jest przewagą Organizatora. Jednym z wielu pomysłów, które wdrażam w życie, są konferencje na świeżym powietrzu – niepokonane jeżeli chodzi o ożywienie umysłu i twórcze myślenie. Proszę sobie wyobrazić pachnący las, kwitnącą zieleń i przyjemny powiew ciepłego wiatru – w takim miejscu praca staje się przyjemnością.
 
O takiej porze roku, szkolenia na świeżym powietrzu rzeczywiście wydają się być wyśmienitym pomysłem. Bardzo dziękuję za rozmowę i życzę dalszych sukcesów w organizacji pobytów biznesowych!
 
Dziękuję serdecznie i życzę wszystkim Czytelnikom eventów zwieńczonych sukcesem!
 

Hotel Rado****
www.hotelrado.pl

Wola Chorzelowska 56B, 39-300 Mielec

Ilona Babula
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
i.babula@hotelrado.pl
kom. +(48) 785 659 005
tel./fax. +(48) 17 773 73 79

Share
Udostępnij

Nasi partnerzy