Rado Hotel **** Mielec to ulokowany w przepięknej leśnej scenerii hotel czterogwiazdkowy. Znajduje się w okolicy miasta Mielec i mieleckiej SSE. Jest luksusowym hotelem biznesowym z ofertą Sport&SPA. Dzięki pełnemu zapleczu rekreacyjnemu jest doskonałym miejscem, aby aktywnie zregenerować siły po pracy. Zapewnia Gościom najwyższe standardy wypoczynku i obsługi.
Co według Pani jest czynnikiem sukcesu, co powinniśmy wiedzieć organizując konferencję?
Ilona Babula: Są 3 czynniki sukcesu, które powinno się brać pod uwagę organizując event – stosować technikę ‘yield management’, oferować uczestnikom „psychiczną wypłatę” i stosować zasady logokracji.
Technika yield management pozwala nam zwiększyć szanse na uzyskanie przez nas pożądanych celów – w tym i przychodów, poprzez zróżnicowanie ceny usługi stosownie do możliwości nabywców. Udział w evencie pozwala na poszukiwanie satysfakcjonujących doznań i doświadczeń, dzięki którym Uczestnik dotrze do miejsca, w którym obok konkretnego produktu ma szansę na doznanie płynące z udziału w swoistym spektaklu. Biorąc udział w evencie, człowiek może otrzymać zarówno psychiczne jak i duchowe bogactwo – „psychiczną wypłatę” (psychic salary), które dadzą mu szansę na dalsze twórcze i szczęśliwe życie, ale może także stracić jakąś istotną dla siebie wartość – nie tylko o charakterze materialnym.
W odniesieniu do logokracji – mówca poprzez słowo i wywołane za jego pomocą wrażenie może wpływać na ludzi opanowując samą technikę mówienia, artyzm, kulturę i jej magię.
A o czym jeszcze należy pamiętać biorąc pod uwagę aspekt organizacji konferencji w hotelu?
O niczym (mówi uśmiechając się przekornie) – dobry pracownik Działu Sprzedaży pomyśli o każdym aspekcie event’u za Klienta.
W takim razie, czy może nam Pani zdradzić, czym Pani kieruje się w pracy na co dzień organizując szkolenia czy konferencję?
Swoją pracę z Klientem rozpoczynam od analizy potrzeb i zebrania wszelkich informacji ogólnych potrzebnych do zorganizowania event’u, po czym moim zadaniem jest przedstawić taki plan działania i przebieg konferencji wraz ze wszelkimi usługami jakie oferuje obiekt, by w pełni satysfakcjonował nie tylko Organizatora, ale przede wszystkim wszystkich uczestników, którzy przybędą na konferencję. Miejsce ma nie bagatelne znaczenie – nadaje charakter, podświadomie wpływa na reakcję, odczucia, zaangażowanie i zadowolenie uczestników.
W swojej pracy stawiam sobie cel – stworzyć inny i tym samym niezapomniany event dla uczestników.
Co w takim razie poleciłaby Pani przyszłym Organizatorom konferencji , by stworzyć taki właśnie event?
Kreatywność sprzedawcy jest przewagą Organizatora. Jednym z wielu pomysłów, które wdrażam w życie, są konferencje na świeżym powietrzu – niepokonane jeżeli chodzi o ożywienie umysłu i twórcze myślenie. Proszę sobie wyobrazić pachnący las, kwitnącą zieleń i przyjemny powiew ciepłego wiatru – w takim miejscu praca staje się przyjemnością.
O takiej porze roku, szkolenia na świeżym powietrzu rzeczywiście wydają się być wyśmienitym pomysłem. Bardzo dziękuję za rozmowę i życzę dalszych sukcesów w organizacji pobytów biznesowych!
Dziękuję serdecznie i życzę wszystkim Czytelnikom eventów zwieńczonych sukcesem!