„Dowozimy” cele naszej – ogłoszonej rok temu – strategii, wyznaczone na pierwsze półrocze tego roku – mówił Grzegorz Lot, prezes zarządu Tauron Polska Energia S.A. podczas prezentacji wyników spółki za pierwsze sześć miesięcy 2025 roku. Dodał, że w centrum tej strategii jest klient, co wyraża się nie tylko poprawą obsługi poprzez wdrożenie systemów cyfrowych, ale też wprowadzeniem nowych, dynamicznych taryf.
https://r.dcs.redcdn.pl/webcache/pap-embed/iframe/83gQpjL0.html
Najnowszą taryfą, bo uruchomioną zaledwie dwa miesiące temu, są „Tanie godziny”.
„To jest pochodna taryfy dynamicznej i stanowi ofertę dla klientów, którzy posiadają automatyczne liczniki oraz tych, którzy chcą zaangażować się w transformację energetyczną. To również konkretna oferta dla tych, którzy chcą obniżyć swoje rachunki. I dzisiaj dla tych klientów, którzy ją wybrali, a jest ich ponad 12 tysięcy, mamy dobrą informację, że średnia cena, która jest wykonywana po tym okresie, już jest poniżej 400 zł. To oznacza, że w odniesieniu do taryfy mrożonej na ten rok, klienci, którzy wybrali Tanie Godziny – uzyskują konkretne efekty” – mówił prezes Grzegorz Lot.
Jak podkreślali przedstawiciele zarządu Tauron Polska Energia S.A. wyniki finansowe grupy za pierwsze półrocze były bardzo dobre.
„W I półroczu br. osiągnęliśmy historycznie najwyższy poziom EBITDA, ponad 4,2 miliarda złotych. Kiedyś taki wynik wypracowywaliśmy w okresach rocznych” – podał Krzysztof Surma, wiceprezes zarządu ds. finansów.
Dodał, że kolejne pozytywy to bardzo dobre wyniki: segmentu dystrybucja – 2,5 miliarda EBIDTA za cały rok i 60 proc. generowanej EBIDTA dla całej grupy oraz segmentu wytwarzania.