Strona główna>Biznes>Raport z badania sastysfakcji klientów korzystających z usług Urzędu Miasta Rzeszowa
Biznes
Raport z badania sastysfakcji klientów korzystających z usług Urzędu Miasta Rzeszowa
Źródło: Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa
Dodano: 25.06.2025
Foto - Źródło: Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa
Udostępnij
Prezentujemy raport końcowy z przeprowadzonego w ostatnim czasie badania satysfakcji klientów korzystających z usług Urzędu Miejskiego. Wyniki prowadzonych co kilka lat badań ankietowych pomagają nam stale podnosić poziom świadczonych usług.
Drodzy Mieszkańcy! Pracownicy Urzędu Miasta w Rzeszowie na co dzień przywiązują dużą wagę do tego, by wszelkie Państwa sprawy, były załatwiane sprawnie i profesjonalnie, a obsługa Klienta była realizowana na najwyższym poziomie.
W przeprowadzonym w ostatnim czasie badaniu ankietowym wzięło udział 460 osób. Zostały one poproszone o ocenę m.in. czasu załatwienia sprawy, wiedzy i kompetencji urzędników oraz uprzejmości i kultury osób obsługujących Klientów w Urzędzie Miejskim.
Bardzo nam miło, że w wielu tych obszarach oceniliście Państwo pracę urzędu i urzędników bardzo wysoko. Wszelkie przekazane w badaniu uwagi będą dla nas wskazówką, co jeszcze należy poprawić w bieżącej obsłudze Mieszkańców.
Pełen raport z badania jest dostępny do pobraniaze strony Urzędu Miasta
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.