Reklama

Biznes

Pakowanie upominków biznesowych – jak to zrobić dobrze?

Artykuł sponsorowany
Dodano: 17.11.2020
52047_1._kira-auf-der-heide-1filxqqn9l4-unsplash-resizer-750q75
Share
Udostępnij
Z wolna zbliża się grudzień, czyli czas świąteczny. To moment rodzinnych celebracji, ale także wręczania upominków firmowych dla klientów oraz partnerów biznesowych. Każdy z takich prezentów powinien być dobrze przemyślany nie tylko pod względem rodzaju przedmiotu, który chcemy ofiarować. Warto też dobrze zastanowić się, w co go zapakować.

Jak pakować prezenty firmowe, żeby wyglądały naprawdę ciekawie, przykuwały wzrok oraz dobrze promowały biznes? Kilka praktycznych pomysłów przedstawimy poniżej.

Czym musi wyróżniać się opakowanie na prezent biznesowy?

Podstawową funkcją każdego opakowania jest oczywiście zapewnienie bezpieczeństwa zawartości. Ma ją chronić przez zabrudzeniem, uszkodzeniem mechanicznym lub zepsuciem.

Od opakowań prezentowych oczekuje się jednak znacznie więcej. Mają one spełniać również rolę dekoracyjną, tworząc dodatkową warstwę ozdobną, nawiązującą do przedmiotu wewnątrz opakowania.

Oprócz tego prezenty biznesowe to także świetny sposób na reklamę. Stąd na torebkach i pudełkach, które oferuje choćby e-Hurtownia-Opakowan.pl, powinny pojawiać się w formie nadruku elementy mówiące o danej marce – nazwa, logo lub hasło promocyjne. Dzięki temu opakowanie lepiej zapada w pamięć oraz staje się elementem spójnej identyfikacji wizualnej firmy.

Różne rodzaje opakowań na prezenty biznesowe

Rodzaj opakowania na prezent zależy oczywiście od specyfiki samego przedmiotu. Nieco inaczej zapakujemy przecież kalendarze z logo firmy, niż ciasteczka lub inne rodzaje słodyczy.
W zależności od typu upominków można zatem postawić na kilka praktycznych rozwiązań. Do szczególnie popularnych zaliczają się:
pudełka kartonowe,
torebki papierowe,
folia,
papier.

Pudełka stanowią szczególnie trwałe rozwiązanie, które pozwala na dalszy transport produktów. W ich przypadku występuje też najmniejsze ryzyko uszkodzenia zawartości paczki. Można znaleźć modele w różnych wielkościach i kształtach – klasyczne, prostopadłościenne, płaskie lub w formie tuby. Czemu warto z nich korzystać? Maksymalnie skracają czas potrzebny na zapakowanie prezentów oraz pozwalają stworzyć elegancką, praktyczną paczkę.

Torebki papierowe są równie popularne i świetnie sprawdzają się jako opakowanie na prezenty świąteczne. Można do nich włożyć większą ilość niewielkich przedmiotów. Są też wygodne do przenoszenia.

Folie i papiery nadają się natomiast głównie do pakowania bardziej regularnych przedmiotów, na przykład książek lub kalendarzy.

Gustowne akcesoria do pakowania prezentów firmowych

Samo opakowanie to jednak nie wszystko. Jeśli zależy nam na uzyskaniu ciekawego efektu, warto wzbogacić je o stylowe akcesoria do pakowania, które również potrafią stać się świetną wizytówką firmy.

Co się sprawdza najlepiej?

Na pudełka można choćby nałożyć specjalne rękawy papierowe, na których mogą się pojawić nadruki okolicznościowe – hasła promocyjne, życzenia itp.

Inną opcją jest przygotowanie etykiet lub naklejek. Tego typu rozwiązania sprawdzają się w zasadzie przy każdym typie opakowania, dekorując je i dając przestrzeń do przekazania dodatkowych treści.

Jeśli chcemy, aby nasze prezenty nabrały dodatkowej elegancji, warto pokusić się o wyłożenie opakowań lub zawinięcie przedmiotów, wkładanych do torebek, w ekstra warstwę jedwabnego papieru z nadrukowanym logo firmy. Tak zapakowany prezent na pewno zrobi dobre wrażenie na obdarowanych osobach.

Wisienką na torcie opakowań prezentowych mogą być również wstążki. Obecnie bez trudu można zamówić warianty w firmowych barwach, z nadrukowanymi specjalnymi napisami. Dzięki temu każdy biznesowy upominek będzie wyglądał naprawdę nienagannie i pięknie.

Piękne prezenty firmowe

Zwyczaj obdarowywania klientów i partnerów biznesowych staje się coraz powszechniejszy w naszym kraju. Skoro tego typu upominków przybywa, warto zadbać o to, żeby odbiorca zapamiętał właśnie naszą paczkę. Jednym ze sposobów na uzyskanie tego jest zadbanie o perfekcyjne opakowanie, które ucieszy oczy osoby obdarowanej i sprawi, że nasz prezent zapadnie jej głęboko w pamięć.
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy