Reklama

Biznes

Otwierasz własną siłownię? Sprawdź, bez czego się nie obejdzie

Materiał Partnera
Dodano: 06.02.2020
49649_training-828726_960_720
Share
Udostępnij
Moda na zdrowy styl życia trwa w najlepsze. Jeżeli zależy Ci na otworzeniu własnego biznesu w branży fitness, powinieneś zadbać o kilka spraw. Ważny jest zakup nie tylko odpowiedniego sprzętu, ale także rozsądny wybór lokalu, pracownika, a także zadbanie o kwestie marketingowe. Sprawdź, bez czego w Twoim nowym biznesie na pewno się nie obejdzie.
 
Po pierwsze: kup niezbędne sprzęty i akcesoria
Musisz wyposażyć swoją siłownię w najważniejsze sprzęty. Do ćwiczeń aerobowych przydadzą się bieżnie, orbitreki, rowerki stacjonarne i stepery. Z kolei do ćwiczeń siłowych idealnie sprawdza się suwnica Smitha oraz ciężary. Za sprawą suwnic użytkownik może podnosić nawet duże ciężary bez asekuracji osób trzecich, a także bez obciążania stawów. Szeroki wybór sprzętów (a wśród nich także suwnica Smitha) znajdziesz na stronie internetowej specialfitness.pl.
 
Po drugie: zbuduj wokół siebie silny zespół
Najsilniejsze polskie influencerki sportowe, takie jak Ewa Chodakowska czy Anna Lewandowska, mają wokół siebie sztab zaufanych osób, które wspierają je w budowaniu silnej marki osobistej. Dbają o kontakt z mediami, podpisują umowy na produkcję sprzętu fitness z logotypem czy batonów.
 
Po trzecie: zadbaj o wizerunek i stopniowo buduj markę osobistą
Bądź aktywny w mediach społecznościowych, udzielaj się na grupach dyskusyjnych, pozostań w kontakcie ze swoimi użytkownikami. Sukcesywnie buduj markę osobistą, wyróżniaj się jakością, życzliwością i profesjonalizmem. Twoi klienci na pewno to docenią. Pamiętaj o marketingu wdzięczności, dzięki któremu zdobędziesz swoje pierwsze opinie.
 
Po czwarte: rozejrzyj się za lokalem
Lokalizacja Twojego klubu fitness jest bardzo ważna. Siłownia usytuowana w centrum handlowym na pewno przyciągnie nowych klientów, choć czynsz za wynajmowaną powierzchnię na pewno nie będzie niski. Jeżeli wolisz ponieść na początek niższy koszt, zdecyduj się na lokal usytuowany na osiedlu. Ważne, aby mieszkało na nim sporo młodych osób, ceniących aktywny styl życia. W końcu lokal otwierasz po to, aby mieć stałych klientów, a Twój biznes przynosił stabilne dochody.
 
Po piąte: przygotuj akcję promocyjną
Pomyśl, w jaki sposób Twoi klienci mogą dowiedzieć się o Twoim istnieniu. Aktualnie bez profilu w mediach społecznościowych ani rusz. Za jego pośrednictwem możesz zorganizować kampanię reklamową, by dotrzeć do potencjalnych klientów w swojej okolicy. Aby zwiększyć swoją atrakcyjność i przebić się pośród konkurencji, możesz zorganizować spotkanie z trenerem personalnym czy dietetyczką. Na pewno będzie to miły gest, który Twoi klienci na długo zapamiętają i chętnie będą do Ciebie zaglądać.
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy