Zastanawiasz się, jak wyróżnić się na tle innych firm podczas konferencji? Najczęściej szukamy innowacyjnych sposobów promocji naszej marki, a zapominamy o prostych przyjemnościach, które zawsze się sprawdzają. Krówki z indywidualnym nadrukiem przyciągają uwagę, dlatego zdecydowanie warto dodać je do giftboxów konferencyjnych. Odkryj słodką stronę brandingu!
Krówka z nadrukiem firmowym – słodka promocja firmy
Targi odgrywają ważną rolę w świecie marketingu i biznesu. Oferują firmom możliwość nawiązania kontaktu z potencjalnymi klientami i partnerami biznesowymi. Własne stoisko na targach, konferencjach lub innych eventach umożliwia dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Dzięki temu możemy również lepiej poznać naszą grupę docelową, jej oczekiwania i motywacje lub nawiązać biznesową relację z kontrahentem.
Niezależnie od tego, w jakiej branży działamy, nasza firma nie funkcjonuje w próżni. Konkurencja również nie śpi. Poszerzanie doświadczeń i horyzontów, a także działania promocyjne, z pewnością wesprą rozwój marki. Tylko jak sprawić, by nasza firma została zapamiętana w gąszczu innych? Długopisy, breloczki, teczki czy notesy już dawno przestały być atrakcyjnym gadżetem reklamowym. Zamiast więc sięgać po standardowe rozwiązania, lepszym pomysłem okaże się tworzyć dobre skojarzenia. Te najlepiej budować na miłych doznaniach. Tych bez wątpienia dostarczą rozpieszczające podniebienia krówki z logotypem marki. Rozpływające się słodko w ustach kultowe polskie cukierki sprawią, że nasza marka zostanie zapamiętana i będzie się miło kojarzyć.
Personalizowane krówki reklamowe – słodka promocja firmy
Krówka reklamowa – wygląd ma znaczenie!
Wybierając krówkę reklamową jako element swojej strategii marketingowej, nie można zapominać o starannym projekcie opakowania, który powinien być zgodny z identyfikacją wizualną i brandingiem marki. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że nawet pozornie zwykły papierek odgrywa istotną rolę w budowaniu rozpoznawalności marki i tworzeniu pozytywnego skojarzenia u odbiorców, a także umożliwia łatwe rozpoznanie brandu przez potencjalnych klientów. Dlatego kolorystyka, krój czcionki, logo oraz inne elementy graficzne znajdujące się na etykiecie cukierka powinny być spójne z wizerunkiem marki.
Na zewnętrznej stronie opakowania najlepiej jeśli znajdzie się logo oraz ewentualnie jej hasło. Warto również wykorzystać jego wewnętrzną część – to doskonałe miejsce na kod rabatowy, kod QR prowadzący do strony internetowej firmy lub oferta promocyjna. Możliwości jest naprawdę sporo!
Przygotowanie takiej słodkiej reklamy jest banalnie proste. Wystarczy stworzyć projekt tego, co ma się pojawić na opakowaniu krówki. Jeśli nie czujesz się pewny w takich projektach, zawsze możesz zlecić wykonanie grafiki profesjonalistom. Pięknie prezentujące się i pyszne krówki z logo marki można zamówić między innymi tutaj: https://www.cukrowki.pl/kategoria/krowki-reklamowe-z-logo/.
Krówki z logo firmy – zgodne z brandingiem marki
Krówka reklamowa – wyróżnij się smakiem
Tradycyjne krówki znają niemal wszyscy. Jeśli zatem chcesz się wyróżnić wśród konkurencji i zaskoczyć potencjalnych klientów, warto sięgnąć po mniej typowe smaki tych słodkości. Krówki o smaku cytrynowym, kokosowym, miętowym, kawowym, makowym, cynamonowym to tylko niektóre możliwości. Niezależnie jaki smak wybierzesz (dobrym krokiem jest wybranie kilka z nich) to wszystkie mają ukochaną przez wielu konsystencje: z zewnątrz delikatnie kruche i chrupiące, a wewnątrz odrobinę ciągnące się. Różnorodne smaki krówek to doskonały sposób na zapewnienie oryginalności swojej marki.