Reklama

Biznes

Magento- co warto wiedzieć przed wdrożeniem własnego sklepu internetowego?

Materiał Partnera
Dodano: 15.12.2022
69828_bez_tytulu_20001500_px_640426_px_20001500_px_1000900_px_18-resizer-750q75
Share
Udostępnij
Jeśli myślisz o swojej działalności poważnie, to wybór platformy e-Commerce dla sklepu internetowego jest pierwszym ważnym punktem na drodze biznesowego rozwoju. Stawiając na Magento wybrałeś jedno z ciekawszych rozwiązań, dostarczających niemal nieograniczonych możliwości dostosowywania do biznesu. Stabilne, bezpieczne, a jednocześnie z elastyczną architekturą i łatwością integrowania. Kto jednak powinien wdrożyć sklep? My obstajemy niezmiennie przy specjalistach. Taka opcja niesie ze sobą wiele korzyści. Podsumowaliśmy najważniejsze z nich.

Pomoc w zakresie UX i UI

Planując sklep internetowy Magento warto mieć świadomość, że poziom skomplikowania systemu praktycznie uniemożliwia tutaj samodzielne działania. Jak możesz przekonać się na https://fastwhitecat.com/wdrozenia/, całe przedsięwzięcie wdrożeniowe wymaga zaangażowania grupy specjalistów, co wynika nie tylko z trudności technologicznej, ale również z potrzeby budowy sklepu pod kątem User Experience. Dobrze zaprojektowany sklep powinien odpowiadać aktualnym standardom UX i UI, co z pewnością przełoży się na Twoją sprzedaż. Jednak nawet mając wyobrażenie na ten temat i korzystając na co dzień z wielu sklepów internetowych, niewiele osób jest w stanie powiedzieć, jak dokładnie powinien wyglądać (funkcjonować) ich sklep. Specjaliści przeanalizują więc tutaj Twoje potrzeby biznesowe i stworzą sklep dopasowany do Twoich klientów.

Nawet jeśli nie potrzebujesz w swoim biznesie nietypowych funkcjonalności, doradztwo w zakresie podstawowych rozwiązań może okazać się na wagę złota. Okazuje się, że wykorzystanie poszczególnych funkcjonalności Magento i ich wprowadzenie do sklepu wyraźnie zwiększają sprzedaż.

Kompleksowa pomoc specjalistów 

Wdrażając sklep z pewnością warto postawić na rozwiązania kompleksowe, jak chociażby propozycje, jakie znaleźliśmy na https://fastwhitecat.com/uslugi/. Zatem etap projektowania poprzedzi w takim przypadku analiza – Twoich potrzeb, rynku, konkurencji. Po okresie wdrożenia możesz liczyć na ciągłe wsparcie sklepu, m.in. w zakresie zarządzania treścią serwisu. Agencja będzie także utrzymywać sklep na platformie, co realnie odciąży Cię i pozwoli na swobodniejszą realizację innych zadań.

Aby e-sklep działał poprawnie i spełniał swoje zadanie konieczne jest zaangażowanie wielu specjalistów. Będą to graficy, programiści, specjaliści UX, czy SEO. Dobra wiadomość jest taka, że tutaj przedsiębiorca nie musi być multi fachowcem, ani zatrudniać dodatkowych pracowników. Kompleksowość oferty agencji wdrażającej Magento obejmuje zarówno pełną obsługę, jak i odpowiedzialność za wdrożenie i działanie sklepu.

Wprowadzenie specjalistów zajmujących się obsługą klientów

Klienci miewają pytania i wątpliwości, które pozostawione bez odpowiedzi lub wyjaśnienia mogą zniechęcić do zakupu. Umożliwienie im szybkiej komunikacji z obsługą sklepu jest więc kluczowe. Dedykowanym w takiej sytuacji rozwiązaniem są czaty, czy też możliwość odbycia rozmowy za pośrednictwem call center. Jeśli uznasz opcję tego typu za potrzebną, wdrożenie biznesu może obejmować wprowadzenie specjalistów zajmujących się obsługą klientów.

Podobnie może wyglądać sytuacja w zakresie działań marketingowych. Agencja może wprowadzić do Twojego biznesu skuteczną komunikację email marketingową, czy też dostarczyć gotowe rozwiązania z zakresu e-Commerce marketing, które koncentrują się na zwiększeniu ruchu w sklepie, konwersji i wzroście sprzedaży.

Planowanie dalszych działań na postawie analiz

Analiza działań promocyjnych, podsumowanie sprzedaży, raportowanie w zakresie bieżącej działalności sklepu – wszystko to może posłużyć jako wyznacznik dla dalszych działań i przedsięwzięć rozwojowych biznesu. Specjaliści wdrażający sklepy na platformie Magento oferują zaawansowana rozwiązania i w tym zakresie. To wyraźnie ułatwia weryfikację działalności i wyciąganie wniosków na przyszłość.

Na koniec warto wspomnieć, że każda platforma e-Commerce ma swoje wymagania, np. w zakresie serwera i jego parametrów. Dodatkowo, kwestią różnicującą poszczególne rozwiązania może być skuteczność pozycjonowania. To kolejne argumenty przemawiające za tym, aby postawić na wyspecjalizowaną w Magento firmę, która wykorzysta potencjał platformy dla naszego biznesu. Także w kontekście rozwoju w przyszłości.
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy