W Aeropolis. Jak zbudować markę osobistą na LinkedIn?
Alina Bosak
Dodano: 18.10.2023
Adrian Gamoń i Maciej Chrzanowski poprowadzą szkolenie w Akademii Aeropolis na temat wykorzystania AI w budowie marki osobistej na LinkedIn. Fot. Materiały prasowe
Udostępnij
Sprawię, że zaoszczędzisz nawet 51 proc. czasu pracy dzięki AI – tak przedstawia się społeczności LinkedIn dr Maciej Chrzanowski z Rzeszowa. W ciągu pół roku od rozpoczęcia codziennego publikowania w serwisie społecznościowym uzyskał 1,5 mln wyświetleń i stał się rozpoznawalnym w świecie biznesu ekspertem w tematyce produktywności i AI. A o tym, jak zbudować markę osobistą opowie razem z Adrianem Gamoniem w Akademii AEROPOLIS w Inkubatorze Technologicznym Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznego w Jasionce, we wtorek 24 października. Wstęp wolny! Wystarczy się zarejestrować.
„Jak wykorzystać gen AI i automatyzacje w codziennych działaniach na LinkedIine?” to tytuł warsztatów, które już we wtorek odbędą się w ramach Akademii AEROPOLIS. Szkolenie jest bezpłatne. Dlaczego poświęcono je LinkedInowi?
– Bo to najlepszy serwis do budowania marki osobistej. A przynajmniej na ten moment. To społeczność, która skupia ludzi biznesu, nie politykuje, ale dzieli się wiedzą i sukcesami. Serwis inaczej niż Facebook bardziej promuje ludzi, którzy umieszczają w nim wartościowe treści i pozwala zbudować profil eksperta w swojej branż – mówi dr Maciej Chrzanowski, konsultant biznesowy, odpowiadający za automatyzację w moibtouch.net, pracownik naukowy Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. We wtorek poprowadzi szkolenie w Jasionce wspólnie z Adrianem Gamoniem, ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, twórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie „Social Media & Content Marketing”, wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2023 roku”.
AI pomoże rozwijać obecność na LinkedInie
Nauczą uczestników Akademii AEROPOLIS, jak korzystać z AI, chata GPT i innych narzędzi, by planować i tworzyć angażujące treści, tworzyć podsumowania materiałów branżowych do publikacji i stale rozwijać swoją obecność na LinkedInie. – Daje to wymierne korzyści – zachęca dr Chrzanowski, który silną markę osobistą zbudował w ciągu pół roku, a jego strategia służy dziś innym trenerom jako przykład skutecznego działania w społeczności LinkedIn. – Nie strzegłem zazdrośnie swojej wiedzy, dzieliłem się informacjami i korzystałem z automatyzacji, aby ułatwić sobie tę pracę. To sprawiło, że doceniono moją wiedzę i otworzono wiele drzwi. Do dziś przeszkoliłem już 5 tysięcy osób, służę konsultacjami menedżerom, kalendarz wypełniają zaproszenia na konferencje – wymienia ekspert, zapewniając, że z pomocą AI można rozwinąć swoją cyfrową obecność, zachowując przy tym swoją tożsamość i autentyczność.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.