NIQ, czołowa światowa firma zajmująca się wywiadem konsumenckim, poinformowała, że jej nowym dyrektorem handlowym zostanie Steen Lomholt-Thomsen. Steen będzie odpowiadał za realizację strategii relacji z klientami i wsparcie globalnego rozwoju w miarę ekspansji zdolności NielsenIQ, pragnącej dostarczać kluczowe informacje, zapewniając najbardziej kompleksowy obraz zachowań zakupowych konsumentów. Zdolności NIQ wspomagane sztuczną inteligencją oraz podstawowe zasoby danych i niezrównany zasięg firmy na całym świecie umożliwiają dostarczenie klientom Full View™ – kompleksowego obrazu zachowań nabywców.
Steen może się poszczycić bogatym doświadczeniem w zakresie kierowania działaniami na rzecz zwiększania przychodów i doskonałości operacyjnej w zaawansowanych organizacjach z całego świata, takich jak BullWall, Clarivate i Aveva, a także wieloma stanowiskami przywódczymi m.in. w firmach BM, HP i IHS (obecnie S&P Global). Dzięki dogłębnej znajomości światowych rynków, sposobów angażowania klientów, oprogramowania i technologii wniesie wkład w realizację misji NIQ, jaką jest wspieranie przedsiębiorstw w podejmowaniu właściwych decyzji strategicznych.
Działalność w ponad 90 krajach świata
„NIQ prowadzi działalność w ponad 90 krajach świata. Steen jest sprawdzonym przywódcą o udokumentowanej historii sukcesów w wielu branżach – powiedziała Tracey Massey, dyrektor operacyjna NIQ. – Dzięki doświadczeniu w dziedzinie doskonałości operacyjnej i wypracowywania relacji z klientami znakomicie sprawdzi się w dalszej realizacji naszych celów strategicznych”.
„Bardzo się cieszę z dołączenia do NIQ i możliwości wsparcia dostarczania najbardziej zaawansowanych informacji i analiz konsumenckich na rynek – powiedział Lomholt-Thomsen. – Ogromnie cieszę się również ze współpracy z fantastycznym zespołem, aby przyczynić się do osiągnięcia kolejnych sukcesów płynących z dalszego wykorzystywania potencjału danych i zdolności NIQ”.
Informacje o NIQ
NielsenIQ (NIQ) to światowy lider w dziedzinie wywiadu konsumenckiego, który umożliwia swoim klientom najbardziej kompletne zrozumienie zachowań zakupowych klientów i odkrywa przed nimi nowe ścieżki wzrostu. W 2023 roku nastąpiło połączenie NIQ z GfK, po którym tych dwóch liderów branży zyskało niespotykany wcześniej zasięg w skali globalnej. Obecnie NIQ prowadzi działalność w ponad 95 krajach obejmujących 97% PKB. Dzięki holistycznemu spojrzeniu i niezwykle kompleksowym wnioskom z obserwacji zachowania klientów – uzyskiwanym dzięki zaawansowanym analizom za pośrednictwem najnowocześniejszych platform – NIQ umożliwia pełny ogląd sytuacji: Full View™.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.